Skocz do zawartości

Sopi

Użytkownik
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje o Profilu

  • Nick
    Sopi
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

408 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Sopi

Początkujący

Początkujący (2/14)

  • Młodociany Pisarz
  • Młodociany Uczeń
  • Popularny Gość
  • Doświadczony Gość
  • Zaprawiony Gość

Najnowsze odznaki

5

Reputacja

  1. Sopi

    Skarga na Roar

    Twój nick: Sopi Nick podejrzanego*: Roar Dane podejrzanego [SID]*: Nie wiem, poszukajcie sobie. Data (dzien, gg:mm) zajścia: 09.15.2018r. godz. około 10 Twój dowód*: http://670562.node24.pukawka.pl/dem-de_mirage-1536997545-1536999611.zip - demo pobrane z Waszego GOTV Rodzaj cheata*: Wh, no smoke Nazwa mapki: Mirage Czasy podejrzanych akcji*: Tak, jak Ci obiecywałem Roar, tak też robię. Proszę o obejrzenie wszystkich ticków i odpowiednio ukaranie tego delikwenta permanentym banem. 10000 - wybuch granatu, który uniemożliwia ujrzenie przeciwnika, a nasz jegomość do niego strzela. 19000 - piękne namierza celownikiem przez ścianę, po czym wyczekuje, aż przeciwnik wychyli z rampy. 21900 - strzela w przeciwnika, który schowany jest za "boxem", z nadzieją, że trafi mu głowę. Proszę zwrócić uwagę, że wraz ze zmianą pozycji przez przeciwnika, on wędruje za nim celownikiem. 29000 - ładne namierzanie przez ścianę, wieńczone nieudanym prefire. 30000 - znowu strzela w model, schowany za ścianą. 31200 - kolejny prefire. 31500 - proszę zobaczyć, jak wodzi celownikiem za przeciwnikiem, który lata przy schodach. 32500 - widzi, że przeciwnik stoi na schodach, a on czeka, aż przeciwnik wychyli. 32880 - kolejne namierzanie przeciwnika schowanego na CT z lewej strony ( zobaczcie, że wcześniej skanował skrzynię w "21900 ticku", a tu czeka na drugiego przeciwnika, który schowany jest z drugiej strony ). 34000 - strzelanie prosto w model. 38000 - wyczekuje przeciwnika, po czym gdy tamten odchodzi, on zeskakuje do "andera" 39000 - kolejne magiczne info od boga, że przeciwnik jest za ścianą. 51500 - powiecie, że normalne skany, ale zauważcie, że kiedy nadbiegał przeciwnik, to ten strzelał prosto w jego model. 54000 - hmm... kogo by tu sobie zeskanować tego w "apsach", czy może tego w "anderze"? Nasz pupilek wybrał "ander" i próbował zeskanować model prosto w głowę. 54300 - majstersztyk, wrócił się do poprzedniego przeciwnika, namierzając mu głowę przez ścianę z próbą zeskanowania. 56000 - wodzenie celownikiem przez ścianę. 59300 - kolejne próby skanowania prosto w przeciwników. 61000 - to już się robi nudne - centralnie wie, gdzie jest schowany przeciwnik. 67800 - ładnie patrzy, gdzie schowani są przeciwnicy. 68200 - oczywiście - kolejne namierzanie prosto na model przeciwnika. 86000 - nie widział mnie jeszcze, a już celownik prowadził prosto na model. 97000 - jak widać przez smoke widzi równie dobrze, co i przez ściany :D. 111000/117000 - namierzanie obu modeli przez ścianę, pierwszy prefire, natomiast drugie namierzanie przez "boksy" już nie. 115000 - próba zeskanowania przez smoke nieudana, bo przeciwnik nie wychodził, a nastepnie namierzanie przeciwnika przez nierozbite okienko kuchenne, ale zonk - była tam kolejna ściana "bsowa" XD. 116000/117400 - namierzanie modelu przez ścianę. 126000 - no cześć ziomeczku, fajnie Cie znowu "WIDZIEĆ". 142000 - ładnie patrzy się na mnie przez ścianę, nawet czai się z fleszem, po czym nie wychodzi mu prefire. 162000 - kolejne patrzenie przez ściany. 164000 - piekne namierzanie przez ścianę, ale prefire znowu nieudany. 172000 - namierzanie modelu przeciwnika i próba zeskanowania go, zakończona "hedszotem" przez smoke i ścianę :D. 192000 - namierzanie przeciwników i skany przez smoke. 194000 - namierzanie schodów przez ścianę i prefire prosto w model przeciwnika. 194800 - namierza mnie przez ścianę i strzela prosto we mnie, ale kiedy smoke opadł - okazało się, że strzelał do mnie przez ścianę :D. 196000 - kolejne zabójstwo przez smoke. 196800 - już "widzi" przeciwnika na "szorcie" i czeka, aż ten się wychyli. 202500 - podobna akcja, co i na początku - mierzy przez ścianę przeciwnika, który skrada się na rampę i kiedy zobaczył, że ten postanowił kampić, rzuca mu pod nogi granat. 203000 - widzimy, że antyflesza nie ma, ale przez smoke już miał do przeciwnika strzelać. 215500 - celował na model przeciwnika przez ścianę, ale okazało się, że jest na "szorcie", a nie "anderze". 220000 - próba skanu przeciwnika, który schowany jest za ścianą. 222100 - kolejne magiczne info od boga. 223000 - nieudany skan na szorcie. 240000 - kolejne namierzanie modelu przez ścianę, a następnie przez smoke. To tyle, mam nadzieję, że wystarczy na zbanowanie naszego przyjaciela. Mam jeszcze "haki" na kilku graczy, ale nie chce mi się już dzisiaj tego rozpisywać. Pzdr. IP /Nazwa serwera: Only mirage
  2. 1. Nick: Sopi2. Imię: Paweł3. Wiek: 234. Znajomość komend admina (0-10): 105. Sprawny i działający mikrofon: Oczywiście.6. Parę słów o sobie **: Głównym zajęciem trening na siłowni i bieganie, wzbogacone o rozwijanie się na tle intelektualnym ( przyszły doktorant ). Pod koniec października zapraszam wszystkich na uczestnictwo w maratonie lubelskim ,natomiast w przyszłym roku na zawody w Ultramaratonie w Krynicy :)).7. Dlaczego chciałbyś zostać administratorem**: Od dłuższego czasu "szło" zaobserwować na tym serwerze znaczny wzrost oszukujących pomiotów, które uprzykrzają grę porządnym graczom. Zanim admin zareaguje na komendę "u@" mija godzina czasu, a jegomość zdąży już ewakuować się z serwera, żeby potem wrócić i dalej lecieć, jak orkan przez bezdroża. Po 2 miesiącach mojej absencji na tym serwerze, te wybryki sięgnęły apogeum - przykład z dzisiaj, 2 cziterów grających na wallhacku, nawet nie kryjący się z tym, że grają na wspomagaczach. Spora społeczność skarży się także, że brakuje tutaj administratorów i cziterzy wyrastają spod ziemi, jak grzyby po deszczu. Ponad to, bardzo przypadł mi do gustu tenże serwer z uwagi na przekomiczną ( w aspekcie pozytywnym ) społeczność, z którą mile spędza się rozgrywkę - poza pojedynczymi jednostkami, prowokującymi do zwady.8 Ile czasu możesz poświecić na serwerze: Do 3-5h dziennie.9. W jakich godzinach grasz? (Dni robocze, weekendy): Przedział czasowy 8-23, dłużej na weekendach.10. Staż w Counter-Strike Global Offensive: 2 latka, uprzednio 10 lat css.11. Czy posiadałeś już admina? (nie podajemy linków): Tak, ******* W cs go tylko dwa razy. Pierwszy- przez krótki okres czasu ze względu na nawał pracy i automatyczne zdegradowanie za brak aktywności i drugi z osobistej rezygnacji.
  3. Sopi

    Skarga na Fuzer

    1. Twój nick: Sopi 2. Kto zawinił? (admin/gracz): Gracz 3. Nick oskarżonego: Fuzer 4. Steam_ID oskarżonego: Nie wiem, poszukajcie sobie, dostałem bana od adminka 5. Data i godzina zdarzenia: 10-12 roku pańskiego 2018-07-22 6. Mapa: Only Mirage 7. Opis sytuacji: Co tu dużo opisywać - człowieka aż nerw wziął, że admin zamiast sprawdzić to cziterskie ścierwo z powyższym nickiem, woli dać bana osobie, która wyzywa to ścierwo od cziterów, zamiast zająć się sprawdzeniem i ukarania tego delikwenta. Poniżej dowody i rozpisane ticki od A do Z - mam nadzieję, że szybko go zbanujecie, bo rozpisałem to na prośbę graczy, którzy wychodzili z siebie, grając przeciwko niemu. Pozdrawiam również admina, który dał mi bana za zwyzywanie tego ścierwa. 8. Dowody (demko/screeny/świadkowie): Nie mogę dodać dema w załączniku, bo wyskakuje, że waży za dużo. Jest to demko pobrane z Waszego GOTV, mianowicie auto-20180722-1019-de_mirage.dem z 2018-07-22 10:19 - 2018-07-22 10:51 ( http://670562.node24.pukawka.pl/dem-de_mirage-1532247540-1532249460.zip). Drodzy Państwo, to jedziemy z jegomościem. Tickrate: 9700 - tutaj zaczynamy naszą przygodę z 1 akcją, gdzie delikwent skacze przed domkiem B i już celownik z automatu wędruje mu na model przeciwnika widzianego przez ścianę ( tzw. aimlock ). 10900 - namierza gościa, który jest za ścianą nie patrząc nawet na lewą stronę auta, tylko czeka, aż przeciwnik wskoczy na beczki po prawej stronie. 11300 - nie otrzymał żadnego info, że przeciwnik jest na "szorcie" i proszę się przyjrzeć, że nie widzi gościa, a strzał oddaje zanim ten się wychylił. 11950 - widzi przez ścianę zbliżającego się przeciwnika w kuchni, ale nie trafia go z prefire. 14000 - zatrzymuje się nagle przy smoke widząc przeciwnika, który schowany jest zaraz przed nim za ścianą i nagle oddaje strzały, gdy ten wyskakuje w smoke ( magia magicznych okularów przeciwgazowych) 21900 - nie słyszał przeciwnika zbliżającego się do krzesełka w "apsach" na B, a już namierza go przez smoke i ścianę, po czym zrezygnowany wycofuje się przed domek B. 27000 - jak ja to nazywam - wisienka na torcie - nie słyszał przeciwnika, a już go namierza na "szorcie", próbując mu wsadzić prefire. 30000 - nie słyszał przeciwnika, bo sam dostał flesza, a od razu celuje na lewo do "dżungli", nie sprawdzając nawet prawej strony przy schodach, o samych schodach nie wspominając. 37000 - powiecie, że normalne wychylanie na pozycję przeciwnika, ale proszę zwrócić uwagę na ustawienie celownika na wysokość głowy przeciwnika [ nawiążę do tego jeszcze na końcu ] i nieudany prefire ( kolejne wychylenie skutkuje zmianą pozycji celownik, wraz ze zmianą pozycji modelu przeciwnika ). 38500 - kontynuacja wcześniejszej akcji - namierza przeciwnika na schodach, ale nie strzela, bo widzi, że z nich zszedł i wybiega sobie jak gdyby nigdy nic bez prefire, a w 39000 widząc już przeciwnika przez ścianę, namierza schody i strzela go z prefire. 40000 - piękne namierzanie przeciwnika przez ścianę i zanim ten wyskakuje, oddaje prosto w niego strzał. 40700 - następny prefire na "dżunglę" bez uprzedniego info od drużyny. 43000/44000 - niesamowity refleks, którym nie poszczycił by się sam Kenny S, gdzie przeciwnik nie zdążył jeszcze wyjść zza ściany, a ten już oddaje do niego strzał 47800 - kolejne fatalne namierzanie przeciwnika przez ścianę, ale TADAM był niestety za kolejną ścianą ( a może i stety, bo znowu się spalił ). 48300 - kolejne magiczne info i prefire, po uprzednim namierzaniu modelu przeciwnika zza ściany. 50000 - proszę zwrócić uwagę, jak nagle kamufluje swoją pozycję przed przeciwnikiem z rampy :D. 63500 - dalszy ciąg akcji - widział kolejnego przeciwnika przez ścianę i czaił się na "palące" z nadzieją, że tenże jegomość wyjdzie. 67700 - nikogo nie widział przez ścianę na midzie, to zbiegł sobie do konektora sprawdzić, czy nikogo nie ma w "apsach" na A, po czym zszedł w stronę "andera", namierzając przeciwników przez ścianę ( proszę zwrócić uwagę, że jeden przeciwnik jest wyposażony w AWP, co sprawia, że nasz Fuzer waha się wyjść, ale widząc, że ten się wycofuje, nagle wymierza sprawiedliwość drugiemu przeciwnikowi na prefire). 70500 - przeciwnik jeszcze nie odbiegł na bok od mołotowa, a Fuzer już do niego wali z prefire 71900 - kolejna - wisienka na torcie - przeciwnik idzie po cichu, a ten nagle się zatrzymuje, namierza go przez ścianę i czeka, aż przeciwnik wyjdzie - nie wychodzi, to ten mu krzyżuję drogę na przekór i wybiega na prefire. 75000 - magiczne namierzanie przeciwnika przez ścianę. 81500 - o to jest poezja i najlepsza akcja ze wszystkich. Patrzy się prosto na ścianę i daje info drużynie, że 1 przeciwnik jest na B :D. 82000 - majstersztyk, gdzie goni przeciwnika celownikiem przez ścianę, żeby go zabić. 87000 - widzi przeciwnika przez ścianę, który skrada się po cichu, po czym nasz Fuzer zmienia broń na "digla", wymierzając mu sprawiedliwość z refleksem wyżej wspomnianym. 91500 - o tu myślałem, że tej gnidzie flaki wypruje - smoke jeszcze nie opadł, a delikwent nagle przesuwa celownik na prawo i wali mi "łantapa" nawet mnie nie widząc. 97500 - czai się na przeciwnika w pałacach, zrezygnowany jednak, że ten się nie rusza mierzy celownikiem na rampę, a gdy nagle przeciwnika rusza z pałacu, ten magicznie przesuwa tam celownik i strzela od razu w niego. 103900 - "fejl" z prefire - za szybko mu się strzeliło. I tutaj nasz jegomość opuścił rozgrywkę, ale proszę Państwa - proszę się nie oddalać, bo zaraz potem wrócił. Przewińcie sobie na 155000 tickrate. 159000 - na midzie namierza już model przeciwnika przez ścianę, który skrada się po cichu, oczywiście wylatując na niego na prefire. 161000 - pierwszego przeciwnika mógł słyszeć - zgadza się, ale drugiemu nie udało się wpakować prefire, bo trafił w ścianę. 161500 - posyła celownik do góry, zanim przeciwnik zdążył wskoczyć na drewniany płotek od "andera". 165000 - prefire na rampie ( czego nie robił wcześniej przez całą mapę ). 168000 - namierzanie przez ścianę modelu przeciwnika i oczywiście traktuje go prefire. 170000 - obejrzyjcie to sobie z popcornem w ręcę - oglądanie modelu przeciwnika przez ścianę i pościg rodem z transportera z Jasonem Statthamem. 173000 - nie sprawdza nic na "sajcie", tylko celownik od razu pod drewno. 177000 - kolejne namierzanie modelu przez ścianę i strzelanie przez smoke w momencie, kiedy przeciwnik się wychyla ( magia ala Copperfiel z telewizji ). 178000 - to już jest nudne - kolejne namierzanie modelu przeciwnika przez ścianę i czekanie, aż się wychyli, żeby wylecieć z prefire. 179000 - to samo, co i wyżej. 193000 - namierzanie modelu przez ścianę i oczekiwanie, aż przeciwnik wyjdzie. 214000 - od razu zoom z AWP na lewą stronę, gdzie znajduje się przeciwnik. 218500 - "fejl" prefire, którego nie trafił. 224000 - widzi, że przeciwnik jest wcelowany na "apsy" i czeka, aż teammate się wychyli, żeby móc bez podejrzeń zabić przeciwnika. 229000 - mówiłem, że nawiążę do tego ( tickrate 37000 ). Tutaj wbiega on jak do siebie ( patrząc przez pryzmat wcześniejszych akcji ), kiedy ktoś był na schodach, patrząc stamtąd "apsy" A, to ten się wcelowywał na schody z nadzieją, że zabije przeciwnika z prefire, a kiedy tam nikogo nie ma, to nawet nie sprawdza tej pozycji. 232000 - tak mu się ładnie przygląda przez ścianę, po czym wychodzi na prefire, bo przeciwnik się nie rusza. 233300 - haha tutaj także ładnie się na niego popatrzył przez ścianę :D. Reasumując, łatwo zauważyć na pierwszy rzut oka, że ma norecoila ( strzela sobie fullauto, a pociski praktycznie nie posiadają rozrzutu ), gołym okiem widać wh, które nawet ślepy by zauważył, gdzie wspomaga sobie grę dodatkowym aimlockiem. Pozdrawiam .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności