Skocz do zawartości

c4.seys

Użytkownik
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje o Profilu

  • Nick
    osram @
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Gram na
    [CS:GO] BaseBuilder
  • Lokacja
    Grudziądz

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia c4.seys

Nowy

Nowy (1/14)

  • Młodociany Pisarz
  • Młodociany Uczeń
  • Popularny Gość
  • Doświadczony Gość
  • Zaprawiony Gość

Najnowsze odznaki

4

Reputacja

  1. Link do gameme: https://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/959590 Nick w grze: m&m's Ilość godzin: 11 11 13 Dzień: 13/06/2019 , 14/06/2019 , 15/06/2019 Nagroda: przeniesienia lvl Dodano 3 przeniesienia exp'a
  2. Link do gameme: https://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/959590 Nick w grze: osram @ Ilość godzin: 13:11h Dzień: 12/06/2019 Nagroda: 1 przeniesienie Dodano 1 przeniesienie exp'a
  3. Link do gameme: https://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/959590 Nick w grze: osram @ Ilość godzin: 10h / 14h Dzień: 08.06.2019 / 11.06.2019 Nagroda: 2 przeniesienia Dodano 2 przeniesienia exp'a
  4. Elitarny Snajper: zmienić mu 1/1 przy HS, 120 + x*int i druga broń do awp Snajper: tak jak jest, ale żeby na 150 int nie miał 1/1 tylko samo skalowanie z inta, a żeby na max bił powiedzmy 180/200 ? Irytujące to jest, że ktoś wbija powiedzmy 100 150 lvl a pierdolnie taki elitarny 30lvl strzałem w ucho i cyk frag.. od razu do spinających pośladów elitarnych - co z tego że premium? Bardziej rakowej klasy w życiu nie widziałem.. możesz siedzieć, nabijać poziom a wyjdzie Ci 1/1 i nic nie masz do gadania niech się chociaż wysili i jebnie hs lub dobije sporo inta Zwinny: usunąć mu niewidkę z modułu lub zmniejszyć ilość do 2/3x na rundę. Pamiętam jak miał rozbrojenie i nie było chyba dodatkowego dmg z uzi, samo dodanie tego było by wystarczające.
  5. * Nazwa perku: Lara Croft Opis: dostajemy dualki + 15/20 dmg * Nazwa perku: Chimeryczny Nastrój Opis: co runde otrzymujemy 200/300XP * Nazwa perku: Pole minowe Opis: dostajemy 2 miny co rundę 60*X*int * Nazwa perku: F16 Opis: dostajemy 1 rakietę którą możemy sterować przez 10s 50*X*int Wiem że w 1.6 był taki bajer, lecz nie wiem jak to się ma do cs go z wykonaniem
  6. Nazwa Klasy: Szpieg Opis: 30% na pojawienie się w respie enemy, ciche kroki (jeśli scout to skalowanie *int lub dmg bazowe i co 40lvl się o X zmienia) Statystyki: int 0 siła 5 wytrzymałość 10 kondycja 30 Broń: xm/scout
  7. https://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/959590 Ilość godzin: 12 Dzień: 17/03/2019 12:37h Nagroda: Przeniesienia expa Ilość godzin: 10 Dzien: 19/03/2019 10:47h Nagroda: Przeniesienie expa Ilość godzin: 11 Dzien: 20/03/2019 11:26h Nagroda: Przeniesienie expa
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności