Właściciel -_- 11 902 Opublikowano 4 Grudnia Właściciel Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia [CS 2] Murder - Znajdź mordercę Aktualna wersja: 1.0 OPIS Tryb Murder koncentruje się na dedukcji, ukrywaniu się i współpracy. Każda runda rozpoczyna się od losowego przypisania graczom ról: mordercy, świadka z bronią lub zwykłych świadków (niewinnych). Zadaniem mordercy jest wyeliminowanie wszystkich graczy. Dysponuje on nożem, którym może atakować z bliska lub rzucać(PPM). Jeśli nie zabije nikogo w określonym czasie, zostaje "ujawniony" (widoczny efekt czarnego dymu). Zadaniem świadka z bronią jest zidentyfikowanie i zabicie mordercy. Posiada on rewolwer, który pozwala mu bronić siebie i innych świadków. Po każdym strzale musi przeładować broń, jeżeli zastrzeli niewinną osobę, wypada mu broń, a inni świadkowie mogą ją podnieść. Zadaniem reszty świadków jest przetrwanie i pomoc w zidentyfikowanie mordercy. Rozgrywka kończy się, gdy morderca zostanie zlikwidowany lub gdy uda mu się zabić wszystkich pozostałych graczy. Chcę wynająć serwer z tym trybem, co mam zrobić? Wbij na discord o nazwie Plsetti - Serwery z niestandardowymi trybami (KLIKNIJ) Kroki jakie pozostawia po sobie świadek, a widzi je morderca Dym wokół mordercy gdy nie zabije kogoś przez dłuższy czas CONFIG { "Database": { // dane do bazy dla karmy "Hostname": "hostname", "Database": "database", "UserName": "username", "Password": "password" }, "Reveal_Murderer_After": 180.5, // Po ilu sekundach ujawniać mordercę, jeżeli kogoś nie zabije (każde zabicie przez morderce, restartuje licznik i od nowa odlicza te X sekund) "Murderer_Ratio": 5, // Ilu graczy jest na 1 mordercy "BystanderWithWeapon_Ratio": 5, // Ilu graczy jest na 1 świadka z bronią "Karma_Enabled": false, // czy włączyć system karmy "Karma_Default": 1000, // ile karmy na start "Karma_Bystaner_Kill_Bystander": -2, // Ile karmy dodać/zabrać za zabójstwo świadka przez świadka? (domyślnie zabieramy 2 pkt karmy) "Karma_Bystaner_Kill_Murderer": 2, // Ile karmy za zabicie mordercy (domyślnie dodajemy 2 pkt karmy) "Assignment_KillTargetFirst_KarmaReward": 2, // Nagroda X pkt karmy dla mordercy za wykonanie zlecenia (Zabij X jako pierwszego) "names": [ // nicki graczy "Alfa", "Bravo" ] } LISTA ZMIAN 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.