Skocz do zawartości

BlessU

Użytkownik
  • Zawartość

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Czas online

    1h 42m 15s

Reputacja

5 Neutralny

O BlessU

  • Tytuł
    Nowy

Informacje o Profilu

  • Nick
    BlessU
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. BlessU

    Osobiście jestem wielkim fanem Hard, taki też preferowałem w 1.6.
  2. BlessU

    Zapomniałem odnieść do tego fragmentu. Jak dla mnie to niech chociaż jakiś autobalance będzie. Na fragi raczej lepszy niż na lvle. Najważniejsze to usunąć ochronę dla VIPów, bo to właśnie psuje balans, kiedy zbiera się team koxów, i ma gdzieś że druga drużyna ma tyle frajdy co kot napłakał.
  3. BlessU

    Ty liczysz stan obecny, a obecnie najwyższy lvl to nie 100, tylko 120-130. A ja pisałem o stanie sprzed tygodnia, gdy właśnie większość serwera dopiero dobijała do 30-40 poziomu, a w topce już była pierwsza osoba z setnym poziomem. Zresztą nie mam dostępu do statystyk, piszę tylko o swoich obserwacjach. Przy twoich obliczeniach wciąż wypada że jest zaburzenie w poziomach. Nie może średni poziom tak daleko odchodzić od najwyższego poziomu na serwerze, bo po prostu większość osób z serwera traci frajdę gdy są zmuszeni do grania z dobrym graczem, który dodatkowo ma przewagę 50 poziomów. Ja tylko proponuje wyrównać tą sytuację zmniejszając premię do VIPa. Tego punktu nie rozumiem. Za zabójstwo dostaje się określony exp, załóżmy że "100", który spokojnie można zamiast podwoić, dać 1.3 lub 1.5 , czyli "130"/"150". Ja uogólniam, ponieważ nie mam dostępu do kodu, i nie wiem w jaki sposób jest napisany. Ale przy założeniu że da się zrobić podwójny exp, to zakładam że da się też zrobić go 1,3 / 1,5. Chodziło mi o to że taki 100 lvl ma ten przywilej że będzie, a przynajmniej powinien być w topce i dostanie 1000-3000 expa dodatkowo. I nie wiem jak obliczany jest dodatkowy exp za zabicie większego poziomu, ale w tym momencie tego po prostu się nie odczuwa. Załóżmy że normalnie jest "100" expa za killa, to uważam za wręcz śmieszne jeśli dostaniesz 150 expa za zabicie raz gościa o 50 poziomów wyżej, ginąc od niego 10 razy na mapę. To według mnie powinien być znaczący bonus, np. "10" jak nie "100" exp za każdy poziom powyżej twojego, czyli "600" czy też "5100" za takiego killa. Kwestia tego że poniżej 30 poziomu dostajesz 2x exp, jest to spoko rozwiązanie. Na duży plus. Pisząc swoją wypowiedź chciałem to za argumentować, ale nie mam dokładnych statystyk. Mogę tylko zaufać że sam to zobaczysz, o ile masz dostęp do tego typu informacji. Wystarczy porównać średni czas i poziom osób z vipem i osób bez vipa. I cały czas nie wiemy co z tą "Wytrzymką" i "Obrażeniami", jak to się kalkuluje? Skoro dawanie w Obrażenia daje więcej obrażeń na Snajperze, aniżeli dawanie w Inteligencję. W każdym razie, bardzo podoba mi się że serwer się rozwija i przyciąga nowe osoby. Ważne jest też żeby te osoby utrzymać, a ciężko o to jeśli będzie tak duża dysproporcja. W ostatecznym rozrachunku każdy komu zależy na byciu w topce będzie kupował VIPa, nawet dla najmniejszej przewagi, więc hajs się będzie zgadzał. Ale nie zapominajmy o szarych graczach którzy stanowią sporą część serwera i fajnie by było żeby i oni mieli trochę frajdy z grania.
  4. BlessU

    Może jestem jedyny komu to przeszkadza, ale brakuje mi pełnego opisu w jaki sposób działają niektóre mechaniki na tym serwerze. Między innymi ciągle dla mnie jest tajemnicą ile tak naprawdę daje rozdawanie punktów w Wytrzymkę i Obrażenia... Ciekaw jestem dlaczego przy 50 punktach w obrażenia na "Snajperze" - zadaje więcej dmg, niż przy 50 punktach w inteligencję. Nie do końca rozumiem też dlaczego nie ma klarownego rozwiązania na otrzymywanie expa przez niskolvlowych graczy. Nie sądzę że ta różnica expa którą w tym momencie się dostaje przy zabicu dziesiątym levelem setnego lvl jest istotna. Biorąc pod uwagę to że taki 100 lvl zdobędzie 40-50 fragów na mapę, a 10 lvl maksymalnie 20-30 i prawie nigdy nie wyląduje w top3 na koniec mapy. Taki VIP dostaje 2x większy exp, ale to podobno nie jest Pay2Win serwer. Sądzę że gdyby dostawał 1,5 czy 1,3 expa więcej to wciąż było by to dość mocne, ale nie byłoby takiej sytuacji że na top 1 po tygodniu od startu edycji już był 100 lvl, a w tym czasie średni lvl serwera to był jakiś 30-40 poziom. Brakuje mi typowego prostego pluginu na autobalance, który by poprawnie działał. Nie raz widziałem sytuację że w jednej drużynie zebrało się 4 koxów, i cisnęli oni całą przeciwną drużynę 16 do 0. A już napewno zabrać jakąkolwiek ochronę VIPom, bo to właśni oni tworzą topkę na serwerze. + zakazać w regulaminie zmianę drużyny z przegrywającej na wygrywającą.
  5. BlessU

    Klasa sama w sobie jest ok, ale pomyśl co ma do powiedzenia osoba która została podmieniona i dostaje kulkę w łeb od kolegi, który czekał na podmiankę Oszusta... Albo co lepsze jest sobie taki "Oszust" poziomu "gimbaza" na mapie de_rats, i skacze z lampy na główkę, używając podmianki w powietrzu, żebyś się rozbił, a sam będzie żył dalej. Przede wszystkim uważam że trzeba ukrócić takie wybryki w regulaminie, a do tego dodać jakąś osłonkę na 1s graczowi który został przeniesiony, żeby nie było tzw. "przydupasów" którzy chodzą za Oszustem żeby wziąć za darmo fraga. A broń to może dostać i lepszą, bo z reguły te podmiany są na tyle losowe, że i tak ginie bo się teleportuje w tłum graczy.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Regulamin