1. Ninja, to prawda, ninja zadaję spore obrażenia z noża, zarówno zwykłego jak i tymi do rzucania. Jest to spowodowane prostą rzeczą, jak ninja z dmg z noża 55 i z nożykami do rzucania za 50dmg ma zabić graczy którzy mają 200-300hp? ( jest takich sporo, wystarczy 20lvl i runa Crimson, którą większość graczy posiada poprzez questa. Więc logiczne, że ninja biję więcej. I to nie jest tak, że osoba która nie potrafi grać tą klasą zabija każdego. Sam mam na ninjy 32lv, i często ciężko mi kogoś zabić bo większość graczy się spodziewa ninjy już po 1 rundzie jak tylko ją zobaczą. Wbrew pozorom ninję widać dosyć mocno ale też ją słychać. Ta klasa aktualnie jest dobrze zbalansowana.
2. Baal, od paru dni, nie pamiętam dokładnie ilu, DMG na linie jest zmniejszony z x2 do x1.5 więc i tak jest lepiej niż było, i mimo złapania na linę da się z niej uciec i zabić Baal'a, wiem z doświadczenia ;). ( Prawda Grand? ). Więc tu nie ma co zmieniać póki co.
3. Łowca, tutaj częściowo się zgadzam. Klasa Łowca jest pominięta trochę na serwerze. Wbiłem na tej klasie 21lvl, pkt rozdane w int tylko, i "silniejszy" bełt zadaje 120~dmg około, co nie jest zbyt wiele, bo większość klas z 1lvlem ma tyle hp. A jak wszyscy wiemy, 20-25lv to kwestia 2-3map maks, jak się strzela dobre głowy :]. Dlatego też jestem za wzmocnieniem bełtów, może nie żeby biły po 500dmg na 20lv, ale myślę. że 150-160dmg przy 20 lv mogłyby zadawać, żeby przy 30-35lv z full intą już te 200dmg zadać ( co i tak nie gwarantuję, że zabijesz przeciwnika typu p3rm, który ma 305hp na Scav ).
Tyle ode mnie ;]