Intxa 11 Opublikowano 1 Listopada Udostępnij Opublikowano 1 Listopada Nick: Intxa Wycinek z konsoli(bez IP)*:[Server] CNetworkGameServerBase::SetServerState (ss_loading -> ss_active) [Client] CL: CWaitForGameServerStartupPrerequisite done waiting for server [Client] CL: CCreateGameClientJob creating client connection to 'loopback' [SteamNetSockets] [#2543645630 pipe] connected [SteamNetSockets] [#784269569 pipe] connected [Networking] Created poll group for socket 'client' [Networking] Created poll group for socket 'server' [Networking] Connected loopback client=979cf3be@loopback:1 <-> server=2ebf0101@loopback:0 [NetSteamConn] Associating NetChan Intxa @ loopback:0 (loopback:0) with Steam Net Connection handle #784269569 (userdata 0) [NetSteamConn] Associating NetChan server @ loopback:1 (loopback:1) with Steam Net Connection handle #2543645630 (userdata 1) [Client] CL: Connected to 'loopback:1' ClientPutInServer create new player controller [Intxa] [Server] Client 0 'Intxa' setting rate to 1000000 [Client] Game: "Counter-Strike 2" [Client] Map: "<empty>" [Client] Players: 1 (0 bots) / 1 humans [Client] Build: 10231 (revision 9303172) [Client] Server Number: 6 [SignonState] CL: CNetworkGameClient::ProcessServerInfo [VScript] Initializing CSGO VScript Game System [Client] CL: CGameRulesGameSystem::GameInit installed game rules ReadSteamRemoteStorageFile( bufOut, "voice_ban.dt" ) -> 0.000362 seconds [Client] CNetworkGameClient::ProcessClassInfo: create on client true [Client] CNetworkGameClient::ProcessClassInfo: creating client serializers from local server serializers (crc 0, server api exists) [Client] Client missing networkable entity class CTriggerTripWire [Client] CNetworkGameClientBase::LinkClasses took 12.169 msec [Client] CL: CGameClientConnectPrerequisite connection succeeded [Server] SV: IGameSystem::LoopActivateAllSystems { [Host] HO: IGameSystem::LoopActivateAllSystems { [Host] HO: } IGameSystem::LoopActivateAllSystems done [Server] SV: } IGameSystem::LoopActivateAllSystems done [Server] SV: 1 player server started [Client] CL: IGameSystem::LoopActivateAllSystems { [Client] CL: } IGameSystem::LoopActivateAllSystems done [SignonState] CL: CNetworkGameClient::OnSwitchLoopModeFinished( game : success ) [Server] SV: Sending full update to client Intxa (reason: initial update) [Client] CNetworkGameClientBase::OnReceivedUncompressedPacket(), received full update [Client] Receiving 0.5K non-incremental update from server Intxa dołącza do gry. [Networking] server @ loopback:1: NetChan Setting Timeout to 30.00 seconds [Client] CL: Signon traffic "server": incoming 12.148 KB [11 netframes], outgoing 1.217 KB [10 netframes] [Networking] Intxa @ loopback:0: NetChan Setting Timeout to 20.00 seconds Serwer: Super Moce Link do bana: https://sourcebans.cs-classic.pl/index.php?p=banlist&advSearch=STEAM_0:0:139782990&advType=steamid&Submit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intxa 11 Opublikowano 3 Listopada Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szybki Billy 0 Opublikowano 3 Listopada Udostępnij Opublikowano 3 Listopada UB @ sniperpll Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intxa 11 Opublikowano 4 Listopada Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada Czekać 3 dni na UB bo admin zajebał sprawę i nie sprawdził czy był perm wcześniej, no kurwa hit! ;D 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 5 Listopada Właściciel Udostępnij Opublikowano 5 Listopada Automatycznie wygenerowana wiadomość. Temat został zamknięty przez któregoś z moderatorów. Gracz zostaje odbanowany, a temat zamknięty. Pozdrawiamy Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi