Skocz do zawartości

God Sting

Użytkownik
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana God Sting w dniu 26 Października 2022

Użytkownicy przyznają God Sting punkty reputacji!

Informacje o Profilu

  • Nick
    Toni Montana
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Gram na
    [CS:GO] Call of Duty
  • SteamID64
    76561198025947861

Osiągnięcia God Sting

Nowy

Nowy (1/14)

  • Zaprawiony Gość
  • Zmotywowany Gość
  • Młodociany Gość
  • Młodociany Pisarz
  • Młodociany Uczeń

Najnowsze odznaki

3

Reputacja

  1. Dobrze że mało osób gra tą klasą. Ostatnio wystarczyły dwie w przeciwnej drużynie żebym chodził większość czasu na kucaka chociaż jakaś kontra na tę umke jest Oj teraz to prawda, część ludzi przerzuciła się na tą klasę prawdopodobnie po nerfach innych klas. Super wali się zwinnym do chłopaków z 300-500 hp Też mam takie odczucie że czasami inni gracze wiedzą więcej niż powinni, a nikt nie zamierza bawić się w detektywa i wyśledzać graczy z info po kolei. No i nie zapominajmy że po prostu czasami twój przeciwnik ma po prostu lepszy dzień Misje ogólnie zrobiły się dość ciężkie do zrobienia, trzeba lepiej grać niż inni na serwerze/poświęcić więcej czasu na cod modzika, a że ja gram mniej ostatnio również z powodu sytuacji na serwie to może na koniec grudnia się wyrobie z połową zadań. Btw dziwne że tak mało bogów deagla jest na serwie po tych nerfach klas i *przypadkowego* wzrostu ilości graczy najemnika.
  2. Jasne, domyślam się jak ma funkcjonować klasa z mac-10 i modułem odrzutowym, ale nie na każdej mapie można z tego korzystać skutecznie do tego próbując grać agresywnie. Dlatego dodatkowe obrażenia lub inna broń mogłaby pomóc ożywić klasę którą prawie nikt nie gra (zdarzyło mi się parę razy w ciągu 2 miesięcy grania zobaczyć jak ktoś 4fun pod koniec edycji pograł tą klasą). Ty wolisz kondycje która ma pomóc dobiec i robić uniki z wykorzystaniem modułu, ja wolę wytrzymałość która ma pomóc przeżyć wejście modułem w przeciwnika i nie dostawać obrażeń w takich ilościach że co rundę będę się łapać za głowę jak major na moim awatarze. Inne klasy też mają swoje umiejętności i dodatki, a zwinny ma moduł i zadaje takie same/gorsze obrażenia (od 75 poziomu) co rifle i to tylko na bliskim kontakcie. Co do double jump'a wydaje mi się że dałoby mu to zbyt dużą mobilność jeśli dobrze rozumiem jak to ma działać. Myślę że brak obrażeń od upadku byłby też w porządku buffem.
  3. Nazwa klasy : Zwinny Umiejętność / rzecz do zmiany + opis: Sam w sobie moim zdaniem jest ciekawy i pozwala na idiotyczne lub przemyślane zagrania z modułem,ale obrażenia tej klasy zaczynają być za mało wystarczające im dłużej trwa edycja serwera. Myślę że przydałby mu się większy buff do obrażeń skalujący się z zdobytym poziomem lub inna broń. Jest tylko skuteczny na close range z jego bronią a i tak czasami trzeba wpakować 6-10 pocisków ( w tym np 2 hs) żeby kogoś zabić, podczas gdy ktoś z ak może nam walnąć 2 hs i śpimy albo nas zabić zanim dolecimy modułem. +6 DMG na start (+8 DMG od 75 lvl'a, +10 od 100 lvl'a +12 od 125 lvl'a) na MAC-10. Dajcie mu większy dmg im większy ma poziom/inną broń Moduł Odrzutowy, bez zmian półprzezroczysty na module, bez zmian +15 ammo po zabiciu (do maksymalnej wartości ammo), bez zmian/do usunięcia Nazwa klasy: Informator Opis: Posiada dwie czujki zbliżeniowe które może rozstawić w dowolnym miejscu (fajnie jeśli byłaby możliwość umieścić je np na ścianie) które oznaczają wrogów w ich pobliżu na mapie, jemu i wszystkim graczom w twojej drużynie albo Posiada uav które może użyć raz/dwa na rundę aby oznaczyć wszystkich wrogów na mapie przez 2s. 1/10-7 szansy na oznaczenie wroga któremu zadaje 2x dmg Niewidzialny na radarze Bronie: Famas/Galil/Aug/SG556 pick one Statystyki: HP:15 | INT: 0 | WYT:0 | KON:15 Typ: Zwykła
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności