Mi na przykład bardzo podobała się kiedyś postać piromana z ump, zmiana broni na ump w piromanie jak dla mnie byłaby idealna ale nie wiem czy zgodzi się ze mną reszta graczy. Jesli nawet nie zamieniac mu broni to stworzyć klase z ump. Jest wiele klas i właściwie każda broń już jest a nawet się powtarzają a ump dalej nie ma, a na przykład ja uwielbiam tą broń i myslę że nie tylko ja.
Jesli mowa o nowych klasach to mam takie propozycje:
a) Major - broń ump i dodatkowy dmg bez przelicznika, aczkolwiek sama broń robi mały dmg więc przydałoby się go sporo, a najlepiej więcej od któregoś lvla, na przykład co 20lvl +1 dmg albo co 30lvl.
- 2 granaty na początku rundy z czego jeden to zawsze smoke a drugi losowy lub co 20 sekund losowy granat (bez stackowania) ale też początkowy 1 smoke na początku
- pod Use_Class raz na runde, od 70lvl 2 razy na runde może widzieć przez smoke.
b) Pilot - broń mp7 i dmg zależny od int.
- Pod Use_Class raz na runde może zrzucić "napalm" na 1 przeciwnika od 80lvl na 2 przeciwników i przez kilka sekund zadawać im dmg zależny od inteligencji
c) Grom - broń m4a4 lub ump i dodatkowy dmg
- szansa 1/14 od 80lvl 1/12 od 140lvl 1/10 na wyrzucenie broni przeciwnika
- dostaje dodatkowe dolary za trafienie w glowe (nie zabójstwo)
To wszystko ogólnie to są luźne propozycje, które od jakiegoś czasu siedziały mi w głowie. Myślę że na pewno któraś z tych klas mogłaby inaczej urozmaicić rozgrywkę niż dotychczas. Nie do końca wiem jak działają przeliczniki i ile dodatkowego dmg byłoby okej dlatego pozostawiam to dalszej dyskusji i własnym propozycjom, na pewno wszyscy razem coś wymyslimy.