Skocz do zawartości

Kapitan Fap

Bywalec
  • Postów

    49
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kapitan Fap

  • Urodziny 26.09.1992

Informacje o Profilu

  • Nick
    Kapitan Fap
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokacja
    Wrocław
  • Zainteresowania
    Człowiek vs Design
  • SteamID64
    KapitanFap

Ostatnie wizyty

836 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Kapitan Fap

Praktykant

Praktykant (3/14)

  • Młodociany Pisarz
  • Młodociany Uczeń
  • Zmotywowany Uczeń Unikat
  • Młodociany Gość
  • Zmotywowany Gość

Najnowsze odznaki

58

Reputacja

  1. Nick: Kapitan Fap GameMe : http://classicffa.gameme.com/playerinfo/188992 Czy zgłaszałeś nieobecność (TAK/NIE): Nie W przypadku posiadania NB, link do tematu:-
  2. 1. Twój nick: Kapitan Fap 2. Serwer na którym masz admina(gdy trzeba): COD MOD CS:GO 3. Ranga:Administrator 4. Link do tematu (potwierdzenie): http://forum.cs-classic.pl/topic/48797-pro%C5%9Bba-o-przywr%C3%B3cenie-admina/#entry295924
  3. 1. Nick: Kapitan Fap 2. Imię: Mateusz 3. Wiek: 23 4. Znajomość Smx(średnie, dobre, bardzo dobre): dobre 5. Mikrofon(Tak/Nie): Tak 6. Składka (Tak/Nie): Tak (opłacone :) ) 7. Link do swojego GameMe**: http://classicffa.ga...ayerinfo/188992 8. STEAM_ID: STEAM_0:1:16720132 9. Opisz Siebie oraz napisz czemu akurat Ty masz zostać adminem: Byłem jakiś czas temu adminem, zaliczyłem niestety dłuższą przerwę z powodów nie odemnie zależnych. Staram się teraz coraz więcej przebywać na serwerze i tak jak zawsze grać w miłej i uczciwej atmosferze. O mnie się nie rozpisuję ewentualnie zapraszam na PW to pogadamy :D 10. Ile czasu możesz poświęcić na serwerze?: 1-4h dziennie 11. W jakich godzinach grasz(Dni robocze, weekendy)**: głównie dni robocze między 18:00-1:00 . Co do weekendów to rzadziej ale też się pojawiam między 10-14 lub wieczorkiem ale może to się zmienić w ostatnich tygodniach na dłuższe posiedzenia. 12. Staż w grze counter strike Global Offensive: 736h 13. Czy byłeś już adminem?( Nie podajemy linków )**: tak :) ** - bardzo ważne(Bez tego punktu podanie zostanie odrzucone)
  4. Hejka, wymiarów na razie nie robiłem, tylko koncepty :) jeżeli masz jakiś pomysł co do kroju pisma jakiego chciałbyś użyć bądź styl projektu chętnie przyjmę uwagi! Jakby co wszystko jest w wektorach więc nie ma problemu z rozdziałką, pliki mogę również podrzucić w .ai ^^
  5. Dobra widzę brak tutaj ciekawych propozycji od dawna, skoro nie mam kompa to może coś skrobnę NAZWA: Wygrałeś w totka OPIS: Dostajesz 1000$ za zabójstwo innego gracza, osoba zabita przez Ciebie traci 1000$. Komentarz: Ostatnimi czasy mamy nowy system resetów przez co mamy mniej czasu na wbicie wysokiego lvl (tak wiem da się bez problemu) ale wychodząc graczom na pomoc proponuję właśnie taki perk. Moim zdaniem dużo ludzi, którzy nie patrzą na ekonomię w CS będą go wyrzucać. Zaś Ci, którzy są stałymi bywalcami docenią walory otóż tej umiejętności. NAZWA: Ninja Defuse OPIS: Defujesz pakę w 3 sekundy, dostajesz smoke oraz flash. Komentarz: Zagrywając się na serwerze nie raz robiłem tak zwany Ninja Defuse czasem lepiej czasem gorzej. Propozycja ma na celu zachęcić graczy do szybszego wykonywania celów mapy (w przypadku CT) oraz do ostrożniejszego pilnowania paki na bs (w przypadku TT). Ogólnie podsumowując, mam trochę czasu wolnego od gry więc mogę pomyśleć nad ulepszeniem rozgrywki, fajnie by było usłyszeć opinię na ten temat.
  6. [bóg Deagla] Jest to klasa jak najbardziej grywalna jeżeli się ogarnia deagla. 1/1 strzał w głowę to dość mocna umiejętność. Żadne DMG i inne tym podobne moim zdaniem nie są w nim potrzebne. Wystarczy trochę pograć i przyzwyczaić się. Z tego co pamiętam nie ma na tą klasę żadnego defensywnego perku ponieważ betonowa głowa nic nie daję przez to, że gra interpretuję troszeczkę inaczej u niego obrażenia. Jedyne co można by mu dodać to tajemnica admirała. O zwinnych możemy zapomnieć bo przy tej klasie, chodzi o skill a nie o to by napie***alać bez sensu w przeciwników zasypując ich gradem kul i licząc na farta(rozrzut). Jeżeli mówimy o tym aby dodać mu rewolwer, to ta klasa straciła by sens [patrz nazwa]. Chciałbym przypomnieć, iż paru graczy spokojnie wbiło ponad 100 lvl (w tym ja) i nie widziało problemów. Jeżeli się chce to można. Można ewentualnie rozważyć dodanie większej ilości pieniędzy za zabójstwo(luźna propozycja bez spiny).
  7. Nick: Kapitan Fap Powod: Laptop padł, prawdopodobnie grafika. Idzie na gwarancję więc liczę się z dłuższym czasem oczekiwania. Zastępczy zobaczę czy uda się załatwić. Czas nieobecnosci: około 1 miesiąca. Cos od siebie: Pozdrawiam wszystkich adminów COD MOD CS:GO, dacie rady chłopaki!
  8. [ninja] Co do ninjy, znikanie odpada ze względów technicznych, 3ci skok też odpada. Jako aby nazwa miała swoją tożsamość proponuję dać na start dodatkowo Smoke i flash do tzw. Ninja Defuse. Ewentualnie można by pomyśleć nad nie wykrywalnością w radarze tej klasy. Jeżeli chodzi o zabijanie z kosy to przecież jest klasa komandos, także nie widzę potrzeby dublowania. [rusher] Podrzucenie przeciwnika w sumie mogło by być ciekawe, nie było jeszcze takiej propozycji.
  9. Klasa ciekawa ale 1/10 to za dużo stanowczo, będzie wyrzucał broń z każdym strzałem praktycznie. Proponuje 1/30 ze względu na 7 naboi wyrzucanych podczas jednego strzału z tej broni. Po za tym jestem na TAK dla takiej klasy.
  10. Jestem na tak, chętnie odświeżę swoje umiejętności w tworzeniu www
  11. Przynajmniej nie zamykałem w CT
  12. Zamiast "Wampir" może "Krwiopijca" synonim ale inaczej brzmi. Jeżeli chodzi o umiejętności, jak najbardziej jestem za wbudowaniem mu naboji ninjy lecz na start dałbym mu 10% . Za każdy lvl 0,05 do następnego procentu. Broń MP7(takiej nie ma żadna klasa) oraz deagle. Statystyki: int 0 , HP 30 , wyt 0 , kond 30.
  13. Polecam używanie przy zmniejszaniu ctrl bądź shift(nie pamiętam, machinalnie to robię oraz zmiażdżony umysł mam po całodniowym malowaniu sypialni^^) w fotoszopie w tedy nie utkniesz na zmianie kształtu fotogragii. Jak dla mnie to tylko kadry wpasowane w daną rozdzielczość Ale nie zniechęcam, ćwicz, ucz się, pełno tutoriali na YT więc POWODZONKA!!!
  14. Stworzenie grafiki reprezentującej klan (logo+avatary) Army of 5. [edit] @Pawel.? Ja wiem
  15. Kapitan Fap

    PROPOZYCJE

    @nukkuA Moim zdaniem te resety są po to aby było dużo więcej nowych graczy, których nie zniechęci to że większość ma wysokie lewele. Wcześniej było w ten sposób robione i czasem naprawdę trudno było cokolwiek zabić. Teraz każdy ma większą możliwość na przyjemną rozgrywkę. Takie moje zdanie, można pomyśleć nad przedłużeniem edycji. Tutaj już opinię zostawiam opiekunowi ^^
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności