-
Postów
25 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Osiągnięcia Frytek
-
Odnośnie Piromana faktycznie kiedyś był dobry pamiętam go jeszcze z bizonem oraz 3 minami al'a Saper lubiłem uprzykrzać nim życie innych graczy hm ogólnie zgodzę się z tym że klasa ginie na tle pozostałych klas ponieważ nikt nie ma na tyle psychy aby grać nim od pierwszego poziomu ale ja nie o tym piszę z propozycją do podniesienie mu DMG z molotova bo o ile w early game jest dosyć mocny tak kiedy gracze posiadają wymaksowane życie jego umiejętności zostają w tyle (Nie mówię o podpaleni per tick bo to może zostać) bardziej skłaniam się ku temu aby podnieść mu obrażenia od Molo może sprawić aby Molotov (Flaszka która wybucha żywym ogniem) miała też opcje podpalić gracza który w nią wlazł a tak że zwiększył mu ilość min "Molotov" per LvL np że na 65 LvL ma 2 a na 85 ma już 3
-
Ja bym pomyślał nad małym przemodelowaniem tej klasy, a mianowicie zmienił nieco jej mechanikę, aby zniwelować klejenie się do ściany jak simp do niektórych streamerek pewnie sobie na początku pomyślicie, że to bez sensu może i tak jest, ale nie zaszkodzi spróbować. Już pędzę z wyjaśnieniem dwóch mechanik, na które wpadłem, siedząc dzisiaj w pracy na kuchni. 1. Tablica Ogłoszeń (Bounty Board) Gracz grający ową klasa miałby do dyspozycji pod Use_Class bądź komendą (Powiedzmy że w wersji roboczej) "/Tablica" (W skrócie) "/T" na której było by wylistowanych trzech graczy z TOP3 Mapy po każdej z kategorii a mianowicie: - TOP 1 Frag - TOP 1 Asyst - TOP 1 MVP Przy każdym z Nicków tych trzech graczy mogły, by się pojawiać losowe nagrody, takie jak, chociażby: - Losowa Ilość Monet za zabójstwo - Losowa Wartość do Statystyk na 5 rund - Losowa Ilość Gotówki Po dokonaniu odpowiedniego wyboru danego gracza z listy „Ofiara” dostawałaby powiadomienie, że Hitman idzie po jego głowę, teleportując się mu za plecy. 2. High Council (Wysoka Rada) W tym wypadku to gracze są wspomnianą już Radą, która zleca Hitmanowi zabicie losowego gracza, ale Ludzie grający na serwerze (Poza graczami grającymi Hitmanem tak, aby sobie nie robić sztucznego boosta) dostają dostęp do komendy "/rada" na której za odpowiednią z góry opłaconą kwotę Monet (Od 1 do 30) mogą zlecić Hitmanowi zabicie "Ofiary" złożonej z listy wszystkich nicków graczy na serwerze po odpaleniu Zlecenia zabójstwa gracze mogą przez 20s wpłacać na konto Rady Monety za głowę losowego gracza ów Hitman może przyjąć zlecenie choć nie musi zależy czy będzie łasy na parę monet po dokonaniu wyboru tak samo, jak w przypadku "Tablicy Ogłoszeń" pojawi się komunikat, że ktoś wyznaczył za naszą głowę nagrodę więc musimy się mieć na baczności, bo gdzieś w pobliżu teleportował się do nas Hitman. Jak już wspomniałem wyżej proszę do tego podejść z przymrużeniem oka to jest tylko moja mała propozycja odnośnie przemodelowania Hitmana na taką wersję, która usuwałaby losowość w teleportacjach do jednego gracza po parę razy oraz zniwelowałaby klejenie się do ścian i robienie z CoD'a Prop Hunt'a obstawiam, że byłoby przy tym mnóstwo roboty i nawet jakby to przeszło to w tej edycji trudno byłoby to nagle wprowadzić.
-
1. Co do Klasy Junkrat nie chce aby był z niego drugi saper i nawet nie ma być do niego podobny dla tego ma "Bump Mine" które się odnawiają ponieważ bez tego traci on na grywalności względem innych klas musi się czymś wyróżniać a sam pomysł z mechaniką na miny które odpychają przeciwnika to coś nowego ba nawet sam pomysł na klasę zaczerpnąłem od Junkrat'a z gry Overwatch a sam gameplay taką klasa będzie ciekawy i myślę że większość graczy którzy pokusili by się zagrać tą klasą wpadali by na przeróżne genialne pomysły na uprzykrzanie życia innym graczom tymi minami mało tego owe miny działały by też na ludzi wokół więc niezłe zamieszanie mógłby wprowadzić Junkrat a aby bardziej zbalansować tą klase miny mógłbyś zniszczyć tak jak claymore 2. Jammer - Tak klasa mogła by rozstawić owy zagłuszacz i właśnie w tym obrębie 300m nie działałyby żadne umiejętności klasowe jak i perki do puki przeciwnik nie zniszczył by zagłuszacza poza wspomnianym obszarem wszystkie umiejętności by działały Perki: 1. Lumberjack - Automatycznie wyciągnięcie Topora przyznam że ma sens nie przyszło mi to do głowy a co do czasu aktywacji zarówno 2/3 jak i 3/4 ma sens ale to już zostawiam administracji podjąć decyzje o ile cokolwiek z tych propozycji wejdzie 2. ExoJump - W tym wypadku właśnie chodziło mi o to aby posiadacz perku nie ranił sam siebie wykonując ten skok więc to co proponujesz ma sens ale można też zostawić redukcje obrażeń 60% od upadku jako dodatkowa umiejętność pasywna 3. Tool crate - Tutaj chodziło mi raczej o "Medi-Shot" czyli o apteczki dobrze znane z misji operacji w Cs:Go i nie do końca wiem czy da się zmienić ich wartość leczenia poza tym ja widziałem to tak aby owe apteczki były w skrzynce tytułowym "Tool Crate" czyli niebieskiej skrzyni z tryby Danger Zone i gracz musiał by wtedy rozwalić ową skrzynie aby podnieść sobie apteczki tylko nie wiem czy nie wpływało by to negatywnie na serwer
-
Nazwa: Junkrat Opis: Posiada "Bump Mine" (Przedmiot z Trybu Danger Zone) w ilości 3 sztuk (Odnowa Min co 30s) które po nadepnięciu na nie przez przeciwnika natychmiastowo uniósłby go oraz pobliskie mu osoby w górę zadając im obrażenia od odepchnięcia bazowo 45 DMG (od 60LvL obrażenia wzrosną do 55 DMG + Jedna Mina) Bronie: M249 | Glock-18 Statystyki: HP: 15 | INT: -5 | WYT: 10 | KON: 0 Typ: To już zależy od was Nazwa: Jammer Opis: Posiada tytułowy "Jammer" (Przedmiot z Trybu Danger Zone) który po rozstawieniu blokuje umiejętności klasowe jak i umiejętności perków w obrębie 300m (Dodatkowe +10m co 50 INT) do puki któryś z przeciwników nie zniszczy rozstawionego w okolicy Zagłuszacza - Dodatkowa umiejętność na start +5 DMG z Famasa Bronie: Famas | P2000 Statystyki: HP: 15| INT: 0 | WYT: 10| KON: 0 Typ: Premium A teraz czas na parę perków: 1. Lumberjack - Gracz dostaje Topór (Entity wepon_axe) przez 2/3 sekundy gracz ma dodatkowe 80 kondycji oraz szanse od 1/1 do 1/2 (Do Wylosowania) na natychmiastowe zabicie z Topora (Perk może być zablokowany na Komandosie) 2. ExoJump - Gracz dostaje możliwość wykonania "Ground Slam'a" a mianowicie wyskoczenie w górę i spadnięcie z dużym impetem na ziemie zadając 100 DMG obszarowo w obrębie 200m - Oczywiście posiadacz perku miałby zmniejszone obrażenia od upadku o 60% a także ilość możliwych ładunków perku w granicach od 1 do 2 3. Tool crate - Gracz dostaje możliwość rzucenia sobie skrzynki z zaopatrzeniem z której uzyskałby "Medi-Shot" w ilości 3 sztuk które po użyciu na sobie stopniowo przywracałoby zdrowie gracza A teraz zapraszam wszystkich do dyskusji na temat tych propozycji może wspólnymi siłami będziemy wstanie wprowadzić pewne zmiany na serwerze być może za pomocą wyżej wymienionych przykładów nowego kontentu
-
Takie połączenie Piromana, Tito oraz inne klasy (Nie pamiętam jak się nazywała ale miała właśnie "Trujący Smoke") po roku w rosji nie mówię że nie jest to zły koncept ale podchodzi pod ogrzewany kotlet
-
Już był takowy pomysł np na Święta Bożego narodzenia była klasa Ewentowa Mikołaj dostępna tylko i wyłącznie dla Adminów którzy latali po mapie i zrzucali prezenty w 3 różnych tierach a jeszcze kiedy indziej była klasa eventowa która dostępna dla każdego która zamrażała i rzucała śnieżkami późnij ową mechanikę "Śnieżek" dali jako perk i dodatek dla bodajże kapitana (Nie wiem nie pamiętam ktoś może mnie sprostować) oraz przy Bożym Narodzeniu było parę mapek w zimowym wydaniu Ale jestem jak najbardziej za jeżeli chodzi o "Eventy" Przy większych Świętach/Wydarzenia tylko no to niesie ze sobą mnóstwo poświęconego czasu na dany "Event"
-
Jest to też jakaś myśl można dodać najpierw perk o takich właściwościach do testu i potem ewentualne klase tylko jak już dodawać klase z tym to bez żadnego AK czy M4A4/M4A1-S bo jest za dużo klas z tymi brońmi niech ludzie sie nauczą że Counter-Strike są też inne bronie takie jak np PM'y
-
Nie nie jest to Diablo MoD a CoD Mod który imituje Call Of Duty w Counter-Strike a jak powszechniej wiadomo noże do rzucania pojawiły się już w MW2 więc jest to mechanika pasująca do tego typu serwera i rozumiem że podobna mechanika może być mylona z trybem gry na Diablo Modach lecz jestem tego zdania że to był by ogromny powiew świeżości do monotematyczności klas tego serwera
-
Nazwa: Joker Opis: +6 DMG na start z UMP-45 pod Use_Class posiada umiejętność która sprawia że potrafi rzucać nożami które po zetknięciu się z przeciwnikiem mają szanse 1/6 na wywołanie losowego efekt (Zamrożenie/Podpalenie/Zatrucie/Naćpanie) od 50LvL szansa wzrasta do 1/4 -Zamrożenie: Powoduje natychmiastowe zatrzymanie się przeciwnika na 2s -Podpalenie: Podpala oponenta zadając mu 10DMG x5 (To samo w Przypadku Zatrucia) -Naćpanie: Powoduje dezorientację przeciwnika migającym ekranem na 2s Bronie: UMP-45 oraz Dual Berettas Statystyki: HP: 10 | INT: 0 | WYT: 5 | KON: 10 Typ: Zwykła albo Premium Moja Luźna propozycja odnośnie nowej klasy obstawiam że takiego tworu jeszcze nie było a być może urozmaici serwer i otworzy bramę możliwości do podobnych klas pod kątem nowych mechanik
-
Każdy daje coś od siebie to i ja dam 😛 1:30 - 1:50 lub 2:24 - 2:44 0:38 - 0:58 0:59 - 1:18 1:00 - 1:20 lub 2:00 - 2:20 1:51 - 2:10 1:10 - 1:30 lub 2:19 - 2:39 3:31 - 3:51 0:12 - 0:32 lub 0:32 - 0:52 lub 1:05 - 1:20 0:29 - 0:49 lub 1:05 - 1:25 0:30 - 0:50 0:32 - 0:52 lub 1:27 - 1:47 0:51 - 1:10 1:02 - 1:22 lub 1:36 - 1:56
-
Już na dniach sobie omówiliśmy zmiany odnośnie tej klasy więc temat może być do zamknięcia
-
Mała propozycja odnośnie klasy "Piromna" a mianowicie chodzi mi o to aby dodać taką samą szanse na "Posiada 1/7 (1/6 od 75lvl) na podpalenie wroga" <-- aby dodać to również na molotova da się go zgasić przecież granatem dymnym więc kontra na to jakaś jest A drugą moją propozycją dla tej klasy jest dodanie szansy na podpalenie na wszystkich broniach (A mianowicie chodzi mi również o perki z bronią) ponieważ bez "Flagowej" broni jaką jest MP9 z szansą na podpalenie klasa robi się niezbyt grywalna i jest skazana na wywalenie wszystkich perków które mogą dać jej profit w postaci innej broni a plusują na niej perki które są jedyne związane z inteligencją
-
Na nowy Sezon można zrobić "Mały Przesiew" klas, które są na serwerze, ponieważ jest, ich od groma, z czego tylko nieliczne są, grane dobrym pomysłem było by oddać w ręce graczy możliwość wyboru w postaci Głosowania które klasy mają wylecieć, a które dostać Buffa/Debuff'a tak samo, jak dobrym pomysłem byłoby zrobić System Rotacyjny znany z gier typu Moba, w którym Klasy, które wyleciały, wracałyby w następnych Sezonach rozszerzone o gamę "Nowych Rozwiązań" proces ten mógłby być rozwiązywany poprzez Głosowanie na Forum co takowa klasa, która powracałaby, mogłaby mieć Zmienionego/Ulepszonego. Co do nowego Perku wpadłem na pomysł dodania na serwer modelu Tarczy Balistycznej, która została dodana wraz z Operacją Riptide na mapach, w których Anty Terroryści Odbijają Zakładników, a mianowicie dodać jako nowy Perk, który daje nam przez jakiś czas Przetrwać Dłużej ostrzał przeciwnika (Ale miejmy na Uwadze to, że owa Tarcza posiada, swoje Zdrowie więc nie będzie można z nią chodzić w nieskończoność) bądź też wzbogacić istniejący już perk, czyli Tarcze SWAT, która jest, w większości przypadkach wyrzucana o model owej Tarczy moim zdaniem wzbogaciło, by to rozgrywkę do tego stopnia, że sam Perk w końcu dostał, by namacalną tarczę a gracze musieliby Intuicyjne z niej korzystać aby w porę wyciągnąć ją w razie zagrożenia — Oczywiście można też o ile to możliwe zwiększyć stopień "Uszkodzenia" Tarczy aby gracz przetrwał ostrzał dłużej no ale oczywiście nie może być kolorowo, ponieważ aby mieć kontrę na to "Pociski Bum Bum" a także wszelakie "Obrażenia Wybuchowe" np. Od Shahida albo Granatów mogły, by taką Tarcze szybko zneutralizować więc warto było by dodać coś takiego na serwer w ramach "Perku Beta" aby gracze się z tym zaznajomili oraz Przetestowali w praktyce a któż to wie może kiedyś zrobić Klasę opartą na tym perku.
-
Frytek obserwuje zawartość Powiew Świeżości RS'ów
-
Czasówka: 0:26 - 0:46 Czasówka: 0:49 - 1:09 Czasówka: 0:28 - 0:47 Czasówka: 0:40 - 1:00 Czasówka: 1:02 - 1:22 Czasówka: 1:43 - 2:03 Czasówka: 0:56 - 1:15 Czasówka: 0:49 - 1:08
-
Dodam z mojej strony parę propozycji nowych map które urozmaicą nieco grę na serwerze bo kto nie ma dość grania 10 razy z rzędu w ciągu dnia Westwood'a albo kolejne "Paski" *Na pierwszy Ogień idzie mapa De_Gwalior która przenosi nas w klimaty Azji Południowej (Na mapie może grać z 32 graczy) - https://gamebanana.com/maps/173440 *Drugą Mapą jest De_Facade część starszych wyjadaczy może pamiętać tą mape z Operacji Vanguard (Na mapie może grać z 64 graczy) - https://gamebanana.com/maps/181194 *Kolejna z moich propozycji to De_Sparity która zabiera nas w górskie tereny bitewnej mapy Cs:Go na pewno ta mapa pomoże wam się nieco się ochłodzić po kolejnym meczu na Piaskach (Na mapie może grać z 40 graczy) https://gamebanana.com/maps/181223 *Wprawdzie do Halloween jeszcze daleko ale De_Ritual może wprowadzić nieco grozy na serwerze <No Jakby Cichy już nie wprowadzał HeH> (Na mapie może grać z 40 graczy) https://gamebanana.com/maps/187882 *To pewnie jedna z większych propozycji ode mnie gdyż mapa De_Fiorina jest naprawdę wielka i nie jeden gracz mógłby się na niej zgubić (Na mapie no i tu może być zagwozdka bo szacuje na 32 do 64 graczy) https://gamebanana.com/maps/210232 *I ostatnia moja propozycja Dużych map to De_Aqueduct tym razem zabiorę was w podróż do Zalesionych Górskich Ruin (Szacowana liczba graczy 32) https://gamebanana.com/maps/195418