Jump to content

Splintus

Opiekun Serwera
  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1
  • Time Online

    10h 11m 15s

Splintus last won the day on September 13 2019

Splintus had the most liked content!

Community Reputation

26 Nowicjusz

About Splintus

  • Rank
    Świeżak

Informacje o Profilu

  • Nick
    Splintus
  • Płeć
    Nie Określono
  • Gram na
    JailBreak CS:GO

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Zmiany wprowadzone do życia 1. Zmiana u Vipa: - 10 hp za kill - 15 za headshot - strzykawka zostaje usunięta 2. Czas darmowego Vipa zmieniony z 23 - 9 na 22 - 11. 3. Powrót do noteam flasha 4. Usunęliśmy mapę mirage winter 5. Została dodana opcja ' !małamapa ' dzięki, której po 2 minutach od startu mapy, mamy możliwość zmiany mapy na 1 z 4 - cs_wiocha ; fy_pool_day ; aim_map ; awp_india ( max 6 osób ) 6. Opcja !afk została dodana dla wszystkich graczy Zostały poprawione rzeczy kosmetyczne typu bugowanie się rozgrzewki, vipa itd. Na początku lutego zostanie wprowadzony dla testu nowy ranking oraz nowy voice chat
  2. Wszystkie te bledy zostaly juz dawno zgloszone Karolowi. Opcja !malamapa nie zostala jeszcze dodana do serwera przez natlok obowiazkow. Co do propozycji: - O double jumpie mozna na razie pomarzyc. Zostanie obgadany w momencie jak zacznie grac wiecej osob na serwerze lub po nowym miesiacu, gdy 'wiecej' osob dostanie vipa za miesieczny konkurs. - Slot na granaty? Nie jestem pewien czy w ogole to jest mozliwe. Zapisze to sobie, ale na chwile obecna UP. - Temat gdzies latal po forum, ale cos go nie widze. Na dniach postaram sie to zalatwic. - Wszystkie mapy byly sprawdzane wielokrotnie i sie nie sprawdzily. Na mirage byla zawsze najwieksza frekwencja graczy, wiec przy tym zostaniemy. Do tego, na dniach zostanie w zycie wprowadzona opcja ' !malamapa ', gdzie dojda 4 male mapy ( aim map, awp india, fy pool day i cs wiocha ). Czas wszystko zweryfikuje. Dziekuje za zgloszone bledy
  3. To zmienia postac rzeczy, przemyslimy, obgadamy, zobaczymy co z tym zrobimy
  4. Strzykawka zostaje czy nie? Bo jeśli tak co coś dużo VIP będzie miał leczenia Strzykawki nie bedzie, tylko heal za killa i hsa. To też przemyślcie jeszcze porządnie Reszta w miarę okej choć przy aktualnej ilości graczy boje się że może być cały czas grane małe mapy. Voice chat chcemy wprowadzic taki, aby kazdy po dedzie mial mozliwosc dania info przez 5 sekund swojemu teamowi. Nastepnie kazdy bedzie mogl gadac pomiedzy teamami z osobami, ktore nie zyja. Moze byc toksycznie, ale od czegos 'jest' administracja na serwerze aleee.. ilosc punktow = dane miejsce w rankingu = dana ranga - czyli to jest dokladnie to samo co chcielismy wprowadzic, miejsce w rankingu = ranga ^^
  5. @Kosin Akcept, go PW Przypominam wszystkim o rekrutacji
  6. Chciałem wprowadzić demokracje co do zmian na serwerze, jednak mamy bardzo małe zainteresowanie naszych obywateli na forum, tak więc: Wprowadzamy odgórne zmiany na serwerze: 1. Zmiana Vipa 10 hp za kill, 15 za headshot 2. System rang chwilowo zostawiamy, chociaż mamy przygotowany nowy 3. Reset rankingu + powrót do miesięcznych konkursów na vipa 4. Voice chat chwilowo zostaje, jednak będziemy starać się go powoli wprowadzić do życia 5. Powrót do noteam flasha 6. Dodajemy łatke do mirage winter, aby przestał crashować CS'a 7. Dodajemy opcje vote na zmianę map na mapy MAŁE - cs_wiocha ; fy_pool_day ; aim_map ; awp_india ( do 6 osób max ) komenda na vote - !malamapa Reset rankingu oraz konkurs jest już w życiu, reszta zmian zostanie dodana/wprowadzona na serwer max do 10 stycznia Pozdrawiam!
  7. Witam wszystkich. Dnia 02.01.2020r. wykonano reset rankingu i wraz z nim rozpoczynamy konkurs. TOP5 graczy serwera otrzyma nagrodę w postaci VIP. 1 Miejsce - VIP na miesiąc 2 Miejsce - VIP na miesiąc 3 Miejsce - VIP na miesiąc 4 Miejsce - VIP na 2 tygodnie 5 Miejsce - VIP na tydzień Konkurs będzie trwał od 02.01.2020r. do 03.02.2020r. Powodzenia!
  8. Forum mnie trolluje i nie mogłem oznaczać Serwer chcemy przedstawić bardziej w formie for fun, ale spadochron to zwyczajnie zły pomysł, jak już to mógłbym się pokusić o double jumpa. Co do systemu rang, uważam z Karolem trochę inaczej ze względu na to, że na chwile obecną one kompletnie nic nie znaczą, a tak to dla przykładu tylko 3 osoby będą miały wbitego globala i będzie to coś ZNACZYĆ. Pozdrooowki
  9. Witajcie gracze! Tworze ankietę zmian dla was, aby było nam wszystkim lepiej na naszym jakże wspaniałym serwerze: 1. Zmiana dla vipa - zamiast strzykawek dodać regen HP za kill i hs 5/10HP2. Całkowita zmiana systemu rang - pobierany z gameme, kille nie będą się liczyć3. Powrót do konkursów na vipa4. All voicechat po dedzie 5. Awpy max 2 na team - nie uwzględnia Vipa6. Powrót do starych fleszów - nie oślepia swoich Głosujcie póki możecie i podrzucajcie link innym, mniej doinformowanym osobom. Pozdrawiam! Co do rang - Chcemy wprowadzić system rankingu, ponieważ na chwile obecną tego globala może wbić każdy, wystarczy wystarczająco dużo grać. Inaczej mówiąc, ranga zależna od rankingu na serwerze. /Medve Inne mapy były sprawdzane, problem jest taki, że ludzie za bardzo nie chcą ich grać. Wchodził office - pograli 5 minut i wyjście, tak samo z assaultem, inferno????, niukiem i innymi - dlatego serwer wrócił do only mirage, zobaczymy co z tego wyjdzie dalej.
  10. Wiek: 26 GameME: https://classicffa.gameme.com/playerinfo/997437 Ile czasu dziennie możesz poświęcić serwerowi: Zależnie od pracy i natężenia obowiązków dorosłego życia, ale myślę, że 2h to rozsądne MINIMUM. Staż na serwerze: Na aktualny serwerze 7 przegranych dni, a na wcześniejszym FFA nawet nie wiem, coś koło 10-15? Czy opiekowałeś się już jakimś serwerem? (TAK/NIE) : Nie Czy pełnisz lub pełniłeś jakąś funkcję na naszej sieci?: Admin serwera FFA oraz Ub Team Dlaczego akurat Ty: Uważam, że jako admin sprawuje się całkiem dobrze. Podrzucałem kilka pomysłów co do serwerów czy modów, które mogłyby być wprowadzone na FFA czy też ogólnie na serwerowni. Nie sądzę, żebym miał z kimś na 'pieńku' - oczywiście zdarzają się wyjątki, które w dalszym ciągu uważają mnie za czitera ^ ^ Staram się być jak najbardziej sprawiedliwym adminem wobec każdego, podkreślam każdego. Nie obchodzą mnie znajomości i podchodzenie do kogoś po koleżeńsku jeśli chodzi o wymierzenie 'SPRAWIEDLIWOŚCI' za złamanie regulaminu
  11. Nick: SplintusWiek: 26Staż / Ilość przegranych godzin w grze CS:GO : 4550 ( aktualnie )Czy obsługiwałeś wcześniej Sourcebans? : TakCzy korzystałeś ze wspomagaczy? (Jeśli tak to jakich) WH za czasow 1.5 na kafejkach Czy byłeś karany w jakikolwiek sposób na naszej sieci: NieDoświadczenie na podobnym stanowisku: Ogladanie/analizowanie demek pod wzgledem taktyk, poprawy gameplayu swojego jak i team-mate'ow z druzyny. Doprowadzenie do najwazniejszego bana na serwerze FFA - SystemVAC heh @Splintus zapraszam na PW
  12. @spagi Wystarcza odpowiednie granaty i jest latwo, wiec nie rozumiem problemu? Edit: Niech zostanie jak jest. Po cos sa te granaty do kupowania. Wystarczy, ze rzuci sie jednego czy dwa smoki i mozna normalnie wchodzic na site jako TT, niezaleznie od tego ile jest osob. Dla przypomnienia, sa takze flesze, ktore 'troche' pomagaja. Edit2: No dobra @spagi, ale tu nawet nie chodzi juz o granaty, bo rownie dobrze mozna te 'wkurwianie sie' podpiac do map CS, ktore nie wszyscy znaja i wychodza z serwera bo gina z 'dziwnych' pozycji. Kilka postow wczesniej bylo o tym pisane
  13. Nie wiem czy jest sens wprowadzac nowego cache na chwile obecna, poniewaz ten z workshopu ma strasznie CHUJOWA ( nie da sie tego inaczej okreslic ) optymalizacje i ja przy nowym komputerze, mam jakies 80-100 fpsow przy 10 osobach/botach na serwerze, gdzie na normalnej mapie jest co kolo 500, wiec no.. Mysle, ze nie bedzie sie jakos super na nim gralo, przynajmniej na chwile obecna
  14. Dla przykładu - Ja i MP9 . Co do zmiany mapy z Italy na dusta, nie widzialem ani razu, zeby ktokolwiek to zrobil, uslyszalem tylko raz od eqq'a na tsie, ze to zrobil. Tak to zazwyczaj jest zmieniana na MIRAGE lub kolejna mape, ktora jest w puli czyli chyba Inferno? Dobrze, ze sa te mapy CS bo jest jakies urozmaicenie na serwerze, a to, ze ludzie ragequituja jest calkowicie hmmm.. bez sensu? Na innych mapach tez moga byc w taki sam, denerwujacy sposob zabici, jednak tego nie robia. Po prostu nie znaja mapy i nie chca sie 'wkurwiac' podczas poznawania. TO CO NIEZNANE JEST GORSZE - taka Polska mysl. Tak podsumuje swoja jakze wspaniala wypowiedz. ( dust specjalnie z malej litery, brak szacuneczku )
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines