Skocz do zawartości

Buff klasy/Nowa Klasa


God Sting

Rekomendowane odpowiedzi

Nazwa klasy : Zwinny 

Umiejętność / rzecz do zmiany + opis: Sam w sobie moim zdaniem jest ciekawy i pozwala na idiotyczne lub przemyślane zagrania z modułem,ale obrażenia tej klasy zaczynają być za mało wystarczające im dłużej trwa edycja serwera. Myślę że przydałby mu się większy buff do obrażeń skalujący się z zdobytym poziomem lub inna broń. Jest tylko skuteczny na close range z jego bronią a i tak czasami trzeba wpakować 6-10 pocisków ( w tym np 2 hs) żeby kogoś zabić, podczas gdy ktoś z ak może nam walnąć 2 hs i śpimy albo nas zabić zanim dolecimy modułem.  +6 DMG na start (+8 DMG od 75 lvl'a, +10 od 100 lvl'a  +12 od 125 lvl'a) na MAC-10.

Dajcie mu większy dmg im większy ma poziom/inną broń

Moduł Odrzutowy, bez zmian

półprzezroczysty na module, bez zmian

+15 ammo po zabiciu (do maksymalnej wartości ammo), bez zmian/do usunięcia 

 

 

Nazwa klasy: Informator

Opis: 

  • Posiada dwie czujki zbliżeniowe które może rozstawić w dowolnym miejscu (fajnie jeśli byłaby możliwość umieścić je np na ścianie) które oznaczają wrogów w ich pobliżu na mapie, jemu i wszystkim graczom w twojej drużynie  albo Posiada uav które może użyć raz/dwa na rundę aby oznaczyć wszystkich wrogów na mapie przez 2s.
  • 1/10-7 szansy na oznaczenie wroga któremu zadaje 2x dmg
  • Niewidzialny na radarze

Bronie: Famas/Galil/Aug/SG556 pick one
Statystyki: HP:15  | INT: 0 | WYT:0 | KON:15
Typ: Zwykła

 

  • Dziękuję 2
  • Haha 1
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, God Sting napisał(a):

Nazwa klasy : Zwinny 

 

Po to ma moduł i jeszcze przezroczystość żeby gra polegała na szybkim zbliżeniu się do wroga 6-10 pocisków to na PM'a nie jest dużo gdzie jest dużo szybszy niż taki AK, a po to jest moduł i też kondycja żeby właśnie dobiegać i unikać, a nie walić na daleko
widzisz wroga daleko to trzeba trochę pomyśleć jak się zbliżyć do niego, a nie zwalać winę na dmg bo biegnie się na wprost 
Nie róbmy z każdej klasy czy to z PM czy z Karabinem że ma mieć przewagę na blisko i daleko 

  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się co do zwinnego. Potrzebuje buffa, ja osobiście dodał bym  double jump bo co jak co ale na tym module daleko nie leci przez to ze moduł jest zależny od inta i zmienił bym +15 ammo po zabiciu na magazynek po zabiciu, ewentualnie też jakiś dmg do maca bo rzeczywiście w 4/5 tyg edycji mac nic nie bierze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat
14 godzin temu, Mahesvara napisał(a):

Po to ma moduł i jeszcze przezroczystość żeby gra polegała na szybkim zbliżeniu się do wroga 6-10 pocisków to na PM'a nie jest dużo gdzie jest dużo szybszy niż taki AK, a po to jest moduł i też kondycja żeby właśnie dobiegać i unikać, a nie walić na daleko
widzisz wroga daleko to trzeba trochę pomyśleć jak się zbliżyć do niego, a nie zwalać winę na dmg bo biegnie się na wprost 
Nie róbmy z każdej klasy czy to z PM czy z Karabinem że ma mieć przewagę na blisko i daleko

 

 

Jasne, domyślam się jak ma funkcjonować klasa z mac-10 i modułem odrzutowym, ale nie na każdej mapie można z tego korzystać skutecznie do tego próbując grać agresywnie. Dlatego dodatkowe obrażenia lub inna broń mogłaby pomóc ożywić klasę którą prawie nikt nie gra (zdarzyło mi się parę razy w ciągu 2 miesięcy grania zobaczyć jak ktoś 4fun pod koniec edycji pograł tą klasą).

Ty wolisz kondycje która ma pomóc dobiec i robić uniki z wykorzystaniem modułu, ja wolę wytrzymałość która ma pomóc przeżyć wejście modułem w przeciwnika i nie dostawać obrażeń w takich ilościach że co rundę będę się łapać za głowę jak major na moim awatarze.

Inne klasy też mają swoje umiejętności i dodatki, a zwinny ma moduł i zadaje takie same/gorsze obrażenia (od 75 poziomu) co rifle i to tylko na bliskim kontakcie.

 

Cytat
12 godzin temu, 28.10 kozak motyl napisał(a):

Potrzebuje buffa, ja osobiście dodał bym  double jump 

Co do double jump'a wydaje mi się że dałoby mu to zbyt dużą mobilność jeśli dobrze rozumiem jak to ma działać. Myślę że brak obrażeń od upadku byłby też  w porządku buffem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale nie wiem czy wież że jak miał kiedyś więcej DMG to było trzeba nerfić, bo co chwile płacze o to że wali szybko z mac'a i pada się w 1-2sec dlatego został znerfiony to przestali grać wiadomo ponieważ już musieli przeznaczyć na zabicie 3sec zamiast 1-2sec więc jak doda się znowu większy dmg to będzie z powrotem płacz że za dużo bije jak na klase z PM i wrócimy do punktu wyjścia 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Sticzu zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności