Skocz do zawartości

-_-

Właściciel
  • Postów

    21 537
  • Dołączył

  • Wygrane w rankingu

    783

Inne grupy

Dev

Właściciel

Właściciel forum oraz serwerów dostępnych na forum.

Ostatnia wygrana -_- w dniu 9 Maja

Użytkownicy przyznają -_- punkty reputacji!

O -_-

  • Urodziny 10.05.1997

Informacje o Profilu

  • Nick
    -_-
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Gram na
    [CS:GO] DeathMatch
    [CS:GO] Diablo
  • Lokacja
    Nowa Sól / Warszawa
  • Zainteresowania
    Życie
  • SteamID64
    76561198046923597

Metody kontaktu

Ostatnie wizyty

104 717 wyświetleń profilu

Osiągnięcia -_-

Arcymistrz

Arcymistrz (14/14)

  • Legendarny Gość Unikat
  • Zmotywowany Wyborca Unikat
  • Młodociany Wyborca Unikat
  • Młodociany Gość
  • Zmotywowany Gość

Najnowsze odznaki

12 tys.

Reputacja

  1. [CS 2] qDropEvent - Zbieranie/Niszczenie obiektów Aktualna wersja: 1.0.0 OPIS Plugin dodaje do gry dropienie obiektów po śmierci, które można albo łapać poprzez wejście na nie, albo strzelając w nie. Dodatkowo doszła opcja ustalenia losowych dropów na mapie przy użyciu navmesh. Jest to przebudowany plugin, który już kiedyś napisałem, z rok temu. API public interface IDropEventAPI { // funkcja która wywołuje się gdy gracz złapie/zniszczy obiekt // CCSPlayerController - gracz który obiekt zdobył // int - ilość jajek // string - string modelu // int - team num // bool - czy został zniszczony public event Action<CCSPlayerController, int, string, int, bool>? OnClientGetDrop; // Zwraca ilość posiadanych dropów public int GetPlayerDrop(CCSPlayerController clientId); // Ustawia ilość posiadanych dropów public bool SetPlayerDrop(CCSPlayerController clientId, int value); // Zwraca ilość wszystkich zdobytych dropów public int GetPlayerAllDrop(CCSPlayerController clientId); // Ustawia ilość wszystkich zdobytych dropów public bool SetPlayerAllDrop(CCSPlayerController clientId, int value); } CONFIG { "Database": { "Hostname": "hostname", "Database": "database", "UserName": "username", "Password": "password" }, "Settings": { "Commands": [ "css_jajko", "css_jajka", "css_eggs" ], // komendy które printują informacje o posiadanych obiektach. Jak damy null, to nie doda żadnej komendy "ModelPath": [ "models/props/de_dust/hr_dust/dust_soccerball/dust_soccer_ball001.vmdl" ], // lokalizacja modeli, można podać wiele i losowo bedzie wybierać "ActionType": 1, // Jak zdobywać obiekt: 1 - dotyk | 2 - zniszczenie "WhoCanCatch": 0, // Kto może zebrać obiekt: 0 - każdy może złapać | 1 - teammate | 2 - wróg "MinPlayers": 2, // Minimalna ilość graczy // jeżeli tutaj damy "RandomDrop": null, to będzie dropić po śmierci gracza, a jeśli zostawimy, to losowo przez NavMesh "RandomDrop": { "SpawnObjects": 5, // Ilość obiektów które ma dropić (nie polecam ustawiać za dużo, bo mocno obciąża serwer) "ChangeTime": 30.0, // Co ile zmieniać obiekty "ObjectTeam": 0 // Przypisywanie team obiektu dla WhoCanCatch }, // Boost dla uprawnień. Wpisując "Boost": null wyłączysz ten boost "Boost": [ { "permission": "@qvip/svip", // nazwa permisji "multiplier": 3.0 // mnożnik }, { "permission": "@qvip/vip", "multiplier": 2.0 } ] } } LISTA ZMIAN INSTALACJA Standardowa DOWNLOAD Plugin dostępny tylko dla osób w klubie. Dostęp do klubu jest płatny, napisz na PW jeśli jesteś zainteresowany @ -_-
  2. v2.8.3 (04.04.2025) 1. Dodano nową wersję autobh 2. Przebudowano kod dla skilla nieskończoność ammo, norecoil oraz szybkostrzelność 3. Przebudowano kod dla kradzież/blokady supermocy oraz naprawienie błędu z podwójną informacją o kradzieży mocy 4. Poprawiono błąd dla losowania supermocy dla sytuacji w której włączono wykluczenie mając jedną aktywną supermoc v2.8.8 (22.04.2025) 1. Dodnao blokadę powrotu na spawn gdy gracz ma hostage 2. Poprawiono aktualizowanie ammo przy kradzieży 3. Poprawiono działanie długiej kosy, od teraz skanuje max jeden obiekt 4. Poprawiono usuwanie itemów podczas losowej broni 5. css_setskill przyjmuje od teraz dodatkowy argument określający target: css_setskill [skillId] [nick/#id/@ct/@tt/@all]
  3. [CS 2] qCaseOpening - Otwieranie skrzynek z animacją Aktualna wersja: 1.0.0 OPIS Plugin dodaje do gry system otwierania skrzynek z nagrodami znany z samej gry. Co rundę na spawn każdej z drużyn tworzony jest obiekt skrzynki, którą można otworzyć, ale tylko raz w danym momencie. W tym czasie odbywa się losowanie nagrody, a następnie gracz ją otrzymuje (event z API wywołujący się po wylosowaniu nagrody). Mamy też możliwość włączenia opcji menu jako potwierdzenia zakupu by nie doszło do przypadkowego kliknięcia w skrzynkę. Koszt jest w walucie z qShop, a jeśli chodzi o nagrody to możemy dodać ich nieskończoną ilość, a sam proces będzie brał pod uwagę szansę określoną dla przedmiotu, z przedziałem który jest sumą wszystkich szans. Tak wygląda domyślny embed z nagrodą A tutaj filmik API public interface ICaseOpeningAPI { // funkcja która wywołuje się gdy skończy się losowanie // CCSPlayerController - gracz który otworzył skrzynkę // int - indeks nagrody // string - klucz z lang danego itemu // int - typ nagrody // int - szansa na nagrodę public event Action<CCSPlayerController, int, string, int, int>? OnClientGetAward; } CONFIG { "Settings": { "ModelPath": "models/props/crates/csgo_drop_crate_phoenix.vmdl", "AnimationTime": 10, "Cost": 1000, "MenuConfirm": false, "WebhookUrl": null }, "Discord": { "title": "Nazwa Serwera - Otwarcie Skrzynki", "url": null, "description": "🎁 **Gracz właśnie otworzył skrzynkę!**\n\n💰 Koszt otwarcia: **[casePrice]** waluty", "color": 44678, "fields": [ { "name": "👤 Gracz", "value": "```[playerName] ([steamId64])```", "inline": false }, { "name": "🏆 Nagroda", "value": "```[awardName]```", "inline": false }, { "name": "📊 Szansa", "value": "```[awardChance]```", "inline": false } ], "thumbnail": { "url": "https://i.imgur.com/przykładowyObrazek.png" }, "image": { "url": null }, "footer": { "icon_url": null } }, "Items": [ { "langKey": "qcaseopening.item.currency", "type": 1, "chance": 10, "color": "#80FF00", "fontSize": 32, "worldUnitsPerPx": 0.2 }, { "langKey": "qcaseopening.item.vip", "type": 1, "chance": 10, "color": "#00FF00", "fontSize": 32, "worldUnitsPerPx": 0.2 }, { "langKey": "qcaseopening.item.svip", "type": 1, "chance": 10, "color": "#66FFFF", "fontSize": 32, "worldUnitsPerPx": 0.2 }, { "langKey": "qcaseopening.item.vip2", "type": 1, "chance": 10, "color": "#FF33FF", "fontSize": 32, "worldUnitsPerPx": 0.2 }, { "langKey": "qcaseopening.item.svip2", "type": 1, "chance": 10, "color": "#808080", "fontSize": 32, "worldUnitsPerPx": 0.2 } ] } LISTA ZMIAN INSTALACJA Standardowa DOWNLOAD Plugin dostępny tylko dla osób w klubie. Dostęp do klubu jest płatny, napisz na PW jeśli jesteś zainteresowany @ -_-
  4. [CS 2] qFortniteBuilding - Budowanie Fortnite Aktualna wersja: 1.0 Chcę wynająć serwer, co mam zrobić? Wbij na discord o nazwie Plsetti - Serwery z niestandardowymi trybami (KLIKNIJ) OPIS Plugin dodaje do gry budowanie z fortnite, ale tylko dla drewna, bez rozgraniczania tego na inne i z 3 typami budowli czyli rampa, podłoga i ściana. Możemy je stawiać w okreslonej ilości, którą ustalamy w configu. Dodatkowo, plugin pozwala edytować swoje obiekty, a wrogowie mogą je niszczyć. Oczywiście w planach jest dalszy rozwój pluginu o jakieś ciekawe mechaniki rodem z Fortnite Jak postawić dane obiekty? Najlepiej ustawić sobie binda: bind "klawisz" "Komenda", a komendy są poniżej FortniteFloor - Stawia podłogę FortniteRamp - Stawia rampę FortniteWall - Stawia ścianę FortniteEdit - Edycja naszego obiektu Jest to ulepszona wersja tego pluginu, który udostępniałem w wakacje. Teraz budowanie jest o wiele lepsze, sprawniejsze i co najważniejsze, możliwe do edycji. CONFIG { "WallLimit": 30, "RampLimit": 30, "FloorLimit": 30 } INSTALACJA Standardowa
  5. Automatycznie wygenerowana wiadomość. Temat został zamknięty przez któregoś z moderatorów. Gracz zostaje zbanowany, a temat zostaje zamknięty. Pozdrawiamy Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów
  6. Czekaj, żebym dobrze to zrozumiał xD W styczniu dostajesz bana za coś niemalże identycznego I po 2 miesiąca odpierdalasz to samo i teraz prosisz o UB? XDDD To nawet jak @ offen będzie na tak, to ja jestem na nie i UB nie otrzymasz za tak spierdolone zachowanie
  7. Automatycznie wygenerowana wiadomość. Temat został zamknięty przez któregoś z moderatorów. Gracz zostaje zbanowany, a temat zostaje zamknięty. Pozdrawiamy Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów
  8. [CS 2] Chat Colors - Tagi, kolory nicków, tekstów Aktualna wersja: 1.0.1 OPIS Pomimo nazwy, dodaje też TAG w tabeli, jednak głównym działaniem pluginu jest dodanie na czat tagów/kolorków. Posiada również dodatkowy feature dla niestandardowych ustawień !tag lub innej komendy ustawionej w configu, pozwala na reczne ustawienie tagu, koloru tagu/wiadomosci/nicku Zrzuty ekranu prezentujące działanie ustawienia "TagMode" z configu W CS 2 plugin został przepisany przez @ Brum Brum CONFIG { "chat_logs": true, // Włącza logowanie wiadomości "deadtalk_chat": false // Martwi mogą pisać z żywymi - Skierowane głównie dla osób, które chcą mieć sv_deadtalk na 0, a zeby każdy mógł pisać na czacie z każdym "CustomTags_Enabled": true, // Włącza customowe tagi "CustomTags_Commands": "css_tag;css_customtag", // komendy do ustawień "CustomTags": { // Działa tylko i wyłącznie jeżeli "CustomTags_Enabled" ustawione na true "#css/szef": { // Flaga / grupa permisji "AllowCustomTag": true, // Pozwala ustawić customowy tag "CustomTagMinLength": 2, // Minimalna liczba znaków dla tagu "CustomTagMaxLength": 16, // Maksymalna liczba znaków dla tagu "AllowCustomTagColor": true, // Pozwala ustawić kolor dla tagu "AllowCustomNameColor": true, // Pozwala ustawić kolor dla nicku "AllowCustomMessageColor": true, // Pozwala ustawić kolor dla wiadomości "TagMode": "Stack" // Tryb działa tagu | Stack - Współdziała z poniższymi ustawieniami "ChatSettings"(tylko dla tagu) | Custom - Pokazuje tylko ustawiony tag | Default - Pokazuje tag z "ChatSettings"(tylko dla tagu, kolory dalej ustawione przez !tag będą dalej priorytetem) } }, "ScoreboardTAG": { "#css/szef": "[Szef]", // TAG w tabeli pod konkretną permisje(@) / grupe permisji(#) "@test/permisja0": "[VIP]" }, "ChatSettings": { "#css/szef": { // Wymagana permisja(@) / grupa permisji(#) "ChatTAG": "[Szef]", // TAG przed nickiem na czacie "ChatTagColor": "{red}", // Kolor TAG'u "ChatMessageColor": "{green}", // Kolor wiadomości "ChatNameColor": "{yellow}" // Kolor nicku }, "@test/permisja0": { "ChatTAG": "[VIP]", "ChatTagColor": "{red}", "ChatMessageColor": "{green}", "ChatNameColor": "{yellow}" } } } LISTA ZMIAN v1.0.0 (30.01.2025) 1. Pierwsze wydanie v1.0.1 (29.03.2025) 1. Naprawiono błąd z '0' wyświetlającym sie przy tagu 2. Dodano do configu opcję "deadtalk_chat", wyjaśnienie wyżej w configu INSTALACJA Standardowa DOWNLOAD Plugin dostępny tylko dla osób w klubie. Dostęp do klubu jest płatny, napisz na PW jeśli jesteś zainteresowany @ -_-
  9. Automatycznie wygenerowana wiadomość. Temat został zamknięty przez któregoś z moderatorów. Gracz zostaje zbanowany, a temat zostaje zamknięty. Pozdrawiamy Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów
  10. [CS 2] CustomChat - Zarządzanie czatem Aktualna wersja: 1.0.1 OPIS Custom Chat, to tylko API do łatwiejszego zarządzania czatem w połączeniu z innymi pluginami, pozwala na blokowanie wiadomości, zmiane wiadomości, zmiane koloru wiadomości, zmiane, zmienienie koloru nicku etc etc W CS 2 plugin został przepisany przez @ Brum Brum CONFIG { "Cstrike_Chat_CT_Dead": "[CT][DEAD] {1}: {2}", // Format wiadomości, można pod tryby customowe przerobić np. jb "Strażnik" / "Więzień" "Cstrike_Chat_T_Dead": "[T][DEAD] {1}: {2}", "Cstrike_Chat_CT": "[CT] {1}: {2}", "Cstrike_Chat_T": "[T] {1}: {2}", "Cstrike_Chat_All": "[ALL] {1}: {2}", "Cstrike_Chat_AllDead": "[ALL][DEAD] {1}: {2}", "Cstrike_Chat_AllSpec": "[ALL][SPEC] {1}: {2}", "Cstrike_Chat_Spec": "[SPEC] {1}: {2}" } API (mini tutorial jak używać API pod downloadem w klubie) public delegate HookResult OnChatMessagePre(CCSPlayerController player, ref List<CCSPlayerController> recipents, ref ChatData chatData); - Handler po hooku, w tym możemy dodać/usunąć osoby dostające widomość oraz zmienić kolor wiadomości,nicku,tagu etc modyfikcując `chatData` public delegate void OnChatMessagePost(CCSPlayerController player, IEnumerable<CCSPlayerController> recipents, ChatData chatData); - Handler po hooku, w tym nic nie możemy zmienić, mozemy podejrzeć tylko finalną wersje wiadomości z jej kolorami/tagami etc string GetPlayerChatTAG(CCSPlayerController player); - Zwraca tag gracza | UWAGA! Zwraca tylko i wyłącznie tag, który jest ustawiony za pomocą SetPlayerChatTag string GetPlayerChatTAGColor(CCSPlayerController player); - Zwraca kolor tagu gracza | UWAGA! Zwraca tylko i wyłącznie kolor, który jest ustawiony za pomocą SetPlayerChatTAGColor string GetPlayerMessgeColor(CCSPlayerController player); - Zwraca kolor wiadomości gracza | UWAGA! Zwraca tylko i wyłącznie kolor, który jest ustawiony za pomocą SetPlayerMessgeColor string GetPlayerNameColor(CCSPlayerController player); - Zwraca kolor nicku gracza | UWAGA! Zwraca tylko i wyłącznie kolor, który jest ustawiony za pomocą SetPlayerNameColor bool SetPlayerChatTAG(CCSPlayerController player, string tag); - Ustawia tag gracza na czacie | Ustawienie bedzie trwało do rozłączenia gracza bool SetPlayerChatTAGColor(CCSPlayerController player, string color); - Ustawia kolor tagu gracza | Ustawienie bedzie trwało do rozłączenia gracza bool SetPlayerMessgeColor(CCSPlayerController player, string color); - Ustawia kolor wiadomości gracza | Ustawienie bedzie trwało do rozłączenia gracza bool SetPlayerNameColor(CCSPlayerController player, string color); - Ustawia kolor nicku gracza na czacie | Ustawienie bedzie trwało do rozłączenia gracza void Hook_OnChatMessagePre(OnChatMessagePre handler); void Unhook_OnChatMessagePre(OnChatMessagePre handler); void Hook_OnChatMessagePost(OnChatMessagePost handler); void Unhook_OnChatMessagePost(OnChatMessagePost handler); } LISTA ZMIAN v1.0.0 (30.01.2025) 1. Pierwsze wydanie v1.0.1 (03.02.2025) 1. Zmiana handlera OnChatMessagePre, zamiast IEnumerable, ref List 2. Do ChatData dodano informację, czy jest to wiadomość drużynowa INSTALACJA Standardowa DOWNLOAD Plugin dostępny tylko dla osób w klubie. Dostęp do klubu jest płatny, napisz na PW jeśli jesteś zainteresowany @ -_-
  11. [CS 2] Autobalance - Autobalans drużyn Aktualna wersja: 1.1.2 OPIS Plugin na Autobalance posiada autorski system oceny poziomu gry graczy, który służy do utrzymania równowagi między drużynami. Na podstawie tej oceny, plugin dynamicznie dostosowuje składy drużyn. Dodatkowo plugin posiada funkcję blokowania zmiany drużyny oraz automatycznego doboru drużyny dla nowych graczy, co dodatkowo przyczynia się do utrzymania równego poziomu gry. W CS 2 plugin został przepisany przez @ Brum Brum CONFIG { "Enable_Logs": true, // Czy ma zapisywać logi przeniesionych graczy etc "Enable_during_warmup": false, // Czy balans ma działać też na rozgrzewce? Tzn. Wyrównywanie drużyny oraz zbieranie już danych dt. poziomu gry graczy "Dominance": 2, // Ile rund musi wygrać przeciwna drużyna z rzędu, aby AB zaczął wyrównywać "Dominance_cooldown": 2, // Ile rund ma odczekać AB przed sprawdzeniem, czy wynik uległ zmianie "Evenout": true, // Czy AB ma wyгówпуwać liczbę graczy w teamach? Tzn. Jeżeli jest 6 graczy w TT, a w CT 3, to wyrówna do 5:4 "ForceBalance": 6, // Jeżeli różnica w wyniku >= ustawiona wartość (min. 5), przenosi X (obliczane wg. wzoru) "najlepszych" graczy z wygrywającej drużyny do przegrywajacej "BlockTeamChange": 2, // Tryb blokady zmiany drużyn. 0 - Wyłącza blokowanie zmianie drużyny | 1 - Blokuje zmianę drużyny każdemu | 2 - Pozwala zmienić drużynę graczowi z flagą podaną w BlockTeamChange_Exclude, osoba bez flagi nie może zmienić drużyny "BlockTeamChange_Exclude": "@css/generic", // Flaga, którą musi mieć gracz, aby mógł zmieniać drużynę (wymagana ustawionego "BlockTeamChange" na 2) "TeamAutoSelect": true, // Automatycznie dobiera graczowi drużynę po wejściu na serwer. Wybiera najsłabszą drużynę względem sumy punktów graczy w drużynie. "ClutchMode": true, // Tryb clutcha, jeżeli gracz zostanie np. 1:3, aktywuje się tryb clutcha "Clutch_min_players": 3, // Minimalna liczba graczy jaka musi być przeciwko ostatniemu graczowi, aby aktywować tryb clutcha "Points_per_clutch": 1, // Nalicza graczowi 1 punkt, którymi operuje AB "Points_per_kill": 2, // Nalicza graczowi 2 punkty, którymi operuje AB "Points_per_kill_hs": 1, // Nalicza graczowi dodatkowy 1 punkt, którymi operuje AB "Points_per_death": 2, // Zabiera graczowi 2 punkty, którymi operuje AB "Points_per_assist": 1, // Nalicza graczowi 1 punkt, którymi operuje AB "Points_per_mvp": 1, // Nalicza graczowi 1 punkt, którymi operuje AB "Points_per_plant": 1, // Nalicza graczowi 1 punkt, którymi operuje AB "Points_per_defuse": 1 // Nalicza graczowi 1 punkt, którymi operuje AB } LISTA ZMIAN v1.0.1 (31.10.2023) 1. Pierwsze wydanie v1.0.2 (11.11.2024) 1. Dodano opcję wyłączenia działania autobalansu podczas rozgrzewki(wyrównywanie teamów) 2. Dodano opcję przechodzenia adminowi pomiędzy drużynami v1.0.3 (12.05.2024) 1. Przepisano plugin od 0 2. Dodano opcję "TeamAutoSelect", która automatycznie przenosi wchodzących graczy do słabszej drużyny 3. Dodano "ClutchMode", który jest dodatkową opcją dla oceniania skilla gracza v1.0.4 (29.05.2024) 1. Zaktualizowano do cssharp v234 2. Poprawiono działanie TeamAutoSelect 3. Naprawiono błędne działanie wyrównywania teamu v1.0.5 (09.07.2024) 1. Zmienino sposób działania TeamAutoSelect, aby pierw sprawdzał liczbę graczy, a dopiero wybierał słabszy team 2. Poprawiono funkcję pobierajacą listę graczy, co naprawia błędne działanie AB w połączeniu z TeamAutoSelect v1.0.6 (15.07.2024) 1. Wyłączono działanie BlockTeamChange oraz TeamAutoSelect podczas rozgrzewki, gdy mamy ustawione "Enable_during_warmup" na false v1.0.7 (21.08.2024) 1. Zaktualizowano do nowszej wersji CSSharp (v255) v1.1.0 (22.11.2024) 1. Zaktualizowano do nowszej wersji CSSharp (v287) 2. Przepisano cały kod od 0 3. Naprawiono błąd, który kolidował z !stealth 4. Dodano do configu "Enable_Logs", które pozwala włączyć/wyłączyć logi związane z przenoszeniem graczy v1.1.1.1 (19.02.2025) 1. Zaktualizowano do nowszej wersji CSSharp (v304) 2. Zmieniono sposób balansowania, gdy jest nieparzysta liczba graczy: Przykładowa sytuacja, jest 2 ct, 1 tt, wynik to 5:1 dla CT Poprzednie działanie: Przenisie najlepszego CT do TT, a TT przeniesie do CT Nowe działanie: Przeniesie najlepszego CT do TT, gracz z TT nie zostanie przeniesiony, dzięki czemu jest 1 ct 2 tt Natomiast jeżeli dominowałby i tak 1 tt, to przeniosłoby go do CT, a losowego CT przeniosło do TT(żeby TT nie zostało puste) v1.1.2 (02.03.2025) 1. Naprawiono błąd po ostatniej aktualizcji z balansem parzystej ilości graczy, który występował, gdy wygrywająca drużyna była mniejsza, przez co mogło dojść do sytuacji: 5tt, 4ct, CT wygrywa, i przenosi ct do tt powodując 6:3 2. Dodano opcję "ForceBalance", która wymusza balans w przypadku zbyt dużej przewagi punktowej. Przykład: ForceBalance:6 10tt, 10ct, 11:6 dla tt, kolejna runde wygrywa tt, jest 12:6, i wymusza balans, który przeniesie z tt "najlepszych" 4 graczy do ct, a z ct najgorszych graczy do tt. Ilość graczy do przeniesienia jest korygowana wzorem, dla zainteresowanych wypisałem niżej kilka wartości. Liczba graczy w teamie | liczba graczy do przeniesienia 2 | 1 3 | 1 4 | 2 5 | 2 6 | 2 7 | 3 8 | 3 9 | 3 10 | 4 11 | 4 12 | 5 13 | 5 14 | 5 15 | 6 INSTALACJA Standardowa DOWNLOAD Plugin dostępny tylko dla osób w klubie. Dostęp do klubu jest płatny, napisz na PW jeśli jesteś zainteresowany @ -_-
  12. Ostatnie aktualizacje v2.6.2 (20.01.2025) 1. Poprawiono błąd w którym sztuczny atak np: flash kill, poison smoke, etc zadawał obrażenia podczas nieśmiertelności 2. Zablokowano leczenie ponad 100 na leczących nabojach chyba że ustawiono nolimit 3. Poprawiono błąd z brakiem limitu używania blokady supermocy 4. Dodano opcje ustalenia cooldown (bez niego jest jednorazowe użycie) dla wyłączenia supermocy v2.6.6 (27.01.2025) 1. Poprawiono błąd z resetowaniem hp po kradzieży/ustawieniu skilla 2. Instakill działa teraz też na replikę 3. Poprawiono informacje u gracza który stracił supermoc 4. Poprawiono błąd z działaniem długiej kosy na innych broniach w niektórych przypadkach v2.7.9 (15.03.2025) 1. Poprawiono przypadki w których crashował serwer przy wybuchu po śmierci 2. Poprawiono leczenie po strzale 2.1 Poprawiono też przypadek z włączonym FF. Od teraz atakujący nie zadaje dmg mając tego skill 3. Poprawiono zasięg na długiej kosie 4. Poprawka dla ataku na trującym smoke 5. Poprawionio timer dla spowolnienia 6. Dodano opcje ustalenia broni w losowej broni 7. Dodano opcje ustalenia braku obrażeń od upadku na lataniu 8. Poprawiono ukrywanie C4 9. Dodano nowe supermoce 9.1 Kradzież ammo co x sekund 9.2 Instakill z kosy 9.3 Magiczny atak 9.4 Odpornosć na HE/MOLOTOV
  13. -_-

    Prośba o UB

    Automatycznie wygenerowana wiadomość. Temat został zamknięty przez któregoś z moderatorów. Gracz zostaje zbanowany, a temat zostaje zamknięty. Pozdrawiamy Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów
  14. -_-

    Prośba o UB

    Przecież nawet pod linkiem, który podałeś, masz 2 inne perm bany na naszych serwerach. Dodatkowo stworzyłeś kolejne multikonto na forum, mimo że posiadasz już bana za multikonto na forum
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności