Jump to content

Anima19

Użytkownik
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1
  • Time Online

    1h 48m 16s

Anima19 last won the day on March 19

Anima19 had the most liked content!

Community Reputation

14 Początkujący

About Anima19

  • Rank
    Świeżak

Informacje o Profilu

  • Nick
    Anima19
  • Płeć
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. link https://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/325380 ilosc godzin :10 dzien 28.03 nagroda : przeniesienie nick : Anima
  2. Borodin powinien miec normalny celownik a nie ktory sie trzesie na calym ekranie 😜 bo nikt tym nie gra. @Anima19 ostatnio ktoś chwlaił się na SB TOP1 Borodinem Co do celownika, Wcześniej ustawiałem komendy, które "niwelowały" ten efekt po stronie gracza. To taki efekt wizualny + Borodin ma eliminator na jednej z broni, więc ciężko tutaj coś takiego robić, bo za każdym razem trzbea by było je aktualizować po stronie gracza (co strzał przy sprawdzaniu broni) EDIT: Gralem borodinem edycje temu jak nie bylo tego trzesienia celownikiem jak i teraz i uwierz mi nikt nie bedzie tym gral bo az sie w oczach rozmazuje po dluzszej grze.
  3. link https://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/325380 nick w grze : Anima ilosc godzin +10 dzien 20.03 Nagroda : przeniesienie
  4. link https://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/325380 nick w grze : Anima ilosc godzin +10 dzien 19.03 Nagroda : vip
  5. Co do wsparcia Ogniowego : wsparcie rakietowe mozna znerfic ze zadaje 120-150 dmg na full int ale z rakiety jak dostaniesz to trzesie sie celownik e.snajper : zamiast 1/1 z awp dac mu 1/2 byloby dosyc stabilnie i od INT zalezy jego dmg z awp ( jesli by nie zabil z 1/2 insta killa)
  6. czesc odnosnie elektryka : Gralem nim sam i mialem na kazdej mapie po 60 killow ... wchodzilem na server 30/30 i po chwili bylo 15/30 albo i 10 osob... ale do sedna. Proponuje znerfic elektryka na kilka sposobow do wyboru : 1: dac mu tylko 1 piorun na start po 100 lvl dac mu drugi.(nie zmieniac dmg) 2. Pioruna bedzie dalo sie uzyc tylko na nozu i delikatny dmg obnizyc 3. Zostawic jak jest ze uzywa z broni ale obnizyc dmg do np 120-150 i dodac mu oslepienie na dluzszy czas. Co do wsparcia Ogniowego : wsparcie rakietowe mozna znerfic ze zadaje 120-150 dmg na full int ale z rakiety jak dostaniesz to trzesie sie celownik ( + ciut wiekszy zasieg niz dotychczas) e.snajper : zamiast 1/1 z awp dac mu 1/2 byloby dosyc stabilnie i od INT zalezy jego dmg z awp ( jesli by nie zabil z 1/2 insta killa) Borodyn : Oddac mu celownik ( bez trzesienia) - nikt tym nie gra odkad to zmieniliscie demolitions: dac mu wiekszy zasieg wybuchu
  7. link https://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/325380 nick w grze : Anima ilosc godzin +10 dzien 18.03. Nagroda : przenieesnie lvl
  8. link : https://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/325380 ilosc godzin : 10+ dzien 17/03.2020 Nagroda : VIP nick w grze Anima / Płacz ON @Anima19 podaj STEAM ID z konsoli
  9. https://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/325380 ilosc godzin : +10 dzien 16.03.2020 nagroda : vip 2 dni nick Anima
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines