Jump to content

c4.seys

Użytkownik
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    24m 57s

Community Reputation

4 Neutralny

About c4.seys

  • Rank
    Nowy

Informacje o Profilu

  • Nick
    osram @
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Gram na
    Call of Duty CS:GO
  • Lokacja
    Grudziądz

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.


  1. Link do gameme: https://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/959590 Nick w grze: m&m's Ilość godzin: 11 11 13 Dzień: 13/06/2019 , 14/06/2019 , 15/06/2019 Nagroda: przeniesienia lvl Dodano 3 przeniesienia exp'a
  2. Link do gameme: https://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/959590 Nick w grze: osram @ Ilość godzin: 13:11h Dzień: 12/06/2019 Nagroda: 1 przeniesienie Dodano 1 przeniesienie exp'a
  3. Link do gameme: https://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/959590 Nick w grze: osram @ Ilość godzin: 10h / 14h Dzień: 08.06.2019 / 11.06.2019 Nagroda: 2 przeniesienia Dodano 2 przeniesienia exp'a
  4. c4.seys

    Elitarny Snajper: zmienić mu 1/1 przy HS, 120 + x*int i druga broń do awp Snajper: tak jak jest, ale żeby na 150 int nie miał 1/1 tylko samo skalowanie z inta, a żeby na max bił powiedzmy 180/200 ? Irytujące to jest, że ktoś wbija powiedzmy 100 150 lvl a pierdolnie taki elitarny 30lvl strzałem w ucho i cyk frag.. od razu do spinających pośladów elitarnych - co z tego że premium? Bardziej rakowej klasy w życiu nie widziałem.. możesz siedzieć, nabijać poziom a wyjdzie Ci 1/1 i nic nie masz do gadania niech się chociaż wysili i jebnie hs lub dobije sporo inta Zwinny: usunąć mu niewidkę z modułu lub zmniejszyć ilość do 2/3x na rundę. Pamiętam jak miał rozbrojenie i nie było chyba dodatkowego dmg z uzi, samo dodanie tego było by wystarczające.
  5. c4.seys

    * Nazwa perku: Lara Croft Opis: dostajemy dualki + 15/20 dmg * Nazwa perku: Chimeryczny Nastrój Opis: co runde otrzymujemy 200/300XP * Nazwa perku: Pole minowe Opis: dostajemy 2 miny co rundę 60*X*int * Nazwa perku: F16 Opis: dostajemy 1 rakietę którą możemy sterować przez 10s 50*X*int Wiem że w 1.6 był taki bajer, lecz nie wiem jak to się ma do cs go z wykonaniem
  6. c4.seys

    Nazwa Klasy: Szpieg Opis: 30% na pojawienie się w respie enemy, ciche kroki (jeśli scout to skalowanie *int lub dmg bazowe i co 40lvl się o X zmienia) Statystyki: int 0 siła 5 wytrzymałość 10 kondycja 30 Broń: xm/scout
  7. https://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/959590 Ilość godzin: 12 Dzień: 17/03/2019 12:37h Nagroda: Przeniesienia expa Ilość godzin: 10 Dzien: 19/03/2019 10:47h Nagroda: Przeniesienie expa Ilość godzin: 11 Dzien: 20/03/2019 11:26h Nagroda: Przeniesienie expa
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines