Klasa/y do zmiany: Szahid Umiejętności*: Dodać to że po śmierci umiera wybuchając zadając 50 dmg, zmiana broni na AUGA!!!! + dodać molotov
Klasa/y do zmiany: MedykUmiejętności*: Powrócenie do dodatkowe exp za exp, 10 XP za jedno uleczenie apteczką oraz 20XP za podniesienie Klasa/y do zmiany: RusherUmiejętności*: Dodanie mu Auto BH i mag7, ma szanse 1/4, od 75 lvl 1/3 na zatrucie/krwawienie gdy zatruje/krwawi ten dmg ktory jest zadawany zwraca rusherowi 50% HP zadawanych obrażen z zatrucia/krwawienia przelicznik od int (do ustalenia jaki dokładnie)
Klasa/y do zmiany: Seryjny ZabójcaUmiejętności*: Zmiana broni z M4 na AK-47
Klasa/y do zmiany: SaperUmiejętności*: Dodanie niewidzialnych min szansa 50/50
Klasa/y do zmiany: Najemnik Umiejętności*: +20 hp za zabicie, 30% zadawanego dmg jest zwracane
Klasa/y do zmiany: RobocopUmiejętności*: Do usunięcia
Klasa/y do zmiany: Amadeusz Umiejętności*: Posiada HE 50dmg (0.4 od int) + do premium
Perki: Zestaw Skrytobójcy - Dodanie lekkiej niewidoczności gdy trzymasz m4a1-s
Perki do usunięcia:
Zestaw Szeryfa
Nóż Komandosa
Lustro
Mistrz Nyuu
Kradziej animy
Aktualnie tyle jeśli coś wymyśle edytuje