Jump to content

Blix

Użytkownik
  • Content Count

    131
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1
  • Time Online

    8d 18h 18m 29s

Blix last won the day on October 9 2018

Blix had the most liked content!

Community Reputation

84 Dobry

9 Followers

About Blix

  • Rank
    Zaawansowany użytkownik
  • Birthday 04/16/1999

Informacje o Profilu

  • Nick
    Blix
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Gram na
    Call of Duty 201 CS:GO
  • Steam Custom URL
    blixhere

Recent Profile Visitors

5,277 profile views

  1. Na Nie +godziny grania -kultura -jak miał admina nie umiał zbanowac chłopa XDDD wiec ta znajomosc sourcebans to chyba z 2 -adminów jest całkiem sporo
  2. Grzeczne chłopaki muszą patrzeć na świat zza krat :C

    #FreeBudyń

    1. Sakku

      Sakku

      był taki grzeczny, zawsze dzień dobry na klatce mówił 

  3. hitboxy są takie ponieważ karol nie chciał zeby dmg przechodził przez sciane Gdyby zmniejszyc hitbox rakiety tak zeby przechodziła np przez okno na westwood ,a wybuch nastąpił w chwili uderzenia w przeszkode i miałby zasięg wybuchu miny,tak aby dmg nie przechodził przez sciane to klasa byłaby grywalna co do zmiany broni to nie zgadzam sie ,poniewaz wsparcie ogniowe zawsze było i bedzie kojarzone z mp5
  4. co ty wiesz o nijakiej klasie premium XD zobacz dmg sierzanta od inta :)))
  5. Nazwa klasy:pulkownik Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: jest gigauseless wyglada jak klasa co kiedys była chuligan czy cos XDD i za takie cos sie płaci pogu Dali byscie mu chociaz magazynek za kill i wiecej hp w statach bo porazka
  6. Blix

    [Q&A] #6 SnuFFy

    1.Co jedzą brokuły Bartki? 2.Dlaczego udajesz innego człowieka od kiedy masz administratora? 3.Co ty sie tak napinasz codziennie?
  7. @RyKoS Skarbie ale gdy mu siądzie to podpalenie to ma darmowe 6 auto atakow bym powiedział i no molotovy ma tez..powiem tak amadeusz opiera sie głownie na dmg z inta czy to ump czy nade to wszystko ma przeliczniki od int.Piroman ma molo z dodatkowym dmg miny z molo i dmg z podpalenia co jak a w tego molo wystarczy wejsc i juz dostajesz 160 praktycznie na hita
  8. Nazwa klasy: Piroman Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: dmg z podpalenia do nerfa chlop wiecej bije z nałożenia podpalenia niz amadeusz z hita XD ! na full int wychodzi 27x6 czyli praktyczny oneshot.amadeusz full int bije tyle co piroman na starcie #changemymind XDDD
  9. Blix

    Skarga na PANCIO

    1. Twój Nick: Blix 2. Kto zawinił? (admin/gracz):admin 3. Nick oskarżonego:Pancio byczeq 4. Steam_ID oskarżonego: STEAM_1:0:176838822 5. Data i godzina zdarzenia:dzisiaj kolo 12:50 cache 6. Mapa: cache 7. Opis sytuacji: kamui mowi do pancio Mateusz.Nie jest to tajemnica jak ma na imię ma to na profilu a nawet kiedyś miał taki nick. Pancio sie bulwersuje i grozi całemu serwerowi banem za wymienienie jego nicku XD!. Powiem tak to nie jest Harry Potter a ty nie jesteś jakiś M wyklęty czy coś i moim zdaniem jest to już nie pierwsze w twoim wykonaniu nadużywanie admina 8. Dowody (demko/screeny/świadkowie):cały serwer
  10. -> Klasy do usunięcia: borodin XD-> Klasy do nerfa:Amadeusz lekko dmg ale napewno nie zmieniac broni,strzelec wyborowy usuńcie redukcje dmg w głowe-> Klasy do ulepszenia:szpieg(dajcie mu tp na respa na bindzie),-> Pomysły na nowe klasy:narazie brak ale chetnie zobacze cos nowego czego nie wymyslał pancio-> Komentarz odnośnie EXP:jest okej-> Komentarz do perków:worki wida XD!-> Uwagi:Ostatni sezon to giga nuda wiec weźcie cos z tym zróbcie bo no do ci*y jest
  11. Jestem na NIE -jak miał admina nie potrafił zbanowac chlopa XD znajomosc 6?XD chyba 3 -brak kultury -mało ogarnięty ogólnie jedynym plusem jest ilość godzin, a adminow moim zdaniem jest dość
  12. WZÓR Nazwa klasy:Szpieg Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Generalnie giga useless jak oni wiedza ze ty to enemy takze proponuje jakby zakryc tą czerwona nazwe pls Ps.Jesli Karol nie umie tego zrobic to dajcie prosze mu umejętnosc tepania na respa przeciwnika ogolnie tak o w kazdej chwili czaicie ? @Blix to akurat komenda z gry, którą gracz może dowolnie operować. Gdy zmieniłem jej wartość, wielu graczy narzekało, więc powróciłem do starej wersji, a więc tutaj chodzi o samo podejście graczy do tego, a nie jakieś moje blokady, które można pominąć sv_teamid_overhead_always_prohibit, sv_show_team_equipment_prohibit są ustawione na 1, czyli blokują użycie niektórych opcji wykrywania
  13. Miły chlopak Generalnie kulturalny milusi i daje znizki w salonie na hasło COD na minus tylko to ze specnazem gra
  14. Blix

    prośba o ub

    Pozdrawiam cieplutko bo masz 3 dni na odwołanie sie od bana
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines