Skocz do zawartości

Intxa

Użytkownik
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana Intxa w dniu 5 Listopada

Użytkownicy przyznają Intxa punkty reputacji!

Informacje o Profilu

  • Nick
    Intxa
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

420 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Intxa

Początkujący

Początkujący (2/14)

  • Młodociany Pisarz
  • Młodociany Uczeń
  • Młodociany Gość
  • Zmotywowany Gość
  • Zaprawiony Gość

Najnowsze odznaki

11

Reputacja

  1. Intxa

    UB

    Czekać 3 dni na UB bo admin zajebał sprawę i nie sprawdził czy był perm wcześniej, no kurwa hit! ;D
  2. Intxa

    UB

    Nick: Intxa Wycinek z konsoli(bez IP)*:[Server] CNetworkGameServerBase::SetServerState (ss_loading -> ss_active) [Client] CL: CWaitForGameServerStartupPrerequisite done waiting for server [Client] CL: CCreateGameClientJob creating client connection to 'loopback' [SteamNetSockets] [#2543645630 pipe] connected [SteamNetSockets] [#784269569 pipe] connected [Networking] Created poll group for socket 'client' [Networking] Created poll group for socket 'server' [Networking] Connected loopback client=979cf3be@loopback:1 <-> server=2ebf0101@loopback:0 [NetSteamConn] Associating NetChan Intxa @ loopback:0 (loopback:0) with Steam Net Connection handle #784269569 (userdata 0) [NetSteamConn] Associating NetChan server @ loopback:1 (loopback:1) with Steam Net Connection handle #2543645630 (userdata 1) [Client] CL: Connected to 'loopback:1' ClientPutInServer create new player controller [Intxa] [Server] Client 0 'Intxa' setting rate to 1000000 [Client] Game: "Counter-Strike 2" [Client] Map: "<empty>" [Client] Players: 1 (0 bots) / 1 humans [Client] Build: 10231 (revision 9303172) [Client] Server Number: 6 [SignonState] CL: CNetworkGameClient::ProcessServerInfo [VScript] Initializing CSGO VScript Game System [Client] CL: CGameRulesGameSystem::GameInit installed game rules ReadSteamRemoteStorageFile( bufOut, "voice_ban.dt" ) -> 0.000362 seconds [Client] CNetworkGameClient::ProcessClassInfo: create on client true [Client] CNetworkGameClient::ProcessClassInfo: creating client serializers from local server serializers (crc 0, server api exists) [Client] Client missing networkable entity class CTriggerTripWire [Client] CNetworkGameClientBase::LinkClasses took 12.169 msec [Client] CL: CGameClientConnectPrerequisite connection succeeded [Server] SV: IGameSystem::LoopActivateAllSystems { [Host] HO: IGameSystem::LoopActivateAllSystems { [Host] HO: } IGameSystem::LoopActivateAllSystems done [Server] SV: } IGameSystem::LoopActivateAllSystems done [Server] SV: 1 player server started [Client] CL: IGameSystem::LoopActivateAllSystems { [Client] CL: } IGameSystem::LoopActivateAllSystems done [SignonState] CL: CNetworkGameClient::OnSwitchLoopModeFinished( game : success ) [Server] SV: Sending full update to client Intxa (reason: initial update) [Client] CNetworkGameClientBase::OnReceivedUncompressedPacket(), received full update [Client] Receiving 0.5K non-incremental update from server Intxa dołącza do gry. [Networking] server @ loopback:1: NetChan Setting Timeout to 30.00 seconds [Client] CL: Signon traffic "server": incoming 12.148 KB [11 netframes], outgoing 1.217 KB [10 netframes] [Networking] Intxa @ loopback:0: NetChan Setting Timeout to 20.00 seconds Serwer: Super Moce Link do bana: https://sourcebans.cs-classic.pl/index.php?p=banlist&advSearch=STEAM_0:0:139782990&advType=steamid&Submit
  3. Nie twierdzimy że jest lepszy ale że jest porównywalny. Jeżeli płacisz za premke to oczekujesz że będzie leszpy od takiego admirała
  4. Czyli płacić za premke żeby mieć odp na flasha zamiast dobule jumpa ok. Nie uważasz że to duży przeskok w porównaniu do snjapera? E, snajp zabija na hita bez inty a zwykły nawet full nie zabije z max hp i wytrzymką.
  5. Dodatkowe hp? 20hp to nic, admirał również ma ammo za fraga i 1,4 dmg czyli podobny do pułka i double jumpa zamiast odp na flasha, a to jest klasa non premium. Chcieliście nerfić to było wybrać właśnie hp za fraga a nie za dmg
  6. El pistolero zmiejszyć dmg albo wyjebać insta killa Złodziej zmienić broń na mp5/mp7/ump, p90 ma za dużo ammo
  7. Skoro chodzi ci o losowość to po co jest dodatkowy dmg? 60 dmg w ciało to jest za dużo jeżeli doda się do tego ciche kroki + ammo za fraga to jest już za wiele jak na klase non premium. Jeżeli chodzi o złodzieja to tak, nikt tym nie gra, alę 100+ lvl z max hp i wtyrzymka jest mega irytujący i nie do zabicia jeżeli nie masz dodatkowego dmg lub insta killa bo cie od razu rozbroi. Z tym e.snj było po prostu podbiciem -.-
  8. Dlatego znerfiliście klase premium do klasy normal. A co z pistolero, który nie dość że ma 1/15 które ma zbugowane bo często wchodzi 1/1 to dmg z pistola jest ~60 i jest non premium? On jest akurat dobrze zbalansonwany? Co z złodziejem który wymaxowany w hp i wytrzymke jest nie do zabicia poprzez swoje rozbrojenie. A może elitarny snajper też powinien mieć 1/1 ale od 100 inta bo jest mocny i zabija na hita?
  9. Link do gameme: http://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/544405 ilość godzin: 10 Dzień: 30/04 Nagroda: przeniesienie Nick: Intxa SteamID: STEAM_1:0:139782990
  10. I teraz nie opłaca się grać pułkiem, bardziej opłaca się grać admirałem. Dmg podobny ammo za fraga i po co płacić za premke?
  11. Link do gameme: https://classicffa.gameme.com/playerinfo/544405 Ilość godzin: 10,11 Dzień: 30.05 31.05 Nagroda: Przeniesienie Nick: Intxa SteamID : STEAM_1:0:139782990
  12. link do gameme : https://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/544405 ilość godzin : 10 dzień: 01/11/2020 nagroda : przeniesienie nick na serwerze ; [CSC] Intxa
  13. Misja: zabij 25 os z różnicą 20lvl Zabijając niższe poziomy nie zalicza do misji. Mając 67lvl zabijałem osoby co miały 40- jak i również osoby ~50lvl. Robiąc nwm około 70 killi zaliczyło mi 2 kille. Zaliczyło raz ze snajpera nie pamiętam nicku oraz lvl, ale jak go zabiłem drugi raz już nie zaliczyło.
  14. link do gameme : https://classicffa.gameme.com/player_histories/sessions/544405 ilość godzin : 10 dzień: 31/10/2020 nagroda : przeniesienie nick na serwerze ; [CSC] Intxa
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności