Jump to content

ikerooo

Użytkownik
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    8h 57m 18s

Community Reputation

0 Neutralny

About ikerooo

  • Rank
    Nowy

Informacje o Profilu

  • Nick
    iker.pl
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Gram na
    Call of Duty CS:GO

Recent Profile Visitors

31 profile views
  1. ikerooo

    No czekaj, ale przecież mapa nie jest wybierana losowo, tylko przez vote. Więc widocznie większość osób chce tej mapy. Nie rozumiem tego narzekania żeby wyrzucić z map-poola mapę które jest najbardziej lubiana i najczęściej wybierana. Ale faktycznie granie cały czas kilku tych samych map jest czasem denerwujące jeśli spędzi się dłuższą chwilę na serwerze, przydała by się większa różnorodność. Może jeśli jest taka możliwość to ustawić by możliwość votowania mapy jeśli nie była grana przez 10 ostatnich map, a nie 5 jak jest to teraz - odciążyło by to trochę granie tylko offica, dusta, miraga, assaluta, inferno itp.
  2. ikerooo

    Witam. Gram tutaj od ledwie 3-4 edycji ale jednak graczem też jestem więc się wypowiem w temacie. Od razu chciałbym zaznaczyć że moja wypowiedź jest tylko opinią, tym samym nie chce na siłę wymusić zmian, skrytykować serwera czy coś podobnego. Gram i widzę co mnie denerwuje i co bym zmienił więc się wypowiadam: A więc moim zdaniem są głównie 3 rzeczy które (bynajmniej mnie) denerwują: długość (a właściwie krótkość) sezonu, maksymalny poziom i zbyt ogromna przewaga wysokiego poziomu na niskim. Zaczynając od długości sezonu to te około 2-3 tygodni to trochę przymało - dobrze nie zdążę zapoznać się z klasą, podexpić jej i ukazuje się informacja że za kilka dni reset a więc moja motywacja do gry spada no bo w sumie po co jak za kilka dni wszystko zacznie się od nowa. Jeśli chodzi o maksymalny poziom to właściwie czego on jest tak wysoki przy tak krótkim sezonie? Przecież nawet osoba grająca naprawdę dużo, praktycznie nie jest w stanie go osiągnąć. (O ile w ogóle coś takiego zdarzyło się na tym serwerze?) Uważam że trzeba go obniżyć, ustanawiając tym samym jakąś barierę expienia i tym samym zniwelować zbyt ogromną przewagę nad niższymi poziomami. Właśnie, jeśli chodzi o tą przewagę, ja rozumiem że można uważać że COD jest po to żeby expić i że jak ktoś siedzi całymi dniami i wbija duży poziom to ma mieć przewagę ale czy ma to sens jeśli z taką osobą praktycznie nie da się grać i większość serwera to denerwuje albo nawet sprawia że ludzie wychodzą czy też całkowicie odpuszczają granie na codzie? Ale żeby nie było że tylko wyrażam swoją opinie, odwołam się do tych zmian opisanych w powyższym poście Karola: Właściwie zmiany dotyczą tylko zmniejszeniu dmg wszystkiemu co się da ale czy w jakikolwiek sposób to pomoże? Czy jakąkolwiek różnice zrobi 150 poziomowi to że będzie miał o 5 mniej dmg z perku? Przecież to w żaden sposób nie zmieni przepaści między poziomami. Nie ma żadnych dużych zmian ogólnych co do leveli, stat, expa a te kilka punktów dmg z przedmiotów czy klasy przecież rozgrywki nie zmienią a chyba zbyt duża przewaga poziomu jest powodem dla którego w ogóle ta dyskusja trwa? Zdaję sobie sprawę że całego systemu nie da się przerobić od tak w jednej chwili ale można by to przecież rozłożyć w czasie, potestować, posprawdzać bo jeśli będzie się powtarzała sytuacja z tego sezonu że zdarzy się osoba która ma dużo czasu i trochę chęci i znowu zrobi taką przewagę to bynajmniej dla mnie znowu gra skończy się po kilka dniach bo taka gra polegająca na kombinowaniu jak zabić jednego gracza z najwyższym poziomem albo uciekanie od niego nie ma sensu. Moją propozycją zmian było by wydłużenie sezonu do miesiąca i zmniejszenie max poziomu do np. 101, może ewentualnie jakieś delikatne spowolnienie expa. Dlaczego tak? Na takim maksymalnym poziomie ma się 200 stat a więc nie da się wymaksować wszystkiego, trzeba się skupić na konkretnych statach, pod konkretny styl gry a nie mieć full wszystkiego. Na takim poziomie i tak karało by się niskie levele ale już 60-70 mogły by zacząć rywalizować co by znacznie wyrównało rozgrywkę a nawet pozwoliło łatwiej wybić się graczom od zera. Tym samym pozwoliło by to na wydłużenie sezonu. Może ktoś powiedzieć że no spoko tylko co z ludźmi którzy wbiją ten max 101? W sumie to nic, i tak przy aktualnych ustawieniach 100 level wbija kilka osób przez cały sezon a po 120-130 leveluje się tak wolno że kolejne poziomy praktycznie nie robią różnicy, dlaczego więc by nie pograć na maksymalnych? Chyba po to jest ten max żeby go wbić i mieć przewagę nad niskimi, a nie po to żeby był liczbą nie do osiągnięcia. Poza tym chyba lepiej zadowolić większość serwera która i tak nie dobije 101 poziomu niż tą garstkę która go osiąga a i tak wydaje mi się że w większości takie osoby nie miały by nic przeciwko. Jeszcze krótko podsumuję że przecież w grach w których się expi chodzi o to żeby w końcu ten maksymalny poziom osiągnąć i wymaksować postać. I wcale tego nie musi dokonywać 1 osoba. Już nie mówiąc że to CS więc ma przy okazji chodzić o strzelanie. Ustawienie bariery maksymalnego poziomu zbalansowało by znacznie siłę klasy, zachowując przewagę nad niskimi poziomami. Poza tym jeśli ktoś spędza na serwerze dużo więcej czasu to po prostu będzie miał dużą przewagę na początku sezonu więc również nie straci. A i tak do tej pory setne levele dobijali nieliczni więc nie wydarzy się żaden wielki przewrót w mechanice a nastąpi zniwelowanie tej zbyt dużej przewagi ludzi z 110+ poziomami. Taka moja opinia, fajnie jak ktoś przeczytał a jeszcze fajniej by było jakby się jakoś do tego odwołał. Pamiętajcie że to tylko opinia i propozycja zmian. Nie obrażę się też jak komuś się nie spodoba i skrytykuje bo to tylko gra i ma sprawiać przyjemność a w tym sezonie lub jeśli sytuacja się powtórzy to również w następnych, bynajmniej mi tej radości nie sprawiała przez brak balansu.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines