Jump to content

Frytek

Użytkownik
  • Posts

    13
  • Joined

  • Last visited

About Frytek

  • Birthday 01/30/1997

Informacje o Profilu

  • Nick
    Al Sa-Her
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Gram na
    Call of Duty CS:GO
  • Lokacja
    Śląskie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Frytek's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Młodociany Uczeń Rare
  • Młodociany Pisarz Rare
  • Doświadczony Gość Rare
  • Zaprawiony Gość Rare
  • Zmotywowany Gość Rare

Recent Badges

6

Reputation

  1. Na nowy Sezon można zrobić "Mały Przesiew" klas, które są na serwerze, ponieważ jest, ich od groma, z czego tylko nieliczne są, grane dobrym pomysłem było by oddać w ręce graczy możliwość wyboru w postaci Głosowania które klasy mają wylecieć, a które dostać Buffa/Debuff'a tak samo, jak dobrym pomysłem byłoby zrobić System Rotacyjny znany z gier typu Moba, w którym Klasy, które wyleciały, wracałyby w następnych Sezonach rozszerzone o gamę "Nowych Rozwiązań" proces ten mógłby być rozwiązywany poprzez Głosowanie na Forum co takowa klasa, która powracałaby, mogłaby mieć Zmienionego/Ulepszonego. Co do nowego Perku wpadłem na pomysł dodania na serwer modelu Tarczy Balistycznej, która została dodana wraz z Operacją Riptide na mapach, w których Anty Terroryści Odbijają Zakładników, a mianowicie dodać jako nowy Perk, który daje nam przez jakiś czas Przetrwać Dłużej ostrzał przeciwnika (Ale miejmy na Uwadze to, że owa Tarcza posiada, swoje Zdrowie więc nie będzie można z nią chodzić w nieskończoność) bądź też wzbogacić istniejący już perk, czyli Tarcze SWAT, która jest, w większości przypadkach wyrzucana o model owej Tarczy moim zdaniem wzbogaciło, by to rozgrywkę do tego stopnia, że sam Perk w końcu dostał, by namacalną tarczę a gracze musieliby Intuicyjne z niej korzystać aby w porę wyciągnąć ją w razie zagrożenia — Oczywiście można też o ile to możliwe zwiększyć stopień "Uszkodzenia" Tarczy aby gracz przetrwał ostrzał dłużej no ale oczywiście nie może być kolorowo, ponieważ aby mieć kontrę na to "Pociski Bum Bum" a także wszelakie "Obrażenia Wybuchowe" np. Od Shahida albo Granatów mogły, by taką Tarcze szybko zneutralizować więc warto było by dodać coś takiego na serwer w ramach "Perku Beta" aby gracze się z tym zaznajomili oraz Przetestowali w praktyce a któż to wie może kiedyś zrobić Klasę opartą na tym perku.
  2. Czasówka: 0:26 - 0:46 Czasówka: 0:49 - 1:09 Czasówka: 0:28 - 0:47 Czasówka: 0:40 - 1:00 Czasówka: 1:02 - 1:22 Czasówka: 1:43 - 2:03 Czasówka: 0:56 - 1:15 Czasówka: 0:49 - 1:08
  3. Dodam z mojej strony parę propozycji nowych map które urozmaicą nieco grę na serwerze bo kto nie ma dość grania 10 razy z rzędu w ciągu dnia Westwood'a albo kolejne "Paski" *Na pierwszy Ogień idzie mapa De_Gwalior która przenosi nas w klimaty Azji Południowej (Na mapie może grać z 32 graczy) - https://gamebanana.com/maps/173440 *Drugą Mapą jest De_Facade część starszych wyjadaczy może pamiętać tą mape z Operacji Vanguard (Na mapie może grać z 64 graczy) - https://gamebanana.com/maps/181194 *Kolejna z moich propozycji to De_Sparity która zabiera nas w górskie tereny bitewnej mapy Cs:Go na pewno ta mapa pomoże wam się nieco się ochłodzić po kolejnym meczu na Piaskach (Na mapie może grać z 40 graczy) https://gamebanana.com/maps/181223 *Wprawdzie do Halloween jeszcze daleko ale De_Ritual może wprowadzić nieco grozy na serwerze <No Jakby Cichy już nie wprowadzał HeH> (Na mapie może grać z 40 graczy) https://gamebanana.com/maps/187882 *To pewnie jedna z większych propozycji ode mnie gdyż mapa De_Fiorina jest naprawdę wielka i nie jeden gracz mógłby się na niej zgubić (Na mapie no i tu może być zagwozdka bo szacuje na 32 do 64 graczy) https://gamebanana.com/maps/210232 *I ostatnia moja propozycja Dużych map to De_Aqueduct tym razem zabiorę was w podróż do Zalesionych Górskich Ruin (Szacowana liczba graczy 32) https://gamebanana.com/maps/195418
  4. Dodana nie dawno umiejętność do Chemika nie działa a mianowicie: Dodano do chemika umiejętność "Po użyciu use_class truje wszystkich w obrębie 300j raz na runde"
  5. Tak i FPS'y połowy graczy spadnie do 0 przy najmniejszej próbie destrukcji otoczenia
  6. Dzisiaj po wejściu na serwer z listy wyboru klas zniknął "Szahid" nw czy to jest jakiś błąd czy po prostu Thorne wszedł za niego Na listę ale czy była by chociaż możliwość przeniesienia LVL na inną klasę bo jakby nie patrząc wbiłem już tam 55 LvL
  7. W sumie fakt dużo jest tych propozycji ocierające się o INT np: Moja - A co do klasy którą podałem w propozycji wyżej czy byłaby możliwość dodania jej a mianowicie chodzi mi o Szahida chodź w sumie mogłaby mieć negatywny wpływ na serwer ale to można zamienić zamiast autodestrukcji dać chociażby umiejętność z perku Tensei Adisat
  8. Nazwa: Szahid Opis: Posiada Pas Szahida (Autodestrukcja) jako umiejętność klasy który po odpaleniu czyni klasę nieśmiertelną na 2s z możliwością zabicia po przez strzał w głowę oraz wybucha zadając obrażenia obszarowe zwiększane od inteligencji równe 0,08 DMG/INT + 15DMG na start Bronie: UMP-45 +3DMG na start Statystyki: HP: 10 | INT: 0 | WYT: 0 | KON: 20 Typ: Zwykła EDIT 1: No niby tak ale on powoduje jedynie u ciebie nieśmiertelność i to wszytko w tym wypadku klasa zadaje obrażenia od wybuchu i możesz go zabić strzałem w głowę EDIT 2: EDIT 3: To fakt Strzelec Wyborowy ma taki sam efekt ale jest klasą "Premium/SuperPremium" której wręcz nie widuje na serwerze a moja propozycja pomimo swojej no nie oszukujmy się abstrakcji zaczerpniętej chociażby z Diablo albo wzorującej się na klasie "Piroman" była by nieco takim odświeżeniem a co za tym idzie rozwinięciem early game'u oraz late game'u -No mogę się zgodzić iż dla niektórych obie moje propozycje klas mogą się nie przyjąć lecz stanowić mogą pewną bazę pod inne pomysły które już w grze mogłyby się sprawdzić a jestem otwarty na opinie ludzi tak samo jak chociażby ewentualne poprawki/sugestie dotyczące dwóch moich propozycji
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Guidelines