Root -_- 11,965 Posted June 6 Root Share Posted June 6 [CS 2] qDeathRun - Przechodzenie map z przeszkodami Wersja 1.0.0 OPIS Cały system dla moda typu DeathRun, który dostarcza takie funkcjonalności jak: system klas, strefy start/end, kolejka do TT, tryb normal/freerun, zamrażający pułapki decoy, rankingi, zliczanie speed, itd Jeśli chodzi o strefy start/end, to plugin działa w dwóch trybach Pobiera z mapy obiekty typu trigger_multiple z name: zone_start, zone_end i na ich podstawie tworzy beama by ujawnić ich położenie dla graczy. Można samemu ustawić strefy start i end przez komendę !zone i zapisać je by to one były wykorzystywane w rozgrywce. Ten sposób jest dominujący, czyli jeśli mapa ma ustawioną strefę start/end, to nie bierze pod uwagę obiektów z mapy. Ranking oraz klasy etc nie wymagają bazy. Jeżeli w sekcji Database wpiszemy null, to nie będzie korzystać w ogóle z zapisu danych i nie będą dane opcje dostępne, np: zapis lvl czy ranking. System anty AFK ma na celu zabijać graczy w strefie startu po danym czasie i działa tak, że gdy minei ten czas, wysyła informacje o zakazie wstępu na strefę start i gdy gracz to zrobi, zaczyna go bić aż z niej nie wyjdzie, no chyba że umrze. Zamrażający decoy ma za zadanie zablokować użycie danej pułapki. Po rzuceniu go, blokuje on użycie pułapek w danej odległości. Kolejka do TT ma na celu ułatwienie walki po stronie TT. Tylko pierwsza osoba w kolejce może zabić TT, reszta nie może nic mu zrobić do momentu gdy ta osoba nie umrze, wtedy kolejna osoba z CT może próbować go zabić i tak w kółko. Znany wszystkim system kolejek z CS 1.6 KOMENDY css_freerun/css_free - wybór trybu freerun/normal css_kill - zabijanie się css_klasa/css_class - wybór klasy css_klasy/cs_classes - opis klas css_statystyki/css_staty/css_stats - menu statystyk css_top/css_top15/css_rank/css_ranking - rankingi css_zone/css_zones - ustawianie stref start/end UPRAWNIENIA @qdeathrun/zone - strefy CONFIG { "Database": { "Hostname": "Hostname", "Database": "Database", "UserName": "UserName", "Password": "Password" }, "MainSettings": { "TimeSetRandomGameMode": 10.0, // czas po jakim ustawia samodzielnie tryb normalny "AutoRespawn": 10, // przez jaki czas respi (-1 cały czas, 0 nie respic, reszta to ilość sekund) "FreezeDecoy": 500.0, // odległość działania decoy dla zamrażania pułapek "BlockAfkTime": 30.0, // po jakim czasie atakować w strefie startu "TerroristSpeed": 1.4, // mnożnik speed u terrorysty "HideLegs": true, // ukrywanie nóg "SpeedMeterRanking": true, // licznik speed dla rankingu "KillCommandEnable": true // włączanie komendy kill }, // kolejka do TT "CtQueue": { "Enable": false, // czy uruchomic kolejke do tt "SetColor": true, // czy nadawać kolor "FreezeOtherPlayers": false // czy freezeować resztę graczy }, // klasy "ClassMod": { "Settings": { "Enable": false, // uruchamianie klas "InactiveDays": 90, // po jakim czasie usuwac dane z bazy "TypeXp": 2, // typ xp "StartXpMultiplier": 150, // mnożnik xp na start "XpMultiplierLevel": 175, // mnożnik xp per lvl "MaxLevel": 1000, // maksymalny poziom "PointsPerLevel": 1, // ile pkt co lvl "XpKillTerrorist": 3, // ile xp za zabicie jako tt "XpKillCounterTerrorist": 15, // ile xp za zabicie jako ct "XpDeathTerrorist": 5, // ile xp za śmierć jako tt "XpDeathCounterTerrorist": 1, // ile xp za śmierć jako ct "XpAssist": 2, // ile xp za asyste "XpWinRoundTerrorist": 40, // ile xp za wygranie rundy jako tt "XpWinRoundCounterTerrorist": 15, // ile xp za wygranie jako ct "XpFinishMap": 40 // ile xp za ukończenie mapy }, // statystyki "Stats": { "MaxHealth": 300, // max ilosc hp "MaxSpeed": 200, // max ilosc speed "MaxGravity": 200, // max ilosc grawity "MaxDamage": 150, // max ilosc dmg "MaxReduction": 150, // max ilosc redukcji "PowerHealth": 1, // ile hp za pkt "PowerSpeed": 0.002, // ile speed za pkt "PowerGravity": 0.0005, // ile grawity za pkt "PowerDamage": 0.002, // ile damage za pkt "PowerReduction": 0.002 // ile redukcji za pkt } } } LISTA ZMIAN CENNIK NA RAZIE NIE SPRZEDAJ, TYLKO NAJEM 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.