Skocz do zawartości

[JB CS2] Regulamin serwera i jego zmiany!


Rekomendowane odpowiedzi

 

imageproxy.png.426611275b6412b5f9d81480957f8cc5.png.8b60ab9b2b14bb496d4435d46d813541.png

1. Zasady ogólne

 

1.1 Grając na naszym serwerze akceptujesz regulamin.

1.2 Zabronione jest wykorzystywanie wszelakich bugów/błędów na mapie, należy od razu zgłosić je do Opiekuna bądź Admina.

1.3 Zabronione jest reklamowanie innych serwerów głosowych oraz serwerów CS2 jak i posiadanie tagów z nimi związanymi.

1.4 Zabronione jest używanie wszelakich wspomagaczy.

1.5 Wszelkie sprawy do Administracji zgłaszamy na u@, forum lub discord.

1.6 Zabronione jest podszywanie się pod Adminów oraz Graczy.

1.7 Zakaz podpowiadania CT-TT, TT-CT, TT-TT (wyjątkiem jest sytuacja gdy pozostaje jedna osoba niezbuntowana).

1.8 Zakaz celowego podkładania się (zabijania się lub umożliwiania łatwego zabicia), gdzie ktoś oprócz zabójcy może mieć z tego korzyści ($ lub respekt).

1.9 Strzał ostrzegawczy (karniak) - 1 strzał w ciało Więźnia. Nie może on być wymierzony w głowe oraz z broni takich jak: snajperka, shotgun, deagle, rewolwer oraz zeus.

1.10 Zakaz celowego blokowania Graczy podczas "pojedynku" (lr, zabawa itp.).

1.11 Zakaz przebywania na spect gdy serwer jest pełny.

1.12 Zakaz oszukiwania.

1.13 Zakaz zagłuszania strzelając z broni.

1.14 Gracz może zrobić głosowanie za wyrzuceniem Strażnika tylko wtedy, gdy osoba ta gra niezgodnie z regulaminem, prowadzi monotonnie lub jej gra przeszkadza większości Więźniów.

1.15 Zabronione jest udostępnianie danych osobowych osoby, która nie wyraziła na to zgody.

1.16 Zakazane jest obrażanie Graczy i nadmierne używanie wulgaryzmów na serwerze.

1.17 Zakazane jest prowokowanie do wszelkich kłótni i sporów.

1.18 Bez pozwolenia Administracji, puszczanie muzyki, śmiesznych tekstów itp. przez mikro jest zakazane.

1.19 Zakazane jest nadużywanie mikrofonu oraz spamowanie na chacie.

1.20 Zabronione jest używanie nicków obraźliwych, wulgarnych oraz prowokujących.

1.21 Zabronione jest kłócenie się z Administracją.
 

 

2. Zasady Więźnia 

 

2.1 Więzień ma obowiązek wykonywać polecania Prowadzącego lub osoby wyznaczonej przez niego.

2.2 Więzień ma prawo do buntu, za co jednak może zostać zabity.

2.3 Za bunt (lub jego próbę) uznaje się: niewykonywanie poleceń, bicie lub przybywanie w secrecie, posiadanie broni, zbyt bliskie podchodzenie do Strażnika, obicie lub zabicie Strażnika (jeżeli nie doszło do prowokacji), wchodzenie do GunRooma, celowanie z broni do Strażnika.

2.4 Wszystkie przedmioty poza nożem, medishotem i bombą są traktowane jako broń.

2.4.1 Więzień ma zakaz posiadania broni.

2.4.2 Straznik musi dać czas Więźniowi (3 sekundy) na wyrzucenie broni (w innym przypadku może ich zabić).

2.4.3 Strażnik musi dać karniaka za posiadanie granatu, ale może zabić za posiadanie broni palnej lub zeusa.

2.5 Więźień za korzystanie z elementów mapy w sposób do tego nie przeznaczony może zostać zabity.

2.6 Wszystkie polecenia wykonujemy jak najszybszą, jak najkrótszą drogą.

2.7 Przy zmianie Prowadzącego znikają wszystkie obowiązujące nakazy i zakazy a Więźniowie maja bezruch.

2.8 Zabronione jest zabijanie innych Więźniów, chyba że wymaga tego zabawa (np. włączony boks) lub jest to rozkaz Prowadzącego.

2.9 Dozwolone jest utrudnianie gry miedzy Więźniami podczas rywalizacji.

2.10 Osoby ożywione mają obowiązek dołączyć do grupy Więźniów i od tego momentu obowiązują ich te same polecenia, (podczas dołączania, nie mają prawa się buntować).

2.11 Więźniowie mają zakaz zbuntowania się za pomocą broni wyrzuconej przez przeniesionego Strażnika.

2.12 Gdy jakikolwiek Strażnik zostanie zabity poprzez bunt (z rąk Więźnia) pozostała reszta Więźniów zobowiązana jest ustawić się w pozycji buntu w ciągu maksymalnie 3 sekund od jego śmierci w przeciwnym wypadku Strażnik może zabić Więźnia, który nie ma pozycji buntu. Wyjątkiem jest miejsce na mapie, w którym wykonanie pozycji buntu wiązałoby się ze śmiercią Wieźniów.

2.12.1 Pozycja buntu może zostać użyta w przypadku buntu TT (lub jego próby).

2.13 Więzień który był AFK bądź uciekł ma prawo dołączyć do pozostałych za zgodą prowadzącego (prowadzący może wyznaczyć czas, w jakim zbuntowany musi wrócić, patrz punkt 4.4).

2.14 Zakaz zawierania sojuszy bezkolorowych i między-kolorowych na zabawach dla Więźniów.

2.15 W zabawie "pierwsza reakcja napisz na sayu" obowiązuje pełna poprawność gramatyczna i interpunkcyjna.

 

 

3. Zasady Strażnika

 

3.1 Strażnicy mają obowiązek posiadać sprawny i działający mikrofon oraz nie mogą go nadużywać lub zagłuszać prowadzącego.

3.2 Strażnicy są zobowiązani do pilnowania Więźniów.

3.3 Klawisze mogą wydawać polecenia Więźniowi tylko gdy pozwoli na to Prowadzący lub chcą sprawdzić czy więzień posiada broń.

3.4 Strażnicy mają zakaz kampienia w GR chyba, że wymaga tego zabawa lub Więźniowie się buntują.

3.5 Strażnicy mają zakaz zabijana bądź obijania Więźnia bez powodu.

3.6 Strażnik ma obowiązek użycia strzału ostrzegawczego (karniaka) w przypadku gdy Więzień nie wykonuje poprawnie polecenia. Jeżeli Więzień dalej nie wykonuje polecenia lub łamie zakaz, Strażnik może go zabić. Punkt dotyczy tylko sytuacji gdy Więźniowie znajdują się w celach.

3.7 Strażnik ma zakaz kłamania i żartowania z Więźniów które skutkowałoby ich śmiercią.

3.8 Strażnik nie powinien prowokować Więźniów np. poprzez za bliskie podchodzenie.

3.9 Strażnik ma zakaz dawania broni Więźniowi (Nie tyczy się to w przypadku zabaw gdzie może być to potrzebne).

3.10 Klawisz ma zakaz celowego zabierania prowadzenia jeżeli prowadził już wcześniej, a do prowadzenia są chętne inne osoby.

3.11 Każdy Strażnik jest odpowiedzialny za swój czyn, nie można stosować odpowiedzialności grupowej.

3.12 Zakaz celowego przechodzenia do drużyny Więźniów tylko na zabawę.

3.13 W przypadku gdy Strażnicy nie są w stanie opanować Więźniów Administracja ma prawo przenieść takie osoby z drużyny Strażników do drużyny Więźniów.

3.14 Na jednego Strażnika przypada 4 Więźniów.


 

4. Zasady Prowadzącego (Wardena)

 

4.1 Pierwszeństwo w prowadzeniu mają osoby, które przeszły mutacje.

4.2 Celem prowadzącego jest zapewnienie, że każdy więzień ma realną szansę na wykonanie polecenia. Czas na jego realizację powinien być odpowiednio długi, a odliczanie czasu pozostaje w gestii prowadzącego.

4.3 Prowadzący musi starać się doprowadzić do życzenia wraz z zachowaniem na nie czasu.

4.4 Prowadzący ma zakaz faworyzowania jakiegoś Gracza, każdy ma równe prawa.

4.5 Prowadzący ma OBOWIĄZEK wyprowadzić przed cele jak największą ilość Osób.

4.6 Prowadzący ma obowiązek uleczyć Więźniów przed zabawą, w której ważne jest życie Gracza.

4.7 Prowadzący ma obowiązek wydać polecenia przed upływem pierwszych 60 sekund gry / otworzeniem cel. w przeciwnym wypadku więźniom przysługuje FreeDay. Zmiana prowadzącego nie jest poleceniem.

4.8 Prowadzący jest zobowiązany do powtórzenia polecenia gdy Wiezień o to poprosi. Zabicie Graczy, gdy jest prośba o powtórzenie wiążę się z FK. (Prowadzący nie musi powtarzać tego samego polecenia więcej niż raz). Prowadzący ma zakaz zmienienia poleceń w powtórzeniu, jeżeli tak się stanie jest zmuszony powtórzyć raz jeszcze TAK SAMO.

4.9 Prowadzący ma zakaz wydawania polecenia, które będzie skutkowało gwarantowaną śmiercią.

4.10 Prowadzący musi wydawać polecenia które są zrozumiałe dla pozostałych graczy. (prowadzący musi mówić powoli i wyraźnie).

4.11 Prowadzący nie może dać więcej niż 3 zakazy.

4.12 Zakazy i nakazy odwołują się poprzez wydanie sprzecznego polecenia.

4.13 Zakazy obowiązują od razu po wypowiedzeniu ich przez prowadzącego, jeżeli wiezień łamie zakaz w chwili wypowiedzenia, prowadzący powinien dać mu odpowiednią ilość czasu na reakcje (zazwyczaj 3s. wystarcza) (jeżeli więzień przedłuża - zabić).

Przykład: Prowadzący mówi: Zakaz kucania. Wiezień jest na kucaka - powinien wstać. Więzień - złamał zakaz dopiero po wypowiedzeniu? Więzień ginie.

4.14 Prowadzący nie może dać więcej niż 1 polecenie ruchu. (Skakanie, chodzenie/bieganie, kręcenie się, kucanie).

4.15 Prowadzący nie ma prawa wydawać poleceń zakazujących komunikacji Więźniom. Przykład: Zakaz używania mikrofonu, TT mówi TT ginie. Od tego jest komenda !mikro lub wyłączenie mikrofonu więźniom poprzez menu prowadzącego.

4.16 Prowadzący ma zakaz wydawania poleceń w celi jeżeli w drużynie Więźniów jest poniżej 6 Osób.

4.17 Prowadzący podczas zabawy "Wskaż terrorystę do zabicia" może zezwolić na wybranie tylko jednej osoby w czasie trwania rundy. Zabawy typu "ostatnia reakcja (na zabijanie)" lub "Wskaż kolegę do zabicia" nie mogą być przeprowadzane bez konkretnego powodu.

4.18 Gdy Więźniowie się zbuntują, prowadzący ma ZAKAZ dawania boxa.

4.19 Prowadzący może dać pozycję buntu w celach, tylko w momencie śmierci Strażnika z rąk Więźnia.

4.20 Jeżeli Prowadzący pozwala zbuntowanemu Więźniowi wrócić, nie ma prawa zmienić zdania, chyba, że Więzień się dalej buntuje lub ma broń.

4.21 Jeżeli jest kilka osób z FreeDay'em to prowadzący musi pozwolić wrócić wszystkim. Jeżeli jakiś gracz z FD nie chce wrócić to nie musi, ale prowadzący później może nie pozwolić mu wrócić.

4.22 Prowadzący ma zakaz robienia zabaw, które wymuszają użycie komend.

4.23 Prowadzący podczas jednej mapy może dać maksymalnie 4 zabawy z listy !zabawy.

4.24 Między zabawami z !zabawy musi być przynajmniej 1 dzień normalnego prowadzenia.

4.25 Prowadzący może wyłączyć Więźniom spadochron tylko na potrzeby zabawy lub danej aktywności. Zakaz nieuzasadnionego wyłączania spadochronu.


 

5. Zasady Życzeń

 

5.1 Ostatni Więzień ma prawo do życzenia pod warunkiem, że Prowadzący wyraził na to zgodę (odwołują mu się wtedy wszystkie polecenia).

5.2 Życzenia które będą wymagały użycia cmd przeznaczonych dla Admina nie będą spełniane.

5.3 Życzenie musi być zgodne z regulaminem.

5.4 Życzeniem nie może być większa ilość życzeń.

5.5 Życzenie nie może dotyczyć zabicia innego Gracza.

5.6 Strażnicy nie mogą zabić się podczas życzenia.

5.7 Wiezień na wypowiedzenie/wybranie swojego życzenia ma 60 sekund w przeciwnym wypadku Strażnik może zabić Więźnia.

5.8 Więzień ma zakaz celowego przedłużania życzenia np. poprzez bieganie po mapie, rozmawianie z Graczami.

5.9 Jeżeli Więzień powie, że wygra w pojedynku nie określając liczy osób z iloma ma wygrać, zobowiązany jest on do pokonania całej drużyny Strażników.

5.10 Ostatni Więzień ma prawo wybrać życzenie spoza menu życzeń.

5.11 Jeżeli Strażnik nie odpowie na życzenie więźnia, jest to traktowane jako brak zgody.

5.12 W przypadku gdy nie ma prowadzącego (przykładowo jest Killday), a Więzień korzysta z niestandardowego życzenia - większość Strażników musi wyrazić na nie zgodę.

5.13 Życzenie musi być możliwe do wykonania w dzień życzenia lub następny możliwy dzień (życzenie nie przechodzi na następną mapę).

5.14 Przy wyborze życzeń obowiązuje tzw. Kolejka życzeń. Przykład: Jeżeli Więzień w poniedziałek wygrał zabawę na środę, to we wtorek inny Więzień nie może wziąć duszka/FD/zabawę na ten sam dzień co poprzednia osoba. Dotyczy to również FD/Duszków zakupionych w sklepie za $.

5.15 W przypadku wyboru życzenia “Przejęcie kontroli nad Strażnikami” - Polecenia wydawane przez Więźnia powinny być zgodne z Regulaminem oraz Kodeksem Karnym, oraz zbiorem zasad ogólnie uznawanych za moralne. Strażnicy mają obowiązek wykonywać dane polecenia jeżeli są one zgodne z uprzednim założeniem.

5.16 Gdy wiezień wypowie życzenie, a następnie zabije klawisza LUB jeżeli zabije i wybierze życzenie życzenie zostaje anulowane. (Admin musi zabić owego więźnia. W przypadku braku Admina na serwerze Strażnicy MUSZĄ wpisać killa).


 

6. Zasady FreeDay 

 

6.1 Freeday można uzyskać:

Za pomocą życzenia

Zakupując go w sklepie

W ramach rekompensaty

6.2 Więzień z FreeDay może robić to, na co ochotę przestrzegając regulaminu. Więzień z FreeDay może zostać zabity za ułatwianie buntu lub przeszkadzanie w prowadzeniu (np. otwieranie GR, bicie Secreta, podrzucanie broni Wieźniom, blokowanie Strażników).


 

7. Podstawowe zwroty

 

7.1 Strażnik - każda osoba będąca w drużynie CT.

7.2 Prowadzący / Warden - Strażnik wydający polecenia podczas rundy (Strażnik zostaje prowadzącym poprzez komendę !w / losowanie prowadzącego / zmianę prowadzącego).

7.3 Klawisz - Strażnik nie będący Prowadzącym.

7.4 Buntownik - więzień który popełni jeden z czynów wymienionych w punkcie 2.3.

7.5 Totalny bezruch - absolutny zakaz poruszania i rozglądania się przez więźnia.

7.6 Bezruch - zakaz poruszania się. Więzień nie może zmieniać swojej pozycji, ale może skakać, kucać, bić kosą, rozglądać się.

7.7 Pozycja buntu - Totalny bezruch na kucaka, patrząc się maksymalnie w dół.

7.8 Free Kill

7.8.1 Freekill → niesłużne zabicie Więźnia przez Strażnika.

7.8.2 FreeKille na NAS zgłaszamy TYLKO poprzez komendę !fk.

7.8.3 Masz 20 sekund po śmierci na zgłoszenie FreeKilla, inaczej sprawa idzie w zapomnienie! W powodzie należy wyjaśnić dlaczego uważasz, że zostałeś niesłusznie zabity. Możesz też w tym miejscu zapytać się dlaczego zostałeś zabity.

7.8.4 FreeKill nie może zostać odrzucony bez wyjaśnienia.

7.9 FreeDmg - Nieregulaminowe zadawanie obrażeń Więźniom.

7.10 TeamKill

7.10.1 Teamkill → nieregulaminowe zabicie Współwięźnia.

7.10.2 W przypadku popełnienia TeamKilla, strażnicy mają obowiązek zabić winnego.

7.10.3 Za TeamKill uznawane jest zabicie współwięźnia bez zgody Prowadzącego.

7.11 Zakaz i nakaz

7.11.1 Przykład zakazu: Zakaz Skakania. Przykład nakazu: Macie kucać.

7.11.2 Kucak - kucnij przytrzymaj, kucanie - kucnij/wstań.

7.12 Utrudnianie gry - Celowe zmylanie współwięźniów w celu uzyskania nad nimi przewagi (wyjątkiem jest popełnienie TeamKilla, patrz punkt 7.10).

7.12.1 Użycie granatów (np. Smoke, flash) podczas aktywności na mapie jest uznawane za element rywalizacji (nie jest to TeamKill).

7.13 Oszukiwanie - Zmienianie poleceń Prowadzącego na swoją korzyść, wykorzystywanie elementów mapy niezgodnie z ich przeznaczeniem.

7.14 Idziecie, nie biegniecie - “Shift + W”.

7.15 Gunroom - Pomieszczenie, w którym następuje odrodzenie Strażników.

7.16 Secret - Miejsca na mapie specjalnie stworzone do ucieczki.

7.17 Kampienie ~ stanie w jednym miejscu lub poruszanie się w obrębie jednego miejsca dłużej niż 10s (nawet jeżeli się z kimś strzela).

 

 

8. Kary za poszczególne wykroczenia

 

8.1 Kultura osobista: Upomnienie -> Kick -> Ban 10-30 min -> Ban 1-24h -> Ban 1 wk.

8.2 Obrażanie graczy: Upomnienie -> Kick -> Ban 10-60 min -> Ban 1-24h -> Ban 1 wk.

8.3 Celowe wykorzystywanie bugów/błędów mapy: Upomnienie -> Ban 1-5 h.

8.4 FreeKill: Ban 1-8h -> Ban 1d -> Ban 1 wk.

8.5 MassFreeKill: Ban 3d -> 1 wk.

8.6 Reklamowanie innych sieci: Ban Permanentny.

8.7 Używanie różnego rodzaju wspomagaczy (cheatów lub innych programów): Ban Permanentny.

8.8 Utrudnianie gry: Upomnienie -> Kick -> Ban 10min.

8.9 Wysoki ping: Kick -> Ban 5 min.

8.10 Nadużywanie mikrofonu lub say: mute / gag 30 min -> 1-12h -> 1d -> 1wk -> perm.

8.11 Wulgarne/ obraźliwe nicki: Upomnienie -> Kick -> Ban 30 min.

8.12 Podszywanie się pod Admina/gracza: Ban permanentny.

8.13 Nadużywanie u@: Upomnienie -> Kick -> Ban 10 min.

8.14 Kłócenie się z administracją: Ban 10 min.

8.15 Kampienie: Slay.

8.16 Robienie VoteKickCT przeciwko osobie, która gra zgodnie z regulaminem: Ban 1d.

8.17 Nadużywanie !fk: Kick -> Ban 1-30min -> Ban 2h.

8.18 Oszukiwanie na !fk: Ban 4h.

8.19 Udostępnianie danych osobowych bez zgody tej osoby: Ban permanentny.

8.20 Teamkill: Kick -> Ban na 2h.

8.21 Bunt na mapie eventowej: Ban 30 minut.

8.22 Bunt po ożywieniu lub bronią przeniesionego Strażnika: Ban 2h.

8.23 Administrator ma prawo podjąć decyzję o karze innej niż ta wymieniona w taryfikatorze. Taryfikator służy do pomocy przy wymierzaniu kary.

 

 

9. Bany na Drużynę Strażników

 

9.1 Celowe podchodzenie do więźniów(Prowokacja): Ban 20 rund.

9.2 Mylenie więźniów: Ban 50 rund.

9.3 Celowe przechodzenia do drużyny 'Więźniów' tylko na zabawę: Ban 30 rund.

9.4 Obijanie lub zabijanie więźniów bez powodu: Ban 50 rund.

9.5 Nagminne wchodzenie do drużyny Strażników mimo kicków: Ban 150 rund.

9.6 Niesprawny mikrofon: Kick z CT / Ban 50 rund.

9.7 Odrzucenie !fk bez wyjaśnienia: Kick z CT / Ban 50 rund.

9.8 Utrudnianie więźniom zabawy, przeszkadzanie podczas pojedynków: Ban 200 rund.

9.9 Wychodzenie z GR na FD: Kick z CT / Ban 50 rund.

9.10 Nieznajomość regulaminu: Kick z CT / Ban 50 rund.

9.11 Kill na życzeniu: Kick z CT / Ban 20 rund.

9.12 Gra pod zabójstwa(patrz punkt 4.18): Ban 250 rund.

9.13 Niezastosowanie się do punktu 4.4: Ban 50 rund.

9.14 Nadużywanie komendy !noblock/!przenikalnosc: Ban 30 rund.

9.15 Administrator ma prawo podjąć decyzję o karze innej niż ta wymieniona w taryfikatorze. Taryfikator służy do pomocy przy wymierzaniu kary.

 

 

10. Zasady Administratora

 

10. Admin oraz Guard ma obowiązek:

10.1.1 Utrzymać i odpowiadać za porządek na serwerze.

10.1.2 Zwracać uwagę/banować Osoby łamiące regulamin.

10.1.3 Dawać jako członek administracji przykład innym Graczom.

10.1.4 Sprawdzać każdego zgłoszonego lub podejrzanego Gracza.

10.1.5 Sprawdzać, czy zgłoszony tag gracza nie łamie regulaminu.

10.1.6 Aktywnie udzielać się na forum, discord jak i na serwerze.

10.7 Admin oraz Guard nie może wykorzystywać swoich przywilejów w celach własnych jak i również aby upraszczać grę swojej drużynie.

10.8 Admin oraz Guard podlegają regulaminowi. Za jego nieprzestrzeganie grozi utrata posady!

10.9 Admin oraz Guard mają zakaz wymierzania kary innemu Adminowi/Guardowi. Jeżeli dany członek Administracji nadużywa bądź nie przestrzega regulaminu niezwłocznie ma zostać to zgłoszone Opiekunowi, który indywidualnie wymierzy karę.

10.10 Admin ma zakaz zmieniania swojego nicku na czas tymczasowy, jeśli zmienia to na stałe.

10.11 Admin oraz Guard mogą używać $ say tylko w celach informacyjnych.

10.12 Admin oraz Guard mogą wymierzać kary stosowne do zaistniałej sytuacji.

10.13 Admin ma prawo dać mapę ,która nie jest dostępna w mapcycle uprzednio robiąc głosowanie dla graczy.(Na tzw. "Mapie eventowej" Admin ma prawo użyć slay/kick/ban na osobie utrudniającej rozgrywkę).

10.14 Członek Administracji jest zobowiązany do gry jako Strażnik jeżeli nie ma chętnych na gre w tej drużynie.

 

 

Opis zabaw serwerowych:

 

Berek

  •   Strażnicy są zamrożeni, Więźniowie mają 15 sekund na ucieczkę.
  •   Strażnicy gonią Więźniów i zamrażają ich poprzez uderzenie nożem.
  •   Współwięźnia można uratować z zamrożenia poprzez uderzenie go nożem.
  •   Zakaz kampienia!
  •   Żaden Więzień nie dostaje życzenia.

 

Freeday

  •   Więźniowie nie mają poleceń i mogą korzystać z mapy.
  •   Strażnicy zajmują GR.
  •   Więźniowie buntujący się mogą zostać zabici!
  •   Żaden Więzień nie dostaje życzenia.

 

BhopDay

  •   Więźniowie dostają AutoBH oraz losowy shotgun.
  •   Po upływie 60 sekund od włączenia zabawy, Więźniowie walczą między sobą.
  •   Nakaz BHpowania.
  •   Zakaz kampienia oraz sojuszy!
  •   Ostatni Więzień ma życzenie.

 

Wojny Gangów

  •   Więźniowie dzieleni są na gangi według przyznanego koloru (!kolor).
  •   Więźniowie wybierają sobie broń (!guns). W przypadku braku wyboru - dostają losową.
  •   Po upływie 60 sekund od włączenia zabawy, Gangi walczą między sobą.
  •   W przypadku, gdy zostanie ostatni Gang - Więźniowe walczą między sobą po upływie 10   sekund.
  •   Zakaz kampienia oraz sojuszy między Gangami!
  •   Ostatni więzień ma życzenie.

 

HeadShotDay

  •   Więźniowie dostają losowy pistolet.
  •   Po upływie 60 sekund od włączenia zabawy, Więźniowie walczą między sobą.
  •   Obrażenia zadawane są tylko przy strzale w głowę.
  •   Naciśnij [E] na innego Gracza, aby zaproponować sojusz.
  •   Zakaz sojuszy innych niż poprzez zawarcie sojuszu [E]!
  •   Zakaz kampienia!
  •   Ostatni Więzień ma życzenie.

 

Polowanie

  •   Więźniowie mają 60 sekund na rozbiegnięcie się po mapie.
  •   Więźniowie uciekają przed Strażnikami, a Strażnicy szukają ich i zabijają z AWP.
  •   Zakaz przebywania w celach!
  •   Ostatni Więzień ma życzenie.

 

Ziemniak

  •   Więźniowie dostają nieskończoną ilość granatów HE.
  •   Po upływie 60 sekund od włączenia zabawy, Więźniowie walczą między sobą.
  •   Zakaz kampienia oraz sojuszy!
  •   Ostatni Więzień ma życzenie.

 

Killday

  •   Więźniowie dostają losową broń.
  •   Po upływie 60 sekund od włączenia zabawy, Więźniowie walczą między sobą.
  •   Naciśnij [E] na innego Gracza, aby zaproponować sojusz.
  •   Zakaz sojuszy innych niż poprzez zawarcie sojuszu [E]!
  •   Zakaz kampienia!
  •   Ostatni Więzień ma życzenie.

 

Survival

  •   Więźniowie rozbiegają się w celu znalezienia broni na mapie.
  •   Po upływie 60 sekund od włączenia zabawy, Więźniowie walczą między sobą.
  •   Więźniowie mogą również zabić Strażników.
  •   Strażnik, który poczuje się zagrożony może zabić Więźnia.
  •   Zakaz kampienia oraz sojuszy!
  •   Ostatni Więzień ma życzenie (nawet jeśli się zbuntował).

 

ZeusDay

  •   Więźniowie dostają Zeusa.
  •   Po upływie 60 sekund od włączenia zabawy, Więźniowie walczą między sobą.
  •   Zeus odnawia się co 5 sekund.
  •   Zakaz kampienia oraz sojuszy!
  •   Ostatni Więzień ma życzenie.

 

 

Komendy i informacje o serwerze: informacje

Przykładowe zabawy dla Prowadzącego:

 

Pierwotna wersja Regulaminu (CSGO):


Zmodyfikowany przez @ Labanc_ oraz @ offen na potrzeby serwera JailBreak CS2 Cs-Classic.pl.
Copyright by @ Labanc_ oraz @ offen dla Cs-Classic.pl. Zakaz kopiowania.
Opiekun lub Administrator zastrzega sobie prawo do edycji niniejszego Regulaminu w każdym momencie, nieznajomość Regulaminu nie zwalnia z obowiązku jego przestrzegania!

Edytowane przez offen
  • Like 1
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmiany w Regulaminie

 

Nowy Regulamin wchodzi w życie z dniem 18.11.2024!

 

 

Uchylono:


 

Cytat

 

1.17 Zabronione jest używanie pojazdów na zabawach (oprócz FreeDay'a).

1.21 Mikrofon po mutacji lub za zgodą administracji, osoby które swoim głosem nie przeszkadzają innym graczom, mogą takie pozwolenie uzyskać.

2.4 Zakazane jest uprzykrzanie gry sojusznikom. (nie dotyczy rywalizacji między więźniami, patrz pkt. 3.5)

3.6 Podczas przeszukiwania więźnia, więzień zobowiązany jest do bycia w totalnym bezruchu w przeciwnym wypadku może zostać zabity.

3.19 Jeżeli zostanie co najwyżej jeden niezbuntowany więzień, pozostali mają 40 sekund na bunt. Jeżeli gracz przed tym miał status zbuntowanego należy mu się dodatkowe 20 sekund na dokończenie buntu.

4.14 Strażnik może wyłączyć przenikalność tylko wtedy, gdy wymaga tego zabawa, lub więźniowie się buntują. Jeżeli strażnik wie, gdzie jest buntownik, ma prawo ustawić TT w jedno miejsce, np. środek lasera, i wyłączyć przenikalność.

5.9 (..), nakazy (bez dodania frazy "do odwołania") obowiązują tylko do następnego polecenia ruchu

Przykład zakazu: Zakaz Skakania.

Przykład nakazu: Macie kucać.

5.22 W zabawach Quiz , Mam Talent i Sąd może brać udział maksymalnie 8 ostatnich więźniów.

6.13 Więzień jako życzenie niestandardowe może wybrać przejęcie kontroli nad CT. (Przysługuje mu wtedy 1:30min kontroli nad CT)

6.16 Więzień, który wybrał bezruch jako życzenie ma 1 minutę na odnalezienie i zabicie strażników.Po upływie tego czasu strażnicy mogą wpisać killa.

 

 

 

Dodano:


 

Cytat

 

2.4 Wszystkie przedmioty poza nożem i medishotem są traktowane jako broń.

2.4.1 Więzień ma zakaz posiadania broni.

2.4.2 Straznik musi dać czas Więźniowi (3 sekundy) na wyrzucenie broni (w innym przypadku może ich zabić).

2.4.3 Strażnik musi dać karniaka za posiadanie granatu, ale może zabić za posiadanie broni palnej lub zeusa.

2.5 Więźień za korzystanie z elementów mapy w sposób do tego nie przeznaczony może zostać zabity.

4.16 Prowadzący ma obowiązek wyłonić Więźnia z immunitetem przed zabawą, na której wszyscy Więźniowie mogą zginąć.

5.15 W przypadku wyboru życzenia “Przejęcie kontroli nad Strażnikami” - Polecenia wydawane przez Więźnia powinny być zgodne z Regulaminem oraz Kodeksem Karnym, oraz zbiorem zasad ogólnie uznawanych za moralne. Strażnicy mają obowiązek wykonywać dane polecenia jeżeli są one zgodne z uprzednim założeniem.

7.1 Strażnik - każda osoba będąca w drużynie CT.

7.2 Prowadzący / Warden - Strażnik wydający polecenia podczas rundy (Strażnik zostaje prowadzącym poprzez komendę !w / losowanie prowadzącego / zmianę prowadzącego).

7.3 Klawisz - Strażnik nie będący Prowadzącym.

7.4 Buntownik - więzień który popełni jeden z czynów wymienionych w punkcie 2.3.

7.9 FreeDmg - Nieregulaminowe zadawanie obrażeń Więźniom.

7.11 Zakaz i nakaz

7.11.1 Przykład zakazu: Zakaz Skakania. Przykład nakazu: Macie kucać.

7.11.2 Kucak - kucnij przytrzymaj, kucanie - kucnij/wstań.

7.12 Utrudnianie gry - Celowe zmylanie współwięźniów w celu uzyskania nad nimi przewagi (wyjątkiem jest popełnienie TeamKilla, patrz punkt 7.10).

7.12.1 Użycie granatów (np. Smoke, flash) podczas aktywności na mapie jest uznawane za element rywalizacji (nie jest to TeamKill).

7.13 Oszukiwanie - Zmienianie poleceń Prowadzącego na swoją korzyść, wykorzystywanie elementów mapy niezgodnie z ich przeznaczeniem.

7.14 Idziecie, nie biegniecie - “Shift + W”.

7.15 Gunroom - Pomieszczenie, w którym następuje odrodzenie Strażników.

7.16 Secret - Miejsca na mapie specjalnie stworzone do ucieczki.

 

 

 

Zmieniono:

 

PUNKT 1. Zasady gry na serwerze

oraz

PUNKT 2. Zasady zachowania na serwerze

PUNKT 1. Zasady ogólne


 

Cytat

 

1.8 Nieżywi mają zakaz podpowiadania żywym.

1.7 Zakaz podpowiadania CT-TT, TT-CT, TT-TT (wyjątkiem jest sytuacja gdy pozostaje jedna osoba niezbuntowana).

 

1.11 Strzał ostrzegawczy (karniak) ~ 1-2 strzały w ciało więźnia. Nie może on być wymierzony w głowe oraz z broni takich jak: snajperka, shotgun, deagle oraz rewolwer

1.9 Strzał ostrzegawczy (karniak) - 1 strzał w ciało Więźnia. Nie może on być wymierzony w głowe oraz z broni takich jak: snajperka, shotgun, deagle, rewolwer oraz zeus.

 

1.10 Gdy CT widzi więźnia bijącego ucieczkę ma prawo go zabić. Bicie ucieczki też jest uznawane jako próba buntu.

oraz

3.7 Jeżeli wiezień odłączy się od grupy, ucieknie bądź będzie się chował przed klawiszami musi liczyć się z tym iż może zostać to uznane za bunt.

oraz

3.8 Zbyt bliskie podchodzenie do Klawisza może zostać potraktowanie jako próba ataku/buntu przez co wiezień może zostać zabity.

oraz

3.13 Jeżeli więzień wejdzie do GR GunRoom'a (a klawisz na to nie zezwolił) Klawisz ma prawo zabić więźnia bez ostrzegania go.

oraz

3.16 Więzień ma zakaz podnoszenia broni. CT ma prawo zabić więźnia jeżeli ten zobaczy, że TT podnosi broń.

oraz

3.21 Więzień ma prawo zaatakować strażnika tylko wtedy jeżeli ten jest w jego zasięgu. Podejście, podskoczenie do CT i uderzenie go jest uznawane jako próba buntu.

2.3 Za bunt (lub jego próbę) uznaje się: nie wykonywanie poleceń, bicie lub przybywanie w secrecie, posiadanie broni, zbyt bliskie podchodzenie do Strażnika, obicie lub zabicie Strażnika (jeżeli nie doszło do prowokacji), wchodzenie do GunRooma, celowanie z broni do Strażnika.

 

1.12 Zakaz blokowania (przeszkadzanie przez podchodzenie gdy nie ma włączonej przenikalności) gracza, który jest w trakcie pojedynku lub jest zabawa, dotyczy to tylko osób, które nie biorą czynnego udziału w zabawie/pojedynku.

1.10 Zakaz celowego blokowania Graczy podczas "pojedynku" (lr, zabawa itp.).

 

1.14 Zakaz oszukiwania na zabawach prowadzonych na mapie.

1.12 Zakaz oszukiwania.

oraz

7.13 Oszukiwanie - Zmienianie poleceń Prowadzącego na swoją korzyść, wykorzystywanie elementów mapy niezgodnie z ich przeznaczeniem.

 

1.16 Gracz może zrobić głosowanie za wyrzuceniem strażnika tylko wtedy, gdy osoba ta gra niezgodnie z regulaminem, prowadzi monotonnie lub jej gra przeszkadza większości więźniów.

oraz

2.8 Zakaz robienia VoteKickCT przeciwko osobie, która gra zgodnie z regulaminem.

1.14 Gracz może zrobić głosowanie za wyrzuceniem Strażnika tylko wtedy, gdy osoba ta gra niezgodnie z regulaminem, prowadzi monotonnie lub jej gra przeszkadza większości Więźniów.

 

1.18 Zakaz zawierania sojuszy bezkolorowych na zabawach dla więźniów.

2.14 Zakaz zawierania sojuszy bezkolorowych i między-kolorowych na zabawach dla Więźniów.

 

1.19 CT ma zakaz celowego zabierania prowadzenia jeżeli prowadził już wcześniej a do prowadzenia są chętne inne osoby spełniające regulamin.

3.10 Klawisz ma zakaz celowego zabierania prowadzenia jeżeli prowadził już wcześniej, a do prowadzenia są chętne inne osoby.

 

1.20 W zabawie "pierwsza reakcja napisz na sayu" wszystkie wyrazy muszą być napisane poprawnie, czyli z polskimi znakami oraz bez błędów ortograficznych.

2.15 W zabawie "pierwsza reakcja napisz na sayu" obowiązuje pełna poprawność gramatyczna i interpunkcyjna.

 

Dział drugi został scalony z działem pierwszym (2.1-2.8 na 1.15-1.21)  a podpunkty dotyczące konkretnej drużyny zostały przeniesione do odpowiednich działów.

 


 

 

PUNKT 3 Zasady Więźnia


 

Cytat

 

3.1 Więzień w każdym momencie ma prawo do zbuntowania się jednak musi liczyć się z szansą zginięcia.

2.2 Więzień ma prawo do buntu, za co jednak może zostać zabity.

 

3.3 Zabronione jest zabijanie innych więźniów chyba, że wymaga tego zabawa (np. włączony boks) lub rozkaz osoby prowadzącej. Zabicie więźnia w następujących przypadkach jest traktowane jako TeamKill:

- Zabicie więźnia ze swojej drużyny w zabawach typu pokemony (gdy włączony jest boks).

- Poprzez włączenie zabawy na której znajdują się więźniowie, co skutkuje ich śmiercią. (skakanka, kolorki i wszystkie inne zabawy, które mogą zabić gracza)

2.8 Zabronione jest zabijanie innych Więźniów, chyba że wymaga tego zabawa (np. włączony boks) lub jest to rozkaz Prowadzącego.

oraz

7.10 TeamKill

7.10.1 Teamkill → nieregulaminowe zabicie Współwięźnia.

7.10.2 W przypadku popełnienia TeamKilla, strażnicy mają obowiązek zabić winnego.

7.10.3 Za TeamKill uznawane jest zabicie współwięźnia bez zgody Prowadzącego.

 

3.2 Wiezień ma obowiązek słuchać się osoby prowadzącej lub osoby wyznaczonej przez niego.

oraz

3.4 Wiezień ma obowiązek wykonywać dane polecenia.

2.1 Więzień ma obowiązek wykonywać polecania Prowadzącego lub osoby wyznaczonej przez niego.

 

3.5 Dozwolone jest utrudnianie gry miedzy więźniami podczas rywalizacji np. smoke rzucony na skakance (nie dotyczy popełniania TK)

7.12 Utrudnianie gry - Celowe zmylanie współwięźniów w celu uzyskania nad nimi przewagi (wyjątkiem jest popełnienie TeamKilla, patrz punkt 7.10).

7.12.1 Użycie granatów (np. Smoke, flash) podczas aktywności na mapie jest uznawane za element rywalizacji (nie jest to TeamKill).

 

3.9 Gdy jakikolwiek CT zostanie zabity poprzez bunt (z rąk TT) pozostała reszta więźniów zobowiązana jest ustawić się w pozycji buntu w ciągu maksymalnie 3 sekund od jego śmierci w przeciwnym wypadku CT może zabić TT, który nie ma pozycji buntu.

2.12 Gdy jakikolwiek Strażnik zostanie zabity poprzez bunt (z rąk Więźnia) pozostała reszta Więźniów zobowiązana jest ustawić się w pozycji buntu w ciągu maksymalnie 3 sekund od jego śmierci w przeciwnym wypadku CT może zabić TT, który nie ma pozycji buntu. Wyjątkiem jest miejsce na mapie, w którym wykonanie pozycji buntu wiązałoby się ze śmiercią Wieźniów.

2.12.1 Pozycja buntu może zostać użyta w przypadku buntu TT (lub jego próby).

 

3.11 Prowadzący ma prawo wydania dowolnego polecenia, które jest zgodne z regulaminem, w tym bezruch, totalny bezruch oraz pozycję buntu.

Bezruch ~ Stanie w miejscu. Możliwe jest rozglądanie się, kucanie, skakanie w przeciwnym razie Klawisz ma prawo zabić.|

Totalny bezruch ~ Stanie w miejscu. Zakazane jest jakiekolwiek ruszanie się, kucanie itp w przeciwnym razie Klawisz ma prawo zabić.

Pozycja buntu ~ Totalny bezruch, na kucaka patrząc się maksymalnie w dół. Po nadaniu innego polecenia odwołuje ona wszystkie nakazy jak i zakazy

7.5 Totalny bezruch - absolutny zakaz poruszania i rozglądania się przez więźnia.

7.6 Bezruch - zakaz poruszania się. Więzień nie może zmieniać swojej pozycji, ale może skakać, kucać, bić kosą, rozglądać się.

7.7 Pozycja buntu - Totalny bezruch na kucaka, patrząc się maksymalnie w dół.

 

3.12  Flash, smoke, grenade, decoy, molotov, zeus ~ są traktowane jako broń. Jeżeli jest zakaz posiadania broni, a strażnik przyłapie więźnia na posiadaniu GRANATU musi dać więźniowi szanse na wyrzucenie go w stronę INNĄ niż CT. Jeżeli strażnik da wcześniej czas na wyrzucenie broni, może zabić więźnia za posiadanie granatu.

2.4 Wszystkie przedmioty poza nożem i medishotem są traktowane jako broń.

2.4.1 Więzień ma zakaz posiadania broni.

2.4.2 Straznik musi dać czas Więźniowi (3 sekundy) na wyrzucenie broni (w innym przypadku może ich zabić).

2.4.3 Strażnik musi dać karniaka za posiadanie granatu, ale może zabić za posiadanie broni palnej lub zeusa.

 

3.17 Freekille na NAS zgłaszamy TYLKO poprzez komendę !fk lub !freekill .

Masz 30 sekund po śmierci na zgłoszenie freekilla, inaczej sprawa idzie w zapomnienie!

W powodzie należy wyjaśnić, dlaczego to był freekill, możesz też w tym miejscu zapytać się dlaczego zostałeś zabity.

oraz

4.15 W przypadku, gdy więzień zgłosił freekill, strażnik który zabił gracza ma obowiązek wyjaśnić dlaczego ten został zabity. NIE WOLNO ODRZUCAĆ BEZ WYJAŚNIENIA. Gdyby się okazało, że więzień został zabity bez powodu - należy go ożywić/wynagrodzić pod komendą !freekill/!fk. Jeżeli fk gracza w najbliższym czasie nie zostanie rozpatrzone gracz ten zostanie ożywiony lub nagrodzony.

Jeżeli jest Admin - jest on jako sędzia, również może ożywić gracza/nagrodzić go pod komendą !fk. Jeżeli Admina nie ma, trzeba się dogadać między sobą.

7.8 Free Kill

7.8.1 Freekill → niesłużne zabicie Więźnia przez Strażnika.

7.8.2 FreeKille na NAS zgłaszamy TYLKO poprzez komendę !fk.

7.8.3 Masz 30 sekund po śmierci na zgłoszenie FreeKilla, inaczej sprawa idzie w zapomnienie! W powodzie należy wyjaśnić dlaczego uważasz, że zostałeś niesłusznie zabity. Możesz też w tym miejscu zapytać się dlaczego zostałeś zabity.

7.8.4 FreeKill nie może zostać odrzucony bez wyjaśnienia.

 


 

Punkt 4. ZASADY KLAWISZA --> Zasady Strażnika



 

Cytat

 

4.2 W przypadku kiedy nie ma chętnych na prowadzenie dozwolone jest pozwolenie osobie bez pełnej mutacji na prowadzenie. Osoba bez mutacji ma obowiązek też ustąpić miejsca w trakcie, jeżeli znajdzie się osoba spełniająca regulamin.

4.1 Pierwszeństwo w prowadzeniu mają osoby, które przeszły mutacje.

 

4.3 Klawisze mają obowiązek wydać polecenia przed upływem pierwszych 60 sekund gry w przeciwnym wypadku więźniom przysługuje FreeDay. Zmiana prowadzącego nie jest poleceniem.

oraz

5.2 Prowadzący ma obowiązek najpierw wydać polecenie zanim otworzy cele.

4.7 Prowadzący ma obowiązek wydać polecenia przed upływem pierwszych 60 sekund gry / otworzeniem cel. w przeciwnym wypadku więźniom przysługuje FreeDay. Zmiana prowadzącego nie jest poleceniem.

 

4.18 Tak zwane "granie pod kill" (to znaczy Zabijanie więźniów dla statystyk lub wydawanie poleceń typu "Kto chce zginąć niech...") jest ZAKAZANE. W przeciwnym przypadku taki gracz może zostać wyrzucony lub zbanowany. Jeżeli więzień chce zginąć powinien wpisać w konsole kill lub poprosić strażnika o zabicie go.

4.9 Prowadzący ma zakaz wydawania polecenia, które będzie skutkowało gwarantowaną śmiercią. Wydanie sprzecznego polecenia odwołuje zakaz/nakaz z nim związany.

oraz

7.8 Free Kill

7.8.1 Freekill → niesłużne zabicie Więźnia przez Strażnika.

7.8.2 FreeKille na NAS zgłaszamy TYLKO poprzez komendę !fk.

7.8.3 Masz 30 sekund po śmierci na zgłoszenie FreeKilla, inaczej sprawa idzie w zapomnienie! W powodzie należy wyjaśnić dlaczego uważasz, że zostałeś niesłusznie zabity. Możesz też w tym miejscu zapytać się dlaczego zostałeś zabity.

7.8.4 FreeKill nie może zostać odrzucony bez wyjaśnienia.

 


 

Punkt 5 Zasady Prowadzącego


 

Cytat

 

5.3 Prowadzący musi dać więźniom czas na wykonanie polecenia, tyle, aby było to wykonalne przez każdego niezbuntowanego więźnia. Prowadzący może odliczać, ale nie musi.

Zakazy obowiązują od razu po wypowiedzeniu ich przez prowadzącego, jeżeli wiezień łamie zakaz w chwili wypowiedzenia, prowadzący powinien dać mu odpowiednią ilość czasu na reakcje (zazwyczaj 3s. wystarcza) (jeżeli więzień przedłuża - zabić).

Przykład: Prowadzący mówi: Zakaz kucania. Wiezień jest na kucaka - powinien wstać. Więzień - złamał zakaz dopiero po wypowiedzeniu? Więzień ginie.

4.2 Celem prowadzącego jest zapewnienie, że każdy więzień ma realną szansę na wykonanie polecenia. Czas na jego realizację powinien być odpowiednio długi, a odliczanie czasu pozostaje w gestii prowadzącego.

 

5.5 W przypadku kiedy prowadzący ginie wszystkie jego poprzednie polecenia zostają unieważnione to samo tyczy się w przypadku przekazania innej osobie prowadzenia. (Patrz punkt 3.9 lub 3.10)

Jeżeli jakiś CT zginie, prowadzący ma zakaz włączania jakiejkolwiek zabawy.

2.7 Przy zmianie Prowadzącego znikają wszystkie obowiązujące nakazy i zakazy a Więźniowie maja bezruch.

 

5.8 Prowadzący podczas zabawy "Wskaż terrorystę do zabicia" może zezwolić na wybranie tylko jednej osoby w czasie trwania rundy. Zabawy typu "ostatnia reakcja (na zabijanie)" lub "Wskaż kolegę do zabicia" nie mogą być przeprowadzane bez konkretnego powodu.

Przykład: Jest 9 więźniów a prowadzący chce zrobić Mam Talent, w której udział może wziąc maksymalnie 8 terrorystów. Zatem może on zastosować jedną z wyżej wymienionych zabaw do zredukowania liczby więźniów.

4.18 Prowadzący podczas zabawy "Wskaż terrorystę do zabicia" może zezwolić na wybranie tylko jednej osoby w czasie trwania rundy. Zabawy typu "ostatnia reakcja (na zabijanie)" lub "Wskaż kolegę do zabicia" nie mogą być przeprowadzane bez konkretnego powodu.

 

5.11 Bezruch jak i totalny bezruch odwołuje się poprzez wydanie innego polecenia ruchu

4.9 Prowadzący ma zakaz wydawania polecenia, które będzie skutkowało gwarantowaną śmiercią. Wydanie sprzecznego polecenia odwołuje zakaz/nakaz z nim związany.

 

5.12 Prowadzący jest zobowiązany do powtórzenia polecenia gdy wiezień o to poprosi. Gdy prowadzący powtarza polecenia powtarza to dla każdego, a nie dla tej konkretnej osoby. Zabicie graczy, gdy jest prośba o powtórzenie wiążę się z FK. (Prowadzący nie musi powtarzać tego samego polecenia więcej niż raz)

oraz

5.17 Prowadzący ma zakaz zmienienia poleceń w powtórzeniu, jeżeli tak się stanie jest zmuszony powtórzyć raz jeszcze TAK SAMO.

4.8 Prowadzący jest zobowiązany do powtórzenia polecenia gdy Wiezień o to poprosi. Zabicie Graczy, gdy jest prośba o powtórzenie wiążę się z FK. (Prowadzący nie musi powtarzać tego samego polecenia więcej niż raz). Prowadzący ma zakaz zmienienia poleceń w powtórzeniu, jeżeli tak się stanie jest zmuszony powtórzyć raz jeszcze TAK SAMO.

 

5.21 Prowadzący ma zakaz robienia zabaw, które wymuszają użycie innych komend (przykładowo Pierwsza Reakcja napisz na say'u: !rtv). Nie dotyczy to komendy !hats

4.23 Prowadzący ma zakaz robienia zabaw, które wymuszają użycie komend.

 

5.22 W zabawach Quiz , Mam Talent i Sąd może brać udział maksymalnie 8 ostatnich więźniów.

oraz

5.23 Prowadzący ma obowiązek przygotować pytania do quizu tak, aby nie przedłużać rundy do samego jej końca.

4.3 Prowadzący musi starać się doprowadzić do życzenia wraz z zachowaniem na nie czasu.

 

6.9 Wiezień na wypowiedzenie/wybranie swojego życzenia ma 30 sekund w przeciwnym wypadku klawisz może zabić więźnia.

5.7 Wiezień na wypowiedzenie/wybranie swojego życzenia ma 60 sekund w przeciwnym wypadku Strażnik może zabić Więźnia.

 

 

 

7. Zasady FreeDay


 

Cytat

 

7.1 FreeDay jest w każdą niedzielę lub gdy wiezień wybierze go jako życzenie.

7.2 Wiezień podczas FreeDay może robić to na co ma ochotę (przestrzegając regulamin).

7.3 Prowadzący podczas FreeDay nie może wydawać poleceń.

7.4 Ostatni gracz na FreeDay nie ma życzenia.

7.5 Strażnicy zajmują GunRooma.

7.6 Więzień, który wejdzie do GunRooma może zostać zabity.

7.7 Więzień, który ma broń lub stoi w kręgu buntujących się, może zostać zabity.

7.8 Jeżeli nastąpi Freeday przez to, że prowadzący nie wyda poleceń, gracz CT ma prawo do użycia broni jeżeli zostanie zaatakowany w drodze powrotnej do Gun Rooma. To samo tyczy się map, w której CT musi wyjść z Gun Rooma, aby otworzyć cele.

7.9 Strażnicy mogą używać granatu dymnego w GunRoomie w celu ukrycia ich pozycji.(Smoke, molotov, dmg z HE nie mogą wychodzić z poza GR'a)

Został rozdzielony FreeDay nadawany Więźniowi oraz FreeDay jako zabawa. FreeDay jako zabawa będzie opisany w sekcji opisu zabaw.

 

6.1 Freeday można uzyskać:

Za pomocą życzenia

Zakupując go w sklepie

W ramach rekompensaty

 

6.2 Więzień z FreeDay może robić to, na co ochotę przestrzegając regulaminu. Więzień z FreeDay może zostać zabity za ułatwianie buntu lub przeszkadzanie w prowadzeniu (np. otwieranie GR, bicie Secreta, podrzucanie broni Wieźniom, blokowanie Strażników).

 

 

 

11. Free Kill


 

Cytat

 

10.1 FreeKill jest zakazany. W przypadku bezpodstawnego zabicia:

- Więzień powinien użyć komendy !fk

  - Klawisz/admin powinien użyć komendy ~fk - aby rozpatrzeć freekilla

  Uwaga: Boks, zabawy są elementem rywalizacji.

10.2 Popełnienie FK

CT który popełnił fk ma obowiązek ożywienia tej osoby

Jeżeli nie ma możliwości ożywienia - CT który popełnił FK ma obowiązek dać FD(lub zabawę dla T), chyba ze wiezień nie chce

Jeżeli nie ma możliwości wykonania powyższych czynności - CT ma obowiązek wpisać killa w następny dzień

10.3 Popełnienie mass FK

W następny dzień osoba która popełniła fk ma obowiązek dać zabawę dla TT

Jeżeli nie ma możliwości dania zabawy - osoba przechodzi do TT, nie uczestniczy w zabawie po przejściu oraz ma zakaz wchodzenia do CT do końca trwania mapy

7.8 Free Kill

7.8.1 Freekill → niesłużne zabicie Więźnia przez Strażnika.

7.8.2 FreeKille na NAS zgłaszamy TYLKO poprzez komendę !fk.

7.8.3 Masz 30 sekund po śmierci na zgłoszenie FreeKilla, inaczej sprawa idzie w zapomnienie! W powodzie należy wyjaśnić dlaczego uważasz, że zostałeś niesłusznie zabity. Możesz też w tym miejscu zapytać się dlaczego zostałeś zabity.

7.8.4 FreeKill nie może zostać odrzucony bez wyjaśnienia.

 

 

Edytowane przez offen
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Usunięto: 4.16 Prowadzący ma obowiązek wyłonić Więźnia z immunitetem przed zabawą, na której wszyscy Więźniowie mogą zginąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmiany w regulaminie wchodzące z dniem 19.12.2024:
 

Dodano:

W dniu 17.11.2024 o 23:24, offen napisał(a):

4.25 Prowadzący może wyłączyć Więźniom spadochron tylko na potrzeby zabawy lub danej aktywności. Zakaz nieuzasadnionego wyłączania spadochronu.

 

--

 

Zmodyfikowano:

W dniu 17.11.2024 o 23:24, offen napisał(a):

5.14 Przy wyborze życzeń obowiązuje tzw. Kolejka życzeń. Przykład: Jeżeli Więzień w poniedziałek wygrał zabawę na środę, to we wtorek inny Więzień nie może wziąć duszka/FD/zabawę na ten sam dzień co poprzednia osoba. Dotyczy to również FD/Duszków zakupionych w sklepie za $.

+ Dotyczy to również FD/Duszków zakupionych w sklepie za $.
 

--

 

W dniu 17.11.2024 o 23:24, offen napisał(a):

7.8.3 Masz 20 sekund po śmierci na zgłoszenie FreeKilla, inaczej sprawa idzie w zapomnienie! W powodzie należy wyjaśnić dlaczego uważasz, że zostałeś niesłusznie zabity. Możesz też w tym miejscu zapytać się dlaczego zostałeś zabity.

Poprawiono faktyczną ilość czasu na zgłoszenie !fk.

  • Like 1
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności