Jump to content

Sopi

Użytkownik
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    17h 36m 22s

Community Reputation

5 Neutralny

About Sopi

  • Rank
    Nowy

Informacje o Profilu

  • Nick
    Sopi
  • Płeć
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

180 profile views
  1. Twój nick: Sopi Nick podejrzanego*: Roar Dane podejrzanego [SID]*: Nie wiem, poszukajcie sobie. Data (dzien, gg:mm) zajścia: 09.15.2018r. godz. około 10 Twój dowód*: http://670562.node24.pukawka.pl/dem-de_mirage-1536997545-1536999611.zip - demo pobrane z Waszego GOTV Rodzaj cheata*: Wh, no smoke Nazwa mapki: Mirage Czasy podejrzanych akcji*: Tak, jak Ci obiecywałem Roar, tak też robię. Proszę o obejrzenie wszystkich ticków i odpowiednio ukaranie tego delikwenta permanentym banem. 10000 - wybuch granatu, który uniemożliwia ujrzenie przeciwnika, a nasz jegomość do niego strzela. 19000 - piękne namierza celownikiem przez ścianę, po czym wyczekuje, aż przeciwnik wychyli z rampy. 21900 - strzela w przeciwnika, który schowany jest za "boxem", z nadzieją, że trafi mu głowę. Proszę zwrócić uwagę, że wraz ze zmianą pozycji przez przeciwnika, on wędruje za nim celownikiem. 29000 - ładne namierzanie przez ścianę, wieńczone nieudanym prefire. 30000 - znowu strzela w model, schowany za ścianą. 31200 - kolejny prefire. 31500 - proszę zobaczyć, jak wodzi celownikiem za przeciwnikiem, który lata przy schodach. 32500 - widzi, że przeciwnik stoi na schodach, a on czeka, aż przeciwnik wychyli. 32880 - kolejne namierzanie przeciwnika schowanego na CT z lewej strony ( zobaczcie, że wcześniej skanował skrzynię w "21900 ticku", a tu czeka na drugiego przeciwnika, który schowany jest z drugiej strony ). 34000 - strzelanie prosto w model. 38000 - wyczekuje przeciwnika, po czym gdy tamten odchodzi, on zeskakuje do "andera" 39000 - kolejne magiczne info od boga, że przeciwnik jest za ścianą. 51500 - powiecie, że normalne skany, ale zauważcie, że kiedy nadbiegał przeciwnik, to ten strzelał prosto w jego model. 54000 - hmm... kogo by tu sobie zeskanować tego w "apsach", czy może tego w "anderze"? Nasz pupilek wybrał "ander" i próbował zeskanować model prosto w głowę. 54300 - majstersztyk, wrócił się do poprzedniego przeciwnika, namierzając mu głowę przez ścianę z próbą zeskanowania. 56000 - wodzenie celownikiem przez ścianę. 59300 - kolejne próby skanowania prosto w przeciwników. 61000 - to już się robi nudne - centralnie wie, gdzie jest schowany przeciwnik. 67800 - ładnie patrzy, gdzie schowani są przeciwnicy. 68200 - oczywiście - kolejne namierzanie prosto na model przeciwnika. 86000 - nie widział mnie jeszcze, a już celownik prowadził prosto na model. 97000 - jak widać przez smoke widzi równie dobrze, co i przez ściany :D. 111000/117000 - namierzanie obu modeli przez ścianę, pierwszy prefire, natomiast drugie namierzanie przez "boksy" już nie. 115000 - próba zeskanowania przez smoke nieudana, bo przeciwnik nie wychodził, a nastepnie namierzanie przeciwnika przez nierozbite okienko kuchenne, ale zonk - była tam kolejna ściana "bsowa" XD. 116000/117400 - namierzanie modelu przez ścianę. 126000 - no cześć ziomeczku, fajnie Cie znowu "WIDZIEĆ". 142000 - ładnie patrzy się na mnie przez ścianę, nawet czai się z fleszem, po czym nie wychodzi mu prefire. 162000 - kolejne patrzenie przez ściany. 164000 - piekne namierzanie przez ścianę, ale prefire znowu nieudany. 172000 - namierzanie modelu przeciwnika i próba zeskanowania go, zakończona "hedszotem" przez smoke i ścianę :D. 192000 - namierzanie przeciwników i skany przez smoke. 194000 - namierzanie schodów przez ścianę i prefire prosto w model przeciwnika. 194800 - namierza mnie przez ścianę i strzela prosto we mnie, ale kiedy smoke opadł - okazało się, że strzelał do mnie przez ścianę :D. 196000 - kolejne zabójstwo przez smoke. 196800 - już "widzi" przeciwnika na "szorcie" i czeka, aż ten się wychyli. 202500 - podobna akcja, co i na początku - mierzy przez ścianę przeciwnika, który skrada się na rampę i kiedy zobaczył, że ten postanowił kampić, rzuca mu pod nogi granat. 203000 - widzimy, że antyflesza nie ma, ale przez smoke już miał do przeciwnika strzelać. 215500 - celował na model przeciwnika przez ścianę, ale okazało się, że jest na "szorcie", a nie "anderze". 220000 - próba skanu przeciwnika, który schowany jest za ścianą. 222100 - kolejne magiczne info od boga. 223000 - nieudany skan na szorcie. 240000 - kolejne namierzanie modelu przez ścianę, a następnie przez smoke. To tyle, mam nadzieję, że wystarczy na zbanowanie naszego przyjaciela. Mam jeszcze "haki" na kilku graczy, ale nie chce mi się już dzisiaj tego rozpisywać. Pzdr. IP /Nazwa serwera: Only mirage
  2. 1. Nick: Sopi2. Imię: Paweł3. Wiek: 234. Znajomość komend admina (0-10): 105. Sprawny i działający mikrofon: Oczywiście.6. Parę słów o sobie **: Głównym zajęciem trening na siłowni i bieganie, wzbogacone o rozwijanie się na tle intelektualnym ( przyszły doktorant ). Pod koniec października zapraszam wszystkich na uczestnictwo w maratonie lubelskim ,natomiast w przyszłym roku na zawody w Ultramaratonie w Krynicy :)).7. Dlaczego chciałbyś zostać administratorem**: Od dłuższego czasu "szło" zaobserwować na tym serwerze znaczny wzrost oszukujących pomiotów, które uprzykrzają grę porządnym graczom. Zanim admin zareaguje na komendę "[email protected]" mija godzina czasu, a jegomość zdąży już ewakuować się z serwera, żeby potem wrócić i dalej lecieć, jak orkan przez bezdroża. Po 2 miesiącach mojej absencji na tym serwerze, te wybryki sięgnęły apogeum - przykład z dzisiaj, 2 cziterów grających na wallhacku, nawet nie kryjący się z tym, że grają na wspomagaczach. Spora społeczność skarży się także, że brakuje tutaj administratorów i cziterzy wyrastają spod ziemi, jak grzyby po deszczu. Ponad to, bardzo przypadł mi do gustu tenże serwer z uwagi na przekomiczną ( w aspekcie pozytywnym ) społeczność, z którą mile spędza się rozgrywkę - poza pojedynczymi jednostkami, prowokującymi do zwady.8 Ile czasu możesz poświecić na serwerze: Do 3-5h dziennie.9. W jakich godzinach grasz? (Dni robocze, weekendy): Przedział czasowy 8-23, dłużej na weekendach.10. Staż w Counter-Strike Global Offensive: 2 latka, uprzednio 10 lat css.11. Czy posiadałeś już admina? (nie podajemy linków): Tak, ******* W cs go tylko dwa razy. Pierwszy- przez krótki okres czasu ze względu na nawał pracy i automatyczne zdegradowanie za brak aktywności i drugi z osobistej rezygnacji.
  3. Sopi

    Skarga na Fuzer

    1. Twój nick: Sopi 2. Kto zawinił? (admin/gracz): Gracz 3. Nick oskarżonego: Fuzer 4. Steam_ID oskarżonego: Nie wiem, poszukajcie sobie, dostałem bana od adminka 5. Data i godzina zdarzenia: 10-12 roku pańskiego 2018-07-22 6. Mapa: Only Mirage 7. Opis sytuacji: Co tu dużo opisywać - człowieka aż nerw wziął, że admin zamiast sprawdzić to cziterskie ścierwo z powyższym nickiem, woli dać bana osobie, która wyzywa to ścierwo od cziterów, zamiast zająć się sprawdzeniem i ukarania tego delikwenta. Poniżej dowody i rozpisane ticki od A do Z - mam nadzieję, że szybko go zbanujecie, bo rozpisałem to na prośbę graczy, którzy wychodzili z siebie, grając przeciwko niemu. Pozdrawiam również admina, który dał mi bana za zwyzywanie tego ścierwa. 8. Dowody (demko/screeny/świadkowie): Nie mogę dodać dema w załączniku, bo wyskakuje, że waży za dużo. Jest to demko pobrane z Waszego GOTV, mianowicie auto-20180722-1019-de_mirage.dem z 2018-07-22 10:19 - 2018-07-22 10:51 ( http://670562.node24.pukawka.pl/dem-de_mirage-1532247540-1532249460.zip). Drodzy Państwo, to jedziemy z jegomościem. Tickrate: 9700 - tutaj zaczynamy naszą przygodę z 1 akcją, gdzie delikwent skacze przed domkiem B i już celownik z automatu wędruje mu na model przeciwnika widzianego przez ścianę ( tzw. aimlock ). 10900 - namierza gościa, który jest za ścianą nie patrząc nawet na lewą stronę auta, tylko czeka, aż przeciwnik wskoczy na beczki po prawej stronie. 11300 - nie otrzymał żadnego info, że przeciwnik jest na "szorcie" i proszę się przyjrzeć, że nie widzi gościa, a strzał oddaje zanim ten się wychylił. 11950 - widzi przez ścianę zbliżającego się przeciwnika w kuchni, ale nie trafia go z prefire. 14000 - zatrzymuje się nagle przy smoke widząc przeciwnika, który schowany jest zaraz przed nim za ścianą i nagle oddaje strzały, gdy ten wyskakuje w smoke ( magia magicznych okularów przeciwgazowych) 21900 - nie słyszał przeciwnika zbliżającego się do krzesełka w "apsach" na B, a już namierza go przez smoke i ścianę, po czym zrezygnowany wycofuje się przed domek B. 27000 - jak ja to nazywam - wisienka na torcie - nie słyszał przeciwnika, a już go namierza na "szorcie", próbując mu wsadzić prefire. 30000 - nie słyszał przeciwnika, bo sam dostał flesza, a od razu celuje na lewo do "dżungli", nie sprawdzając nawet prawej strony przy schodach, o samych schodach nie wspominając. 37000 - powiecie, że normalne wychylanie na pozycję przeciwnika, ale proszę zwrócić uwagę na ustawienie celownika na wysokość głowy przeciwnika [ nawiążę do tego jeszcze na końcu ] i nieudany prefire ( kolejne wychylenie skutkuje zmianą pozycji celownik, wraz ze zmianą pozycji modelu przeciwnika ). 38500 - kontynuacja wcześniejszej akcji - namierza przeciwnika na schodach, ale nie strzela, bo widzi, że z nich zszedł i wybiega sobie jak gdyby nigdy nic bez prefire, a w 39000 widząc już przeciwnika przez ścianę, namierza schody i strzela go z prefire. 40000 - piękne namierzanie przeciwnika przez ścianę i zanim ten wyskakuje, oddaje prosto w niego strzał. 40700 - następny prefire na "dżunglę" bez uprzedniego info od drużyny. 43000/44000 - niesamowity refleks, którym nie poszczycił by się sam Kenny S, gdzie przeciwnik nie zdążył jeszcze wyjść zza ściany, a ten już oddaje do niego strzał 47800 - kolejne fatalne namierzanie przeciwnika przez ścianę, ale TADAM był niestety za kolejną ścianą ( a może i stety, bo znowu się spalił ). 48300 - kolejne magiczne info i prefire, po uprzednim namierzaniu modelu przeciwnika zza ściany. 50000 - proszę zwrócić uwagę, jak nagle kamufluje swoją pozycję przed przeciwnikiem z rampy :D. 63500 - dalszy ciąg akcji - widział kolejnego przeciwnika przez ścianę i czaił się na "palące" z nadzieją, że tenże jegomość wyjdzie. 67700 - nikogo nie widział przez ścianę na midzie, to zbiegł sobie do konektora sprawdzić, czy nikogo nie ma w "apsach" na A, po czym zszedł w stronę "andera", namierzając przeciwników przez ścianę ( proszę zwrócić uwagę, że jeden przeciwnik jest wyposażony w AWP, co sprawia, że nasz Fuzer waha się wyjść, ale widząc, że ten się wycofuje, nagle wymierza sprawiedliwość drugiemu przeciwnikowi na prefire). 70500 - przeciwnik jeszcze nie odbiegł na bok od mołotowa, a Fuzer już do niego wali z prefire 71900 - kolejna - wisienka na torcie - przeciwnik idzie po cichu, a ten nagle się zatrzymuje, namierza go przez ścianę i czeka, aż przeciwnik wyjdzie - nie wychodzi, to ten mu krzyżuję drogę na przekór i wybiega na prefire. 75000 - magiczne namierzanie przeciwnika przez ścianę. 81500 - o to jest poezja i najlepsza akcja ze wszystkich. Patrzy się prosto na ścianę i daje info drużynie, że 1 przeciwnik jest na B :D. 82000 - majstersztyk, gdzie goni przeciwnika celownikiem przez ścianę, żeby go zabić. 87000 - widzi przeciwnika przez ścianę, który skrada się po cichu, po czym nasz Fuzer zmienia broń na "digla", wymierzając mu sprawiedliwość z refleksem wyżej wspomnianym. 91500 - o tu myślałem, że tej gnidzie flaki wypruje - smoke jeszcze nie opadł, a delikwent nagle przesuwa celownik na prawo i wali mi "łantapa" nawet mnie nie widząc. 97500 - czai się na przeciwnika w pałacach, zrezygnowany jednak, że ten się nie rusza mierzy celownikiem na rampę, a gdy nagle przeciwnika rusza z pałacu, ten magicznie przesuwa tam celownik i strzela od razu w niego. 103900 - "fejl" z prefire - za szybko mu się strzeliło. I tutaj nasz jegomość opuścił rozgrywkę, ale proszę Państwa - proszę się nie oddalać, bo zaraz potem wrócił. Przewińcie sobie na 155000 tickrate. 159000 - na midzie namierza już model przeciwnika przez ścianę, który skrada się po cichu, oczywiście wylatując na niego na prefire. 161000 - pierwszego przeciwnika mógł słyszeć - zgadza się, ale drugiemu nie udało się wpakować prefire, bo trafił w ścianę. 161500 - posyła celownik do góry, zanim przeciwnik zdążył wskoczyć na drewniany płotek od "andera". 165000 - prefire na rampie ( czego nie robił wcześniej przez całą mapę ). 168000 - namierzanie przez ścianę modelu przeciwnika i oczywiście traktuje go prefire. 170000 - obejrzyjcie to sobie z popcornem w ręcę - oglądanie modelu przeciwnika przez ścianę i pościg rodem z transportera z Jasonem Statthamem. 173000 - nie sprawdza nic na "sajcie", tylko celownik od razu pod drewno. 177000 - kolejne namierzanie modelu przez ścianę i strzelanie przez smoke w momencie, kiedy przeciwnik się wychyla ( magia ala Copperfiel z telewizji ). 178000 - to już jest nudne - kolejne namierzanie modelu przeciwnika przez ścianę i czekanie, aż się wychyli, żeby wylecieć z prefire. 179000 - to samo, co i wyżej. 193000 - namierzanie modelu przez ścianę i oczekiwanie, aż przeciwnik wyjdzie. 214000 - od razu zoom z AWP na lewą stronę, gdzie znajduje się przeciwnik. 218500 - "fejl" prefire, którego nie trafił. 224000 - widzi, że przeciwnik jest wcelowany na "apsy" i czeka, aż teammate się wychyli, żeby móc bez podejrzeń zabić przeciwnika. 229000 - mówiłem, że nawiążę do tego ( tickrate 37000 ). Tutaj wbiega on jak do siebie ( patrząc przez pryzmat wcześniejszych akcji ), kiedy ktoś był na schodach, patrząc stamtąd "apsy" A, to ten się wcelowywał na schody z nadzieją, że zabije przeciwnika z prefire, a kiedy tam nikogo nie ma, to nawet nie sprawdza tej pozycji. 232000 - tak mu się ładnie przygląda przez ścianę, po czym wychodzi na prefire, bo przeciwnik się nie rusza. 233300 - haha tutaj także ładnie się na niego popatrzył przez ścianę :D. Reasumując, łatwo zauważyć na pierwszy rzut oka, że ma norecoila ( strzela sobie fullauto, a pociski praktycznie nie posiadają rozrzutu ), gołym okiem widać wh, które nawet ślepy by zauważył, gdzie wspomaga sobie grę dodatkowym aimlockiem. Pozdrawiam .
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines