Jump to content

Sfaper

Użytkownik
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    10h 23m 59s

Community Reputation

15 Początkujący

About Sfaper

  • Rank
    Świeżak

Informacje o Profilu

  • Nick
    Sfaper
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Gram na
    Call of Duty 201 CS:GO

Recent Profile Visitors

197 profile views
  1. Od kiedy mniej więcej grasz na serwerze Call of Duty (miesiąc/rok, a można i dzień jeśli pamiętasz) tej sieci, czyli Cs-Classic.pl? 12/12/2018
  2. Link do gameme: https://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/843988 Ilość godzin: 10 Dzień: 26.03.2021 Nagroda: 1 przeniesienia EXP Nick: DIY [CSC] SteamID: STEAM_1:1:108656450
  3. Nazwa: Sierżant (Można wybrać coś innego bo u mnie tak średnio z pomysłem na nazwę) Opis: Ssg 08 stałe 95 dmg z przelicznikiem 1 int - 0.7 dmg (95+150*0.7=200 dmg) (Przy perku scout priorytet ma ssg 08 od klasy, więc dmg się nie zmieni) (DMG i przelicznik 1 int- 0.7 dmg może być oczywiście inny) Pierwsza propozycja: Osoba trafiona Ssg 08 zostaje zaznaczona i do końca rundy co dwie sekundy traci 1 hp Oznaczyć można max trzy osoby (trzy pierwsze trafione, liczba może być na początku mniejsza i rosnąć w zależności od INT) Druga propozycja: Po trafieniu Ssg 08 osoba zostaje zaznaczona i do końca rundy jakiekolwiek leczenie które otrzyma lub użyje jest zmniejszane o 50% Oznaczenie max trzech osób (trzech pierwszych trafionych, liczba może być na początku mniejsza i rosnąć w zależności od INT) Trzecia propozycja: Osoby trafione Ssg 08 zostają oznaczone (max 3, liczba może być na początku mniejsza i rosnąć w zależności od INT) po wciśnięciu przycisku umiejętności klasy osoby oznaczone zostają spowolnione o 75% na 2.5 sec. Użycie raz na rundę po zaznaczeniu jednej osoby lub dwóch i użyciu umiejętności nie można użyć jej ponownie. Po zaznaczeniu osoby na czacie pojawi się informacja "Oznaczyłeś gracza: (nick gracza)" Gdy osoba oznaczona umrze przed użyciem umiejętności w trzeciej propozycji to oznaczenie przepada. Za każde prawidłowe zaznaczenie osoby otrzymamy 20 exp. Czwarta propozycja: Trafienie Ssg 08 zapewnia całkowite zniszczenie pancerza przeciwnikowi W każdej propozycji Obrońca i tarcza swat zapewnia odporność na zaznaczenie/zniszczenie pancerza. W przypadku trafieniu takiej (obrońca/gracz z perkiem tarcza swat) osoby (w propozycjach od 1-3) oznaczenie przepadnie. W przypadku trafienia dwa razy tej samej osoby, to oznaczy nam ją raz i nie zużyje następnego oznaczenia Mac-10, +5 dmg z przelicznikiem 1 int - 0.1 dmg (wartość można zmienić) ma 1/10 (wartość można zmienić) na spowolnienie przeciwnika o 25% na 1.5 sec przed 50 lvl Po osiągnięciu 50 lvl o 50% spowlania na 1.5 sec Po wbiciu 100 lvl spowolnienie jest na 2.5 sec Obrońca i tarcza swat zapewnia ochronę przed spowolnieniem Bronie: SSG 08, Mac-10, P250 Statystyki: HP: 10 | INT: 0 | WYT: 5 | KON: 15 Typ: Nie jestem w stanie wybrać zależy co by zostało wybrane z umiejętności do Ssg 08 Niestety brakuje klasy na serwerze klasy z SSG lub Mac-10
  4. Nick na forum: SfaperCyfra/Liczba: 4
  5. Link do gameme: https://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/843988 Ilość godzin: 10 Dzień: 19.03.2021 Nagroda: 1 przeniesienia EXP Nick: DIY [CSC] SteamID: STEAM_1:1:108656450
  6. Niestety ale większe pole rażenia granatów ma klasa Charly oczywiście można dodać to do Amadeusza ale to dużo nie zmieni na późniejszych lvl. Na full int te granaty Amadeusza dużo biją to jest fakt, jego broń też dużo zadaje problem leży w tym że inne klasy mają dużo więcej lepszych umiejętności do zaoferowania. Przy tych granatach można dużo zmienić, gdy Amadeusz trafi granatem ma 1/4 szansy na rozbrojenie przy 150 int 1/3 (1/2 na rozbrojenie to za dużo). Oczywiście wiadomo że Amadeusz rozdaję wszystkie punkty w int (lub hp) na początku dlatego najlepiej brać pod uwagę coś na co ta inteligencja będzie miała wpływ. A na każdej z tych klas spędziłem kilka map na 1-20 lvl Alibi i El pistolero sobie radzą bardzo dobrze. Odnośnie Alibi to moim zdaniem 25 sec to strasznie dużo między postawieniem klona i co do dmg żeby więcej odbijały zmieniłem zdanie nie potrzebne to w ogóle najlepiej nie robić przelicznika od int tylko jakoś skrócić czas między postawieniem klonów. Do nich chciałbym dołożyć jeszcze Szahida, wybierałem klasy którymi gra bardzo mało osób by dowiedzieć się co można w nich zmienić, gdyż uważam że zamiast wprowadzać nowe klasy lepiej zobaczyć co można udoskonalić w te mało wybieranych. Nazwa klasy: Szahid Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: wymienić mu że go nie widać na radarze na coś lepszego gdyż dużo w tej klasie zależy od wybuchających pocisków. Propozycja pierwsza: Po wciśnięciu przycisku na umiejętności klasy ma 1/3 na wylosowanie perku (raz na rundę) od 150 lvl 1/2 na wylosowanie perku. Druga: Po wciśnięciu przycisku na umiejętności klasy ma 1/3 szansy na wylosowanie 500-7000 $ (raz na rundę) Trzecia: Po wciśnięciu przycisku na umiejętności klasy w promieniu (?) jednostek oślepia wrogów (60% oślepienia, ilość procent do ustalenia) (ilość użyć do ustalenia) Nazwa klasy: Szpieg Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Propozycja to dodanie informacji na czat czy osoba wylosowała w tej rundzie przeniesienie na spawn przeciwnika czy nie wylosowała. Myślę że bardzo dużo to zmieni w trakcie rozgrywki tą klasą, gdyż będziemy mogli wybrać sposób gry wiedząc tą informację, a nie liczyć na szczęście, że podczas strzelania z przeciwnikiem zdołamy uciec przez użycie umiejętności klasy, której w tej rundzie nie udało się wylosować. Oczywiście odnośnie wszystkich propozycji chciałbym usłyszeć opinie innych może też mają jakieś pomysły co zmienić by poprawić wybór tych klas.
  7. Sfaper

    [Propozycje] Map

    https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=741136461&searchtext=rats Zamiana ratsów które są na te
  8. Link do gameme: https://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/843988 Ilość godzin: 10 Dzień: 18.03.2021 Nagroda: 1 przeniesienia EXP Nick: DIY [CSC] SteamID: STEAM_1:1:108656450
  9. Nazwa klasy: Alibi Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Propozycja wprowadzenia przelicznika od Inteligencji na klonach. Każde 10 inty - 1 sec krócej między postawieniem następnego klona co daje przy 150 int- 15 sec, a przy 100 int - 10 sec Przy 100 int dodać do klona 1.25x więcej odbijanego dmg. Przy 150 int dodać do klona 1.5x więcej odbijanego dmg. Oczywiście przeliczniki większego dmg można zmienić. Lub po prostu dać że co jakiś lvl jest krótszy czas na postawienie następnego klona. Nazwa klasy: El pistolero Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: !pistol daje nam jeden pistolet do wyboru na całą rundę, propozycja jest taka by po wpisaniu !pistol wybrać 2 pistolety i zmieniać bindem na zmianę broni. Na pewno urozmaici to rozgrywkę tą postacią. Nazwa klasy: Amadeusz Umiejetnosc / rzecz do zmiany + opis: Dodać drugą broń ssg 08 stałe 95 dmg z przelicznikiem 1 int - 0.7 dmg (95+150*0.7=200 dmg) przy perku scout priorytet ma ssg 08 od klasy więc dmg się nie zmieni Dodać zbieranie kilku HE w ekwipunku na raz max 3, co 30 sec dostajemy granat do tego zmienić że daje tylko 3 na całą rundę lub dodać od razu na start 3 granaty z odstępami 25 sec między rzuceniem następnego.
  10. Link do gameme: https://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/843988 Ilość godzin: 10 Dzień: 17.03.2021 Nagroda: 1 przeniesienia EXP Nick: DIY [CSC] SteamID: STEAM_1:1:108656450
  11. Link do gameme: https://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/843988 Ilość godzin: 10 Dzień: 15.03.2021 Nagroda: 1 przeniesienia EXP Nick: DIY [CSC] SteamID: STEAM_1:1:108656450 Link do gameme: https://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/843988 Ilość godzin: 10 Dzień: 16.03.2021 Nagroda: 1 przeniesienia EXP Nick: DIY [CSC] SteamID: STEAM_1:1:108656450
  12. Pomysł bardzo dobry tylko polecam wyższą cenę za pominięcie zadania, gdyż 500 monet można zdobyć w klika godzin. Do tego wszystkiego jest perk Sakiewka Shaolin który daje 30 monet i misję dają monety, więc 500 monet to łatwy próg do przekroczenia. W 5 godzin grania zarobiłem 500+ monet i za to dostać vipa, strasznie słabo to może wyglądać, bo miałbym go po prostu za granie ale można zmienić żeby kupić raz na tydzień. Serwer też musi zarobić a nie tylko rozdawać więc wątpię by to przeszło. Do tego propozycja ode mnie, ponieważ jest mało rzeczy które możemy kupić za monety przeważnie to perki. Dana liczba monet pozwoli nam aktywować na mapę dodatkowego expa za zabitą osobę i za asysty, nie dużo oczywiście kilka dodatkowego expa za killa i asystę. Dodatkowy exp uwzględniałby różnice poziomów , lub może wystarczyć mały przelicznik: 0-25 lvl 10% dodatkowego expa za zabicie i asystę 26-50 lvl 7.5% 51-75 lvl 5% 76-201 lvl 2.5% Wiem że szybko exp idzie, ale zawsze na coś można byłoby wydać te monety.
  13. Link do gameme: https://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/843988 Ilość godzin: 10 Dzień: 14.03.2021 Nagroda: 1 przeniesienia EXP Nick: DIY [CSC] SteamID: STEAM_1:1:108656450
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines