Skocz do zawartości

-_-

Właściciel
  • Postów

    21 334
  • Dołączył

  • Wygrane w rankingu

    756

Inne grupy

Dev

Właściciel

Właściciel forum oraz serwerów dostępnych na forum.

Ostatnia wygrana -_- w dniu 13 Grudnia

Użytkownicy przyznają -_- punkty reputacji!

O -_-

  • Urodziny 10.05.1997

Informacje o Profilu

  • Nick
    -_-
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Gram na
    [CS:GO] DeathMatch
    [CS:GO] Diablo
  • Lokacja
    Nowa Sól / Warszawa
  • Zainteresowania
    Życie
  • SteamID64
    76561198046923597

Metody kontaktu

Ostatnie wizyty

99 545 wyświetleń profilu

Osiągnięcia -_-

Arcymistrz

Arcymistrz (14/14)

  • Legendarny Gość Unikat
  • Zmotywowany Wyborca Unikat
  • Młodociany Wyborca Unikat
  • Młodociany Gość
  • Zmotywowany Gość

Najnowsze odznaki

11,9 tys.

Reputacja

  1. [CS 2] Prophunt - Hunters vs Props Wersja 1.1.0 OPIS Tryb Prophunt łączy elementy chowanego z poszukiwaniem ukrytych graczy zamienionych w dane obiekty. Gracze dzielą się na dwie drużyny: łowców (Hunters) i ukrywających się (Props). Każdy z graczy ma możliwość załączenia trzecioosobowego trybu przez komendę !tp Ukrywający się (Props) mogą zmieniać się w obiekty z menu !prop (np. krzesła, beczki, stoły) i muszą znaleźć miejsce, aby się ukryć. Ich celem jest przetrwanie rundy, nie dając się znaleźć łowcom. Mają oni do dyspozycji opcje zamrożenia się i odmrożenia pod przyciskiem E. Dodatkowo mogą obracać obiektem, którym są pod przyciskiem R. Łowcy (Hunters) mają za zadanie odnaleźć ukrywających się. Muszą jednak uważać, bo strzelanie do niewłaściwych obiektów obniża ich życie. Jeżeli jednak trafią ukrywającego się, zabijają go po jednym trafieniu, Chcę wynająć serwer z tym trybem, co mam zrobić? Wbij na discord o nazwie Plsetti - Serwery z niestandardowymi trybami (KLIKNIJ) Info po stronie Chowających się (Terroryści) Informacje po stronie Szukających (AntyTerroryści) Przykład jak wygląda gracz jako obiekt CONFIG { "StartTime": 240, // po jakim czasie szukający mają już szukać "BlindCt": true, // czy oślepiać szukających "MissingHitDamage": 5.0, // ile obrażenia zadawać szukającym po nietrafionym uderzeniu "Prop": [ { "name": "kubek z napojem", // nazwa w menu "path": "models/props_junk/garbage_sodacup01a.vmdl", // lokalizacja modelu "height": 1.1 // o ile zwiększyć wysokość obiektu } ] } LISTA ZMIAN v1.0.1 (25.09.2024) 1. Zaktualizowano do v266 v1.0.2 (05.10.2024) 1. Zaktualizowano do v271 v1.0.7 (19.11.2024) 1. Zaktualizowano do v286 2. Poprawienie kodu 3. Dodano configu 4. Dodano freeze na klawiszach przez x sekund 5. Dodano blind na klawiszach przez x sekund v1.0.8 (21.11.2024) 1. Poprawiono efekt blind v1.0.9 (03.12.2024) 1. Dodano info w centerHTML z informacjami oraz odliczaniem v1.1.0 (11.12.2024) 1. Dodano opcje zadawania obrażeń jeśli szukający nie trafi
  2. @ offen bo dostał na JB i zapewne też tam chce grać, więc zdecyduj proszę
  3. [CS 2] Murder - Znajdź mordercę Aktualna wersja: 1.0 OPIS Tryb Murder koncentruje się na dedukcji, ukrywaniu się i współpracy. Każda runda rozpoczyna się od losowego przypisania graczom ról: mordercy, świadka z bronią lub zwykłych świadków (niewinnych). Zadaniem mordercy jest wyeliminowanie wszystkich graczy. Dysponuje on nożem, którym może atakować z bliska lub rzucać(PPM). Jeśli nie zabije nikogo w określonym czasie, zostaje "ujawniony" (widoczny efekt czarnego dymu). Zadaniem świadka z bronią jest zidentyfikowanie i zabicie mordercy. Posiada on rewolwer, który pozwala mu bronić siebie i innych świadków. Po każdym strzale musi przeładować broń, jeżeli zastrzeli niewinną osobę, wypada mu broń, a inni świadkowie mogą ją podnieść. Zadaniem reszty świadków jest przetrwanie i pomoc w zidentyfikowanie mordercy. Rozgrywka kończy się, gdy morderca zostanie zlikwidowany lub gdy uda mu się zabić wszystkich pozostałych graczy. Chcę wynająć serwer z tym trybem, co mam zrobić? Wbij na discord o nazwie Plsetti - Serwery z niestandardowymi trybami (KLIKNIJ) Kroki jakie pozostawia po sobie świadek, a widzi je morderca Dym wokół mordercy gdy nie zabije kogoś przez dłuższy czas CONFIG { "Database": { // dane do bazy dla karmy "Hostname": "hostname", "Database": "database", "UserName": "username", "Password": "password" }, "Reveal_Murderer_After": 180.5, // Po ilu sekundach ujawniać mordercę, jeżeli kogoś nie zabije (każde zabicie przez morderce, restartuje licznik i od nowa odlicza te X sekund) "Murderer_Ratio": 5, // Ilu graczy jest na 1 mordercy "BystanderWithWeapon_Ratio": 5, // Ilu graczy jest na 1 świadka z bronią "Karma_Enabled": false, // czy włączyć system karmy "Karma_Default": 1000, // ile karmy na start "Karma_Bystaner_Kill_Bystander": -2, // Ile karmy dodać/zabrać za zabójstwo świadka przez świadka? (domyślnie zabieramy 2 pkt karmy) "Karma_Bystaner_Kill_Murderer": 2, // Ile karmy za zabicie mordercy (domyślnie dodajemy 2 pkt karmy) "Assignment_KillTargetFirst_KarmaReward": 2, // Nagroda X pkt karmy dla mordercy za wykonanie zlecenia (Zabij X jako pierwszego) "names": [ // nicki graczy "Alfa", "Bravo" ] } LISTA ZMIAN
  4. v2.4.6 (23.11.2024) 1. Poprawiono kolory w glow (wallhack) by były lepiej widoczne 2. Zoptymalizowano działanie glow (wallhack) 3. Poprawiono glow by nie wykazywał już Assertion Failed in function SetupModel() ... 4. Zablokowano używania kradzieży super mocy gdy gracz nie żyje 5. Poprawiono replikę 6. Dodano nową super moc 6.1 Trujący Smoke 6.2 Ulepszony Hegrenade 6.3 Uzdrawiające obrażenia 6.4 Szansa na odzyskanie granatów
  5. [CS 2] qCollectEvent - Zbieranie przedmiotów i tworzenie zestawów Aktualna wersja: 1.02 OPIS Plugin dodaje do gry event (komenda !event), który polega na zdobywaniu danych przedmiotów z zabójstwa, podłożenia bomby, rozbrojenia bomby, oczywiście z daną szansą na to i wymienianiu ich na zestawy, które to następnie wymieniamy na nagrody. Mamy do dyspozycji config, który pozwala nam samemu tworzyć te itemy i nazywać je w odpowiedni sposób, więc mamy pełny zakres działań jeśli chodzi o wygląd tegoż oto eventu. Po zebraniu danych przedmiotów możemy je wymienić na zestaw, a zestaw wymieniamy na nagrody, lecz opcja z menu nagród jest zrobiona pod API, więc w osobnym pluginie możemy napisać sobie to jak to ma działać (poniżej przykład z menu) Plugin już był testowany na moich super mocach jakieś parę miesięcy temu, ale teraz postanowiłem to rozbudowac właśnie oto API. Tak, mogę odpłatnie wykonać do tego nagrody public class CollectEventMenu : BasePlugin { public override string ModuleName => "qCollectEventMenu"; public override string ModuleVersion => "v1.0.0"; public override string ModuleAuthor => "-_- (Karol Skupien)"; public override string ModuleDescription => "Collect Event Menu"; public static PluginCapability<ICollectEventAPI> SharedPluginAPICapability { get; } = new("qcollectevent:api-plugin"); public static PlayerCapability<IPlayerCollectEventAPI> SharedPlayerAPICapability { get; } = new("qcollectevent:api-player"); private ICollectEventAPI? _pluginAPI; public override void Load(bool hotReload) { } public override void OnAllPluginsLoaded(bool hotReload) { // rejestrowanie api _pluginAPI = SharedPluginAPICapability.Get(); // rejestrowanie funkcji do której odwołamy się z menu _pluginAPI?.Hook_OnMenuCollectHandler(OnMenuHandler); } public override void Unload(bool hotReload) { // wyrejestrowanie funkcji do której odwołamy się z menu _pluginAPI?.Unhook_OnMenuCollectHandler(OnMenuHandler); } public void OnMenuHandler(CCSPlayerController clientId) { var menuData = new CenterHtmlMenu("Wymień nagrodę na NIC", this); menuData.AddMenuOption("Wymień", (clientId, option) => { // pobieranie danych gracza IPlayerCollectEventAPI? playerApiData = SharedPlayerAPICapability.Get(clientId); if (playerApiData == null) { clientId.PrintToChat("BŁĄD"); return; } // sprawdzanie ile ma zestawów - w tym przypadku nie blokuje wykonania by pokazać że działa if (playerApiData.EventKit <= 0) { clientId.PrintToChat("Nie masz zestawu, ale tym razem pozwolę Ci to wymienić"); } clientId.PrintToChat("Wymieniłeś jeden zestaw na nic"); // zabieramy jeden zestaw playerApiData.EventKit--; clientId.PrintToChat($"Masz teraz {playerApiData.EventKit} zestawów"); MenuManager.CloseActiveMenu(clientId); }); menuData.AddMenuOption("Nie wymieniaj", (clientId, option) => { MenuManager.CloseActiveMenu(clientId); }); menuData.Open(clientId); } } API namespace qCollectEventAPI { // dane gracza public interface IPlayerCollectEventAPI { int EventKit { get; set; } // ilość zestawów Dictionary<string, int> ItemsData { get; } // słownik z przedmiotami gracza } public interface ICollectEventAPI { delegate void OnMenuCollect(CCSPlayerController clientId); void Hook_OnMenuCollectHandler(OnMenuCollect handler); void Unhook_OnMenuCollectHandler(OnMenuCollect handler); } } CONFIG { // dane do bazy "Database": { "Hostname": "hostname", "Database": "database", "UserName": "username", "Password": "password" }, "DropChance": [ 10, 100 ], // szansa na drop: 1-100 <= 10 "LimitItems": 5, // limit posiadanego itemu danego typu // limity dla danych uprawnień "Limits": [ { "permission": "@qvip/vip", "limit": 0 // 0 = brak limitu } ], // tutaj podajemy jakie itemy się dropi żeby zebrać cały zestaw. Nie ma limitów przedmiotów "Items": [ { "code": "notebook", // oznaczenie przedmiotu (dla bazy oraz lang) "chance": 10 // szansa na dropniecie (sumuje wszystkie wartosci przedmiotów i tak losuje) }, { "code": "pen", "chance": 10 }, { "code": "pencilcase", "chance": 10 }, { "code": "backpack", "chance": 10 }, { "code": "book", "chance": 10 }, { "code": "sneakers", "chance": 10 } ] } KOMENDY css_event - menu eventu UPRAWNIENIA LISTA ZMIAN v1.0.2 (22.11.2024) 1. Dodano API 2. Zaktualizowano MysqlConnector CENNIK Plugin dostępny tylko dla osób w klubie. Dostęp do klubu jest płatny, napisz do @ -_-
  6. v1.0.4 (13.10.2024) 1. Dodano nowe rundy 1.1 Instakill 1.2 Podskok po trafieniu 1.3 Zmniejszone postaci 2. Poprawki trybów oraz usprawnienia ogólne
  7. Jeżeli takie mamy zasady to należy je po prostu uszanować, a nie wyśmiewać. I dziwi mnie ta końcówka, bo albo udajesz, albo nigdy nie grałeś na serwerach społecznościowych To liczba banów u nas i zerknij sobie teraz od końca ile z tych kont ma już VAC. Uprzędzie, do około 50 strony raczej żadne konto nie będzie bez VAC, więc chyba jednak ludzie grają na odpale na społecznościówkach Połączyłem Ci też posty, bo spamujesz. Proszę Was o zapoznanie się z zasadami działu Ale pokazuje już, że miałeś już historię z odpalaniem się Przekazuję sprawę do @ rlyCebula
  8. -_-

    Prośba o UB Bebo

    Automatycznie wygenerowana wiadomość. Temat został zamknięty przez któregoś z moderatorów. Gracz zostaje zbanowany, a temat zostaje zamknięty. Pozdrawiamy Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów
  9. -_-

    Prośba o UB Bebo

    Liczy się PRIME z głównego konta. Jeżeli nie miałeś PRIME na tamtym koncie, a nie miałeś, bo tak wnioskuje po tym co napisałeś, to na UB nie ma szans
  10. Automatycznie wygenerowana wiadomość. Temat został zamknięty przez któregoś z moderatorów. Gracz zostaje zbanowany, a temat zostaje zamknięty. Pozdrawiamy Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów
  11. Przez chwilę miałem w głowie by się zgodzić na to UB i dać znać Offenowi, ale Ty teraz tak kręcisz, że mi nie widzę sensu Chłopie, siedzisz ciągle na TYM SAMYM adresie IP, a po Twoim banie mamy dwa konta które na to samo IP dostały bana https://sourcebans.cs-classic.pl/index.php?p=banlist&advSearch=919181467&advType=steam https://sourcebans.cs-classic.pl/index.php?p=banlist&advSearch=920351475&advType=steam I jak Cię tutaj brać na poważnie? Oba adresy są Twoje, a jedno konto nawet zvackowane, więc wbiłeś odjebany na JB podczas testów XDDD
  12. Napisałem tam I nie odniosłeś się do tego, tylko napisałeś C, wiec zamknąłem temat. Prosiłbym oto byś dokładnie odniósł się do tej sytuacji
  13. Zbanowałem go i poczekamy aż tutaj się wypowie, a potem opiekun wyda ostateczną decyzję
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności