Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Wczoraj
  2. [CS 2] Chat Colors - Tagi, kolory nicków, tekstów Aktualna wersja: 1.0.1 OPIS Pomimo nazwy, dodaje też TAG w tabeli, jednak głównym działaniem pluginu jest dodanie na czat tagów/kolorków. Posiada również dodatkowy feature dla niestandardowych ustawień !tag lub innej komendy ustawionej w configu, pozwala na reczne ustawienie tagu, koloru tagu/wiadomosci/nicku Zrzuty ekranu prezentujące działanie ustawienia "TagMode" z configu W CS 2 plugin został przepisany przez @ Brum Brum CONFIG { "chat_logs": true, // Włącza logowanie wiadomości "deadtalk_chat": false // Martwi mogą pisać z żywymi - Skierowane głównie dla osób, które chcą mieć sv_deadtalk na 0, a zeby każdy mógł pisać na czacie z każdym "CustomTags_Enabled": true, // Włącza customowe tagi "CustomTags_Commands": "css_tag;css_customtag", // komendy do ustawień "CustomTags": { // Działa tylko i wyłącznie jeżeli "CustomTags_Enabled" ustawione na true "#css/szef": { // Flaga / grupa permisji "AllowCustomTag": true, // Pozwala ustawić customowy tag "CustomTagMinLength": 2, // Minimalna liczba znaków dla tagu "CustomTagMaxLength": 16, // Maksymalna liczba znaków dla tagu "AllowCustomTagColor": true, // Pozwala ustawić kolor dla tagu "AllowCustomNameColor": true, // Pozwala ustawić kolor dla nicku "AllowCustomMessageColor": true, // Pozwala ustawić kolor dla wiadomości "TagMode": "Stack" // Tryb działa tagu | Stack - Współdziała z poniższymi ustawieniami "ChatSettings"(tylko dla tagu) | Custom - Pokazuje tylko ustawiony tag | Default - Pokazuje tag z "ChatSettings"(tylko dla tagu, kolory dalej ustawione przez !tag będą dalej priorytetem) } }, "ScoreboardTAG": { "#css/szef": "[Szef]", // TAG w tabeli pod konkretną permisje(@) / grupe permisji(#) "@test/permisja0": "[VIP]" }, "ChatSettings": { "#css/szef": { // Wymagana permisja(@) / grupa permisji(#) "ChatTAG": "[Szef]", // TAG przed nickiem na czacie "ChatTagColor": "{red}", // Kolor TAG'u "ChatMessageColor": "{green}", // Kolor wiadomości "ChatNameColor": "{yellow}" // Kolor nicku }, "@test/permisja0": { "ChatTAG": "[VIP]", "ChatTagColor": "{red}", "ChatMessageColor": "{green}", "ChatNameColor": "{yellow}" } } } LISTA ZMIAN v1.0.0 (30.01.2025) 1. Pierwsze wydanie v1.0.1 (29.03.2025) 1. Naprawiono błąd z '0' wyświetlającym sie przy tagu 2. Dodano do configu opcję "deadtalk_chat", wyjaśnienie wyżej w configu INSTALACJA Standardowa DOWNLOAD Plugin dostępny tylko dla osób w klubie. Dostęp do klubu jest płatny, napisz na PW jeśli jesteś zainteresowany @ -_-
  3. Nick: igik367 Wycinek z konsoli(bez IP)*: Admin: Console Reason: [Little Anti-Cheat 1.6.1] Aimbot Detected Length: permanent. Disconnect: You have been banned by this server, check https://forum.cs-classic.pl/ for more info Serwer: Cod 201 Link do bana: http://sourcebans.cs-classic.pl/index.php?p=banlist&searchText=STEAM_1:1:81182169&Submit Za co dostałem bana: Aimbot Czemu ten ban miałby zostać zdjęty?: Witam raz jeszcze, po długim czasie postanowiłem powrócić do Csa i sprawdzić jak gra się w 2. Jednak, zawsze grając w csa znaczna większość czasu poświęcałem na grę na serwerach społeczności, przez co nieuniknione było to, że raz jeszcze spróbuję prosić was o danie mi drugiej szansy. Od mojego bana minęło już ponad 4 lata, a ja jednak zawsze żałowałem jak ostatecznie się rozstałem z serwerem. Trochę już wydoroślałem i wiem że moja faza granie ze wspomagaczami się już skończyła, z cheatami już dawno się nie bawię i chciałbym wrócić na stary zajebisty serwer z nową twarzą, która nie będzie się źle kojarzyła. Pozdrawiam.
  4. Ostatni tydzień
  5. "Trzy kolory": Gra polega na przypisaniu trzech kolorów do konkretnych poleceń przez Wardena. Warden podaje trzy kolory i przypisuje do nich polecenia (np. zielony – kucnij, czerwony – pozycja buntu, niebieski – podskocz). Każdy więzień musi natychmiast wykonać przypisane polecenie bez zawahania lub pomyłki. Więzień, który się zawaha, pomyli lub nie wykona poprawnie polecenia, zostaje zabity lub otrzymuje strzał ostrzegawczy – w zależności od Wardena. "Tak/nie": Prowadzący wybiera państwo (lub owoc, osobę itp.), które więźniowie muszą odgadnąć, zadając na przemian pytani, na które prowadzący może odpowiedzieć: tak, nie lub nie wiem. Więzień który chce zgadywać (wybrane przez prowadzącego np. państwo), pisze na czasie ".". Jeżeli odpowie dobrze to przeżyje, jeżeli źle to zginie. "Wyścig": Więźniowie ścigają się z punktu A do punkty B. Ilość więźniów, oraz to ile z nich przeżyje pozostaje w gestii prowadzącego. Wyścig powinien wykorzystywać znajomość mapy, np. znajomość teleportów. "Kto szybciej": Prowadzący wybiera kategorię (np. marki samochodów), po której więźniowie piszą na czacie odpowiedzi (np. SEAT, FIAT). Więźniowie którzy powtórzą odpowiedz, nie napiszą nic w wyznaczonym czasie lub się pomylą otrzymują karniaka/i (np. 2 osoby napisały SEAT, karniaka/i otrzymuje osoba która napisała jako druga). "Gorący Quiz": Więźniowie są ustawieni w kółku, jeden z nich ma np. pustego deagla. Osoba z bronią odpowiada na pytania zadawane przez Prowadzącego (jeżeli odpowie dobrze to może przekazać deagla kolejnej osobie, jeżeli odpowie źle, to dostaje kolejne pytanie). Prowadzący przed zabawą ustala minutę rundy, w której osoba z deaglem ginie. "Papuga": Więźniowie są ustawieni w szeregu, a za nimi stoi Strażnik. Na wystrzał z broni, Więźniowie oraz Strażnik wykonują jeden z ustalonych wcześniej ruchów, np: obrót w prawo, lewo, popatrz się w niebo. Więźniowie którzy wykonają ten sam ruch co Strażnik, giną. "Szybkie paluszki": Zabawa w której więźniowie muszą napisać wyraz/zdanie na say "y", które przedstawi im prowadzący. Pierwsza osoba która napiszę wyraz/zdanie, wygrywa. Prowadzący ma obowiązek rozpocząć zabawę i ją zakończyć. Na zabawie obowiązuje pełna poprawność gramatyczna i interpunkcyjna. Stworzone przez @ Labanc_
  6. Zmiany w regulaminie wchodzące z dniem 28.03.2025 https://discord.com/channels/1035568365638533201/1350834817356267634
  7. Automatycznie wygenerowana wiadomość. Temat został zamknięty przez któregoś z moderatorów. Gracz zostaje zbanowany, a temat zostaje zamknięty. Pozdrawiamy Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów
  8. Nick:Mesjasz✞✞✞ Serwer:Supermoce Link do bana:https://sourcebans.cs-classic.pl/index.php?p=banlist&advSearch=STEAM_0:1:634910738&advType=steamid&Submit witam pisze z prosba o odbanowanie mnie z serwera jailbreak z tego iz powodu ze przytakuje gralem na cheatach na wh ale nie wiedzialem ze jestem w stanie poznac tak super ludzi na tym serwerze jak i na jailbreak i przestalem grac na tym wh ale juz bylo za pozno jak widac Chcialbym bardzo przeprosic administracje serwera oraz graczy ktorzy przebywali na tym serwerze w tamtej chwili obiecuje ze nie bede juz grac na cheatach i przepraszam za to co zrobilem wiecej grzechow nie pamietam i za wszytskie za Zaluje Z gory dziekuje za rozpatrzenie mojej sytuacji i milego dnia/wieczoru (Mega mi zalezy wiec prosze o wybaczenie)
  9. No pewnie, że tak @ Azraelazrael
  10. nie żyje ale teraz ożyje @ Brum Brum
  11. bambik @ Brum Brum może w końcu żyje?
  12. [CS 2] CustomChat - Zarządzanie czatem Aktualna wersja: 1.0.1 OPIS Custom Chat, to tylko API do łatwiejszego zarządzania czatem w połączeniu z innymi pluginami, pozwala na blokowanie wiadomości, zmiane wiadomości, zmiane koloru wiadomości, zmiane, zmienienie koloru nicku etc etc W CS 2 plugin został przepisany przez @ Brum Brum CONFIG { "Cstrike_Chat_CT_Dead": "[CT][DEAD] {1}: {2}", // Format wiadomości, można pod tryby customowe przerobić np. jb "Strażnik" / "Więzień" "Cstrike_Chat_T_Dead": "[T][DEAD] {1}: {2}", "Cstrike_Chat_CT": "[CT] {1}: {2}", "Cstrike_Chat_T": "[T] {1}: {2}", "Cstrike_Chat_All": "[ALL] {1}: {2}", "Cstrike_Chat_AllDead": "[ALL][DEAD] {1}: {2}", "Cstrike_Chat_AllSpec": "[ALL][SPEC] {1}: {2}", "Cstrike_Chat_Spec": "[SPEC] {1}: {2}" } API (mini tutorial jak używać API pod downloadem w klubie) public delegate HookResult OnChatMessagePre(CCSPlayerController player, ref List<CCSPlayerController> recipents, ref ChatData chatData); - Handler po hooku, w tym możemy dodać/usunąć osoby dostające widomość oraz zmienić kolor wiadomości,nicku,tagu etc modyfikcując `chatData` public delegate void OnChatMessagePost(CCSPlayerController player, IEnumerable<CCSPlayerController> recipents, ChatData chatData); - Handler po hooku, w tym nic nie możemy zmienić, mozemy podejrzeć tylko finalną wersje wiadomości z jej kolorami/tagami etc string GetPlayerChatTAG(CCSPlayerController player); - Zwraca tag gracza | UWAGA! Zwraca tylko i wyłącznie tag, który jest ustawiony za pomocą SetPlayerChatTag string GetPlayerChatTAGColor(CCSPlayerController player); - Zwraca kolor tagu gracza | UWAGA! Zwraca tylko i wyłącznie kolor, który jest ustawiony za pomocą SetPlayerChatTAGColor string GetPlayerMessgeColor(CCSPlayerController player); - Zwraca kolor wiadomości gracza | UWAGA! Zwraca tylko i wyłącznie kolor, który jest ustawiony za pomocą SetPlayerMessgeColor string GetPlayerNameColor(CCSPlayerController player); - Zwraca kolor nicku gracza | UWAGA! Zwraca tylko i wyłącznie kolor, który jest ustawiony za pomocą SetPlayerNameColor bool SetPlayerChatTAG(CCSPlayerController player, string tag); - Ustawia tag gracza na czacie | Ustawienie bedzie trwało do rozłączenia gracza bool SetPlayerChatTAGColor(CCSPlayerController player, string color); - Ustawia kolor tagu gracza | Ustawienie bedzie trwało do rozłączenia gracza bool SetPlayerMessgeColor(CCSPlayerController player, string color); - Ustawia kolor wiadomości gracza | Ustawienie bedzie trwało do rozłączenia gracza bool SetPlayerNameColor(CCSPlayerController player, string color); - Ustawia kolor nicku gracza na czacie | Ustawienie bedzie trwało do rozłączenia gracza void Hook_OnChatMessagePre(OnChatMessagePre handler); void Unhook_OnChatMessagePre(OnChatMessagePre handler); void Hook_OnChatMessagePost(OnChatMessagePost handler); void Unhook_OnChatMessagePost(OnChatMessagePost handler); } LISTA ZMIAN v1.0.0 (30.01.2025) 1. Pierwsze wydanie v1.0.1 (03.02.2025) 1. Zmiana handlera OnChatMessagePre, zamiast IEnumerable, ref List 2. Do ChatData dodano informację, czy jest to wiadomość drużynowa INSTALACJA Standardowa DOWNLOAD Plugin dostępny tylko dla osób w klubie. Dostęp do klubu jest płatny, napisz na PW jeśli jesteś zainteresowany @ -_-
  13. Wcześniejsza
  14. [CS 2] Autobalance - Autobalans drużyn Aktualna wersja: 1.1.2 OPIS Plugin na Autobalance posiada autorski system oceny poziomu gry graczy, który służy do utrzymania równowagi między drużynami. Na podstawie tej oceny, plugin dynamicznie dostosowuje składy drużyn. Dodatkowo plugin posiada funkcję blokowania zmiany drużyny oraz automatycznego doboru drużyny dla nowych graczy, co dodatkowo przyczynia się do utrzymania równego poziomu gry. W CS 2 plugin został przepisany przez @ Brum Brum CONFIG { "Enable_Logs": true, // Czy ma zapisywać logi przeniesionych graczy etc "Enable_during_warmup": false, // Czy balans ma działać też na rozgrzewce? Tzn. Wyrównywanie drużyny oraz zbieranie już danych dt. poziomu gry graczy "Dominance": 2, // Ile rund musi wygrać przeciwna drużyna z rzędu, aby AB zaczął wyrównywać "Dominance_cooldown": 2, // Ile rund ma odczekać AB przed sprawdzeniem, czy wynik uległ zmianie "Evenout": true, // Czy AB ma wyгówпуwać liczbę graczy w teamach? Tzn. Jeżeli jest 6 graczy w TT, a w CT 3, to wyrówna do 5:4 "ForceBalance": 6, // Jeżeli różnica w wyniku >= ustawiona wartość (min. 5), przenosi X (obliczane wg. wzoru) "najlepszych" graczy z wygrywającej drużyny do przegrywajacej "BlockTeamChange": 2, // Tryb blokady zmiany drużyn. 0 - Wyłącza blokowanie zmianie drużyny | 1 - Blokuje zmianę drużyny każdemu | 2 - Pozwala zmienić drużynę graczowi z flagą podaną w BlockTeamChange_Exclude, osoba bez flagi nie może zmienić drużyny "BlockTeamChange_Exclude": "@css/generic", // Flaga, którą musi mieć gracz, aby mógł zmieniać drużynę (wymagana ustawionego "BlockTeamChange" na 2) "TeamAutoSelect": true, // Automatycznie dobiera graczowi drużynę po wejściu na serwer. Wybiera najsłabszą drużynę względem sumy punktów graczy w drużynie. "ClutchMode": true, // Tryb clutcha, jeżeli gracz zostanie np. 1:3, aktywuje się tryb clutcha "Clutch_min_players": 3, // Minimalna liczba graczy jaka musi być przeciwko ostatniemu graczowi, aby aktywować tryb clutcha "Points_per_clutch": 1, // Nalicza graczowi 1 punkt, którymi operuje AB "Points_per_kill": 2, // Nalicza graczowi 2 punkty, którymi operuje AB "Points_per_kill_hs": 1, // Nalicza graczowi dodatkowy 1 punkt, którymi operuje AB "Points_per_death": 2, // Zabiera graczowi 2 punkty, którymi operuje AB "Points_per_assist": 1, // Nalicza graczowi 1 punkt, którymi operuje AB "Points_per_mvp": 1, // Nalicza graczowi 1 punkt, którymi operuje AB "Points_per_plant": 1, // Nalicza graczowi 1 punkt, którymi operuje AB "Points_per_defuse": 1 // Nalicza graczowi 1 punkt, którymi operuje AB } LISTA ZMIAN v1.0.1 (31.10.2023) 1. Pierwsze wydanie v1.0.2 (11.11.2024) 1. Dodano opcję wyłączenia działania autobalansu podczas rozgrzewki(wyrównywanie teamów) 2. Dodano opcję przechodzenia adminowi pomiędzy drużynami v1.0.3 (12.05.2024) 1. Przepisano plugin od 0 2. Dodano opcję "TeamAutoSelect", która automatycznie przenosi wchodzących graczy do słabszej drużyny 3. Dodano "ClutchMode", który jest dodatkową opcją dla oceniania skilla gracza v1.0.4 (29.05.2024) 1. Zaktualizowano do cssharp v234 2. Poprawiono działanie TeamAutoSelect 3. Naprawiono błędne działanie wyrównywania teamu v1.0.5 (09.07.2024) 1. Zmienino sposób działania TeamAutoSelect, aby pierw sprawdzał liczbę graczy, a dopiero wybierał słabszy team 2. Poprawiono funkcję pobierajacą listę graczy, co naprawia błędne działanie AB w połączeniu z TeamAutoSelect v1.0.6 (15.07.2024) 1. Wyłączono działanie BlockTeamChange oraz TeamAutoSelect podczas rozgrzewki, gdy mamy ustawione "Enable_during_warmup" na false v1.0.7 (21.08.2024) 1. Zaktualizowano do nowszej wersji CSSharp (v255) v1.1.0 (22.11.2024) 1. Zaktualizowano do nowszej wersji CSSharp (v287) 2. Przepisano cały kod od 0 3. Naprawiono błąd, który kolidował z !stealth 4. Dodano do configu "Enable_Logs", które pozwala włączyć/wyłączyć logi związane z przenoszeniem graczy v1.1.1.1 (19.02.2025) 1. Zaktualizowano do nowszej wersji CSSharp (v304) 2. Zmieniono sposób balansowania, gdy jest nieparzysta liczba graczy: Przykładowa sytuacja, jest 2 ct, 1 tt, wynik to 5:1 dla CT Poprzednie działanie: Przenisie najlepszego CT do TT, a TT przeniesie do CT Nowe działanie: Przeniesie najlepszego CT do TT, gracz z TT nie zostanie przeniesiony, dzięki czemu jest 1 ct 2 tt Natomiast jeżeli dominowałby i tak 1 tt, to przeniosłoby go do CT, a losowego CT przeniosło do TT(żeby TT nie zostało puste) v1.1.2 (02.03.2025) 1. Naprawiono błąd po ostatniej aktualizcji z balansem parzystej ilości graczy, który występował, gdy wygrywająca drużyna była mniejsza, przez co mogło dojść do sytuacji: 5tt, 4ct, CT wygrywa, i przenosi ct do tt powodując 6:3 2. Dodano opcję "ForceBalance", która wymusza balans w przypadku zbyt dużej przewagi punktowej. Przykład: ForceBalance:6 10tt, 10ct, 11:6 dla tt, kolejna runde wygrywa tt, jest 12:6, i wymusza balans, który przeniesie z tt "najlepszych" 4 graczy do ct, a z ct najgorszych graczy do tt. Ilość graczy do przeniesienia jest korygowana wzorem, dla zainteresowanych wypisałem niżej kilka wartości. Liczba graczy w teamie | liczba graczy do przeniesienia 2 | 1 3 | 1 4 | 2 5 | 2 6 | 2 7 | 3 8 | 3 9 | 3 10 | 4 11 | 4 12 | 5 13 | 5 14 | 5 15 | 6 INSTALACJA Standardowa DOWNLOAD Plugin dostępny tylko dla osób w klubie. Dostęp do klubu jest płatny, napisz na PW jeśli jesteś zainteresowany @ -_-
  15. Ło, trochę późno zauważyłem, ale jednak zdążyłem @ N3X1320
  16. Automatycznie wygenerowana wiadomość. Temat został zamknięty przez któregoś z moderatorów. Gracz zostaje odbanowany, a temat zamknięty. Pozdrawiamy Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów
  17. Wg. mnie dowody są niewystarczające. To normalne akcje gracza, który po prostu zna taktyke czy ogarnia miejscówki. Dalsze podawanie sobie informacji będzie skutkowało dłuższym banem, prosze Cie żebyś przeczytał sobie regulamin.
  18. Ostatnie aktualizacje v2.6.2 (20.01.2025) 1. Poprawiono błąd w którym sztuczny atak np: flash kill, poison smoke, etc zadawał obrażenia podczas nieśmiertelności 2. Zablokowano leczenie ponad 100 na leczących nabojach chyba że ustawiono nolimit 3. Poprawiono błąd z brakiem limitu używania blokady supermocy 4. Dodano opcje ustalenia cooldown (bez niego jest jednorazowe użycie) dla wyłączenia supermocy v2.6.6 (27.01.2025) 1. Poprawiono błąd z resetowaniem hp po kradzieży/ustawieniu skilla 2. Instakill działa teraz też na replikę 3. Poprawiono informacje u gracza który stracił supermoc 4. Poprawiono błąd z działaniem długiej kosy na innych broniach w niektórych przypadkach v2.7.9 (15.03.2025) 1. Poprawiono przypadki w których crashował serwer przy wybuchu po śmierci 2. Poprawiono leczenie po strzale 2.1 Poprawiono też przypadek z włączonym FF. Od teraz atakujący nie zadaje dmg mając tego skill 3. Poprawiono zasięg na długiej kosie 4. Poprawka dla ataku na trującym smoke 5. Poprawionio timer dla spowolnienia 6. Dodano opcje ustalenia broni w losowej broni 7. Dodano opcje ustalenia braku obrażeń od upadku na lataniu 8. Poprawiono ukrywanie C4 9. Dodano nowe supermoce 9.1 Kradzież ammo co x sekund 9.2 Instakill z kosy 9.3 Magiczny atak 9.4 Odpornosć na HE/MOLOTOV
  19. nofi

    Prośba o UB

    Za tą akcje dostałem bana i tutaj było info, nie sprawdzam wielu pozycji bo gram 4fun, na serwerze grają raczej mniej doświadczeni gracze pod względem czytania gry "gamesens" jak i aim'em, robią dużo oczywistych akcji itp. Przez to mogę sobie pozwolić biegać jak "debil" i nie sprawdzać różnych pozycji.
  20. https://medal.tv/pl/games/counter-strike-2/clips/jUQjQU0Ip5t07hwGp?invite=cr-MSwzWkosMzE0MTM1NTg5 Tylko Ty tak naprawdę wiesz czy było info czy nie było w tych momentach co przedstawiłem. Sam się przyznałeś że dostawałeś info od znajomego co może wyglądać że za dużo wiesz a za mało pozycji sprawdzasz.
  21. nofi

    Prośba o UB

    Klip pierwszy, jeśli chodzi o skanowanie boxów 10-11sekunda wybucha decoy skanujący, więcej rzeczy dziwnych nie ma. Klip drugi słychać dwóch przeciwników, jednego zabijam szukam drugiego, akcja od 0;26 sekundy może wyglądać dziwnie z x-ray'em, ale drugi CT był słyszany w domku który sprawdzałem nie było go tam więc po prostu strafe'owalem resp CT, bomba była podkładana więc CT musiał gdzieś się pojawić, imo naciągane. Klip trzeci jeśli ma być w nim coś "podejrzanego" to pewnie od momentu gdy patrzyłem się w ścianę, imo znowu naciągane w 0;17 sekundzie chciałem wychylić mida, po sekundzie słychać jak przeciwnik wbiega na głośno do connectorze, więc szybka rotka na B. W żadnym z powyższych klipów nie było info od osoby z przeciwnego team'u, jeśli masz jeszcze jakieś "podejrzane" klipy chętnie je opisze
  22. To kilka Twoich dziwnych akcji. Może być to ciągłe info na komunikatorze https://medal.tv/pl/games/counter-strike-2/clips/jUi7a1ElrhNCJaRXb?invite=cr-MSxGYnYsMzE0MTM1NTg5 https://medal.tv/pl/games/counter-strike-2/clips/jUPbadqzIMRksj-vq?invite=cr-MSxkeXYsMzE0MTM1NTg5 https://medal.tv/pl/games/counter-strike-2/clips/jUPgAiuzUL_WN_N6w?invite=cr-MSxjNFUsMzE0MTM1NTg5
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności