ToMcZaG

Zombie Mod CS:GO
  • Content count

    20
  • Donations

    0.00 PLN 
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    22h 7m 12s

About ToMcZaG

  • Rank
    Świeżak
  • Birthday 11/10/1997

Informacje o Profilu

  • Nick
    ToMcZaG
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Steam Custom URL
    76561198146563073

Metody kontaktu

  • Snapchat
    lolamoimbogiem

Recent Profile Visitors

84 profile views
  1. ToMcZaG

    Być właścicielem znanej marki. większy hajs niż z hotelu
  2. ToMcZaG

    iść na żywioł czasem lepsze to niż planowanie
  3. ToMcZaG

    codziennie było +30 stopni da się przeżyć zawsze temperature w domku można obniżyć
  4. ToMcZaG

    wiedzieć kiedy zginiesz. przynajmniej bym wiedział ile mam czasu.
  5. ToMcZaG

    fajna fajna
  6. ToMcZaG

    ja miałem tak raz tylko wyłączyłem i włączyłem i działało ok
  7. ToMcZaG

    ładnie ciekawe jakie teraz masz nowe nabytki
  8. ToMcZaG

    mieszkać w tym samym kraju co Twoja rodzina, ale nie mieć tego czego zapragniesz jedyna najlepsza opcja ^.^
  9. ToMcZaG

    pomyliłeś się molotow kosztuje 2ap i każdy go może kupić, granaty się nie odnawiają, a spamuje każdy gracz molotowem bo jest za tani i za mocny. @-_- jaka agresja ? XD
  10. ToMcZaG

    ale kolego co ty chcesz poprawić ? Vip nie ma żadnego dodatkowego DMG ani 2X exp i ap, jedyne co ma lepiej od zwykłego gracza to 50 kevlara, spadochron i dodatkowe 1000 HP za zarażenie, nic więcej
  11. ToMcZaG

    10
  12. ToMcZaG

    wszystkiego najlepszego
  13. ToMcZaG

    1. Twój nick: ToMcZaG 2. Serwer na którym masz admina(gdy trzeba😞 zombie mod cs go 3. Ranga: Admin 4. Link do tematu (potwierdzenie):https://forum.cs-classic.pl/topic/64023-zombie-mod-csgo-szybka-rekrutacja/
  14. ToMcZaG

    moim zdaniem maska jest lepsza, to było by już za mocne. Paka Antidotum z tym też się spotkałem ciekawy pomysł była w cenie paki infek.
  15. ToMcZaG

    popiera ale jest w regulaminie napisane dokładnie: 1. Zasady gry na serwerze 1.7 Zakaz rzucania bomby infekcyjnej na ostatniego Humana. więc głupie by było dawać zakaz rzucania na ostatnią kampe gdy są tam np 4 osoby a co do pak mam pomysł by dodać coś takiego jak "maska przeciw infekcyjna" cena np 75/100ap (cena może być wieksza) oczywiście jednorazowa i nie chroniła by przed granatem który jest dodawany automatycznie dla pierwszego zombie, spotkałem się z tym na paru serwera w 1,6 i moim zdaniem jest to fajny pomysł i na pewno wielu osobą się spodoba,