Skocz do zawartości

[COD CS:GO] Nowy Sezon 06/2023


-_-

Rekomendowane odpowiedzi

  • Właściciel

Powolnymi krokami zbliżamy się do kolejnego sezonu, więc zapraszam Was do zgłaszania swoich propozycji odnośnie nowego sezonu

  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tak przydałyby się nowe klasy i od razu mówie nie mam pomysłu sadeg :C 

Nowe mapy i to must have bo ja grając ponad 10h dziennie powtarzałem mapy po 4-5 razy

Klasa rusher wydaje mi się słaba dodałbym jakiś dmg do tej novy 

klasa tester brak dmg

powrót hitmana tylko dałbym mu dmg co 50lvl dodatkowy bo ta klasa ma potencjał i jest świetna

 

 

  • Like 3
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozwijając post przedmówcy spróbuję coś zaproponować, dajcie po prostu znać czy cokolwiek z propozycji wam odpowiada. 

Jeżeli chodzi o nowe mapy, to mam osobiście parę, na których grałem na innych serwerach albo spodobały mi się tak wizualnie:

de_pripyat - https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=298610418&searchtext=

sub-zero - https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1318698056&searchtext=

de_zen - https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2954659602&searchtext=

de_breach - https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1258599704&searchtext=

de_aztec_be - https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=258660295&searchtext=de_aztec

Jeśli oczywiście da się je dodać pod aspektem technicznym, to można by je potestować.
Dodatkowo myślę, że można by do większej ilości map pododawać boosty do monet i expa żeby częściej były wybierane.
Ewentualnie też dodać coś z puli map wybieranych tylko przez admina do puli możliwości wyboru przez graczy (np. cbble lub ratsy). 
Wiadomo, wszystko do ustalenia i przetestowania.

Co do klas, nie mam pomysłu rozbudowania klasy Rusher ale mogę zaproponować dodanie może jakichś jeszcze dodatkowych obrażeń czy efektów u Testera. Może jakiś losowy efekt po 100lv albo z szansa 1/(7/8/9) na oślepienie/zatrucie/podpalenie/podrzucenie, żeby zachować ducha "testowania" ale z racjonalną częstotliwością występowania, żeby klasa nie była zbyt op. Co do Hitmana to to jaki był całkowicie mijało się z moim zamysłem więc z mojej perspektywy to nie mam zdania co z nim dalej robić.

Co do samych klas, które już są dłuższy czas, to może trochę by się zastanowić nad niektórymi wartościami 1.x i je zwiększyć albo zmniejszyć wymagany poziom. Z własnego przykładu powiem, że Snajper jest bardzo bardzo słaby, pograłem nim trochę w przedziale 50-90lv i jeśli nie trafisz głowy to masz bardzo niewielkie szanse żeby kogoś zabić bo jedyne co to go otagujesz a sam chwilę później jesteś martwy bo innego klasy na tych poziomach są o wiele silniejsze.

 

Z jeszcze innych wątków to wiem, że co jakiś czas gracze wspominają, że chcieliby opcje RTV. Podobno kiedyś była ale osobiście wtedy nie grałem więc nie wiem czemu z niej zrezygnowano.

Jeśli na coś jeszcze wpadnę to pewnie zaproponuje, zachęcam do dyskusji.

Edytowane przez Ryuu
  • Like 3
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- Daily misje
Łatwa 500xp
Średnia 1500xp
Trudna 3000xp
za wykonanie wszystkich misji dodatkowe 1000xp
reset codzienne o 12. Najlepiej by codzienne były inne misje
Misje - Zabij przeciwników, Wydaj monety, Wpłać Punkty klanu, Rozegraj rundy, Wygraj rundy, Zadaj ileś dmg z jakieś broni , Zrób ileś kili z jakiegoś perku np scout.
Do każdego poziomu misji inna ilość np Łatwa- zabij 100 przeciwników. Średnia - zabij 200 przeciwników. Trudna - zabij 300 przeciwników.

- Misje Klanu
Każdy klan miałby misje za które dostawałby punkty klanu np Klan za zabicie 1000osób dostaje 500punktów klanu lub coś w tym stylu.

- Więcej Map
Ratsy ❤️

- Dzienny limit grania 12h

- Fala Śmierci, Nano Suit, Spocona Apteczka powinny być odporne na Angry X bo to bez sens ze masz nanosuit który dropi raz na rok a Dwie rundy później ktoś ci go niszczy.
Wyciągniecie tych perkow z ruletki powinno być 100%
Nano suit powinien być niewidoczny na radarze. cienia też nie powinno być widać.

- Dodać Smoke do klas premium

- Zmienić misje globalne bo nuda

Fajnie by też było gdyby w 3/4tygodniu edycji wchodził zawsze jakiś event.

 

  • Like 2
  • Haha 2
  • Zmieszany 2
  • Smutny 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
21 godzin temu, 28.10 kozak motyl napisał(a):

- Dzienny limit grania 12h

Że jak? Rozwiń proszę co miałbym zyskać limitując grę graczom na swoim serwerze. Nie znam właściciela serwera, któremu nie zależałoby na tym by gracze grali najdłużej jak się da

21 godzin temu, 28.10 kozak motyl napisał(a):

- Zmienić misje globalne bo nuda

Dobrze by było gdyby doszły też jakieś propozycje. Co Wy, jako gracze oczekujecie

Dodatkowo możecie dać znać, które misje (ze standardowych, czyli te pierwsze 7) uważacie za fajne/ciekawe + jakich brakuje

21 godzin temu, 28.10 kozak motyl napisał(a):

Fajnie by też było gdyby w 3/4tygodniu edycji wchodził zawsze jakiś event.

To musiałyby powstać też jakieś ciekawe rozwiązania pod to, stałe, które po prostu bym wgrywał, bo trochę tych eventów już najebałem i ciężko wymyślać tak o kolejne, więc tez możecie dać znać, które eventy z serwera najbardziej przypadły Wam do gustu

W dniu 14.05.2023 o 14:56, Canciante napisał(a):

To tak przydałyby się nowe klasy i od razu mówie nie mam pomysłu sadeg :C 

No to może ktoś inny podsunie jakiś ciekawy pomysł

W dniu 15.05.2023 o 09:47, Ryuu napisał(a):

Z jeszcze innych wątków to wiem, że co jakiś czas gracze wspominają, że chcieliby opcje RTV. Podobno kiedyś była ale osobiście wtedy nie grałem więc nie wiem czemu z niej zrezygnowano

Z tego co pamiętam, to wypadło, bo ciągle grano te same mapy, więc możecie też dać znać co o tym sądzicie

 

Skomentowałem te rzeczy, które można jeszcze dodatkowo rozwinąć/przedyskutować

  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, -_- napisał(a):

Że jak? Rozwiń proszę co miałbym zyskać limitując grę graczom na swoim serwerze.

Zyskać na tym się nie da ale chodziło bardziej o szanse rywalizacji z Ludźmi co grają po 20h a potem mają 201 lvl na starcie 3 tygodnia.

 

5 godzin temu, -_- napisał(a):

Dobrze by było gdyby doszły też jakieś propozycje. Co Wy, jako gracze oczekujecie

Misja globalna na wpłacanie punktów klanu, Misja globalna na asysty, Misja globalna na rundy, Misja globalna na zdobywanie perkow lub cos z perkami. Po prostu cos nowego bo ciągle to samo.

 

5 godzin temu, -_- napisał(a):

Dodatkowo możecie dać znać, które misje (ze standardowych, czyli te pierwsze 7) uważacie za fajne/ciekawe + jakich brakuje

standardowe misje są spoko bardziej bym zmienił te 2 dodatkowe a dokładnie to wywalił cluthe. Nie dość ze ciężko je zrobić to jeszcze czasami ci nie zalicza a czasami 1vs2 ci zalicza gdzie trzeba minimum 3 wrogów XD

 

5 godzin temu, -_- napisał(a):

które eventy z serwera najbardziej przypadły Wam do gustu

Dynie,Jajka,Odznaki

 

W dniu 15.05.2023 o 09:47, Ryuu napisał(a):

Z jeszcze innych wątków to wiem, że co jakiś czas gracze wspominają, że chcieliby opcje RTV. Podobno kiedyś była ale osobiście wtedy nie grałem więc nie wiem czemu z niej zrezygnowano.

RTV imo totalny bezsens. Ciągle były by te samy mapy + kupowanie 2x punktów klanu na mape sensu by nie miało bo czasami mapa potrafi się zmienić nawet po 10 minutach grania jej.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, 28.10 kozak motyl napisał(a):

Zyskać na tym się nie da ale chodziło bardziej o szanse rywalizacji z Ludźmi co grają po 20h a potem mają 201 lvl na starcie 3 tygodnia.

Ale płaczku jak ty wbiłeś grać dopiero w 2 tygodniu edycji i to jeszcze po 3h max jaką ty widzisz rywalizacje xD?

Edytowane przez Canciante
  • Like 2
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że z odpowiednim podejściem do tematu map, tj. dodanie nowych, pododawanie bonusów do mniej granych map, a także racjonalnego ustawienia możliwości rtv (jakieś 70-80% głosów aktualnie przebywających graczy, możliwość zmiany tylko przez pierwsze 5 minut) to może się sprawdzić, nic chyba nie szkodzi dodać nawet na jakiś czas w celu sprawdzenia.

 

Co do misji codziennych to bałbym się, że one właśnie dadzą znaczącą przewagę graczom, którzy maja czas wchodzić codziennie w odróżnieniu do tych którzy mogą wejść np. 3-4 razy w tygodniu ale pograć więcej godzin. 

Zgadzam się co do pozbycia clutchy. 

Ograniczenie czasu grania jest bez sensu moim zdaniem. Jednak jeśli mowa o wyrównaniu balansu dla grających mniej to jedyne co myślę, to np. dodanie jakichś ukrytych mnożników w zależności od czasu nieobecności na serwerze (z jakimś limitem oczywiście) lub jednorazowe misje (3-5) dla powracających/spóźnionych na edycje.

Co do klas to od mojego pierwszego wpisu przyszła mi do głowy klasa, która ma jakiś rodzaj cc a jej główną specjalnością jest zadawanie obrażeń x1.3/5/7/x graczom pod wpływem właśnie jakichś spowolnień/zamrożeń/oślepień. Chyba, że jest już jakaś taka a ja o niej nie wiem to mnie poprawcie.

 

Co do eventów to te zbierackie, w których wymienia się zdobyte rzeczy na nagrody są całkiem spoko. Mam też jeszcze pomysł na event troszkę wychodzący poza sam serwer, czyli jakieś staroświeckie fragmovie z jakimiś nagrodami na podium (1 - vip + premka na miesiac/przeniesienie 2 - premka na x czasu 3 - vip na x czasu).

Nie pamiętam czy było to już proponowane ale myślę nad jakimś systemem zleceń/listów gończych. I tak, co do ograniczeń bo wiadomo, że dużo osób chciałoby to naginać, myślę nad ograniczeniem tego ilościowo względem dnia/tygodnia lub zautomatyzowaniem tego, że gracz mający dużą serie zabójstw w rundzie albo ogólnie dużą liczbę w całym meczu dostaje na siebie taki list gończy a jeśli jedna osoba zabije go np. 3 razy (może nawet w serii) to dostaje po prostu expa i monety tak jak normalnie ale ze sporym mnożnikiem. Trochę tu pofantazjowałem ale no nie widziałem jeszcze takiego systemu nigdzie także może byłby jakimś urozmaiceniem, a jeśli z miejsca to zły pomysł to daj znać. @ -_-

Trochę cudactw mi tu wyszło ale czasem lepiej zrobić jakąś burze mózgów i uda się zlepić coś nowego.

 

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Ryuu napisał(a):

Myślę, że z odpowiednim podejściem do tematu map, tj. dodanie nowych, pododawanie bonusów do mniej granych map, a także racjonalnego ustawienia możliwości rtv (jakieś 70-80% głosów aktualnie przebywających graczy, możliwość zmiany tylko przez pierwsze 5 minut) to może się sprawdzić, nic chyba nie szkodzi dodać nawet na jakiś czas w celu sprawdzenia.

To rtv nie ma sensu bo będą grane tylko te same mapy lepiej zostawić bez ale na pewno dodać jakieś mapy nowe nawet jakieś standardowe

Co do misji codziennych to bałbym się, że one właśnie dadzą znaczącą przewagę graczom, którzy maja czas wchodzić codziennie w odróżnieniu do tych którzy mogą wejść np. 3-4 razy w tygodniu ale pograć więcej godzin. 

Z takimi misjami w tydzień mogę wbić lvl pewnie xD

Zgadzam się co do pozbycia clutchy.  

+1

Ograniczenie czasu grania jest bez sensu moim zdaniem. Jednak jeśli mowa o wyrównaniu balansu dla grających mniej to jedyne co myślę, to np. dodanie jakichś ukrytych mnożników w zależności od czasu nieobecności na serwerze (z jakimś limitem oczywiście) lub jednorazowe misje (3-5) dla powracających/spóźnionych na edycje.

Ale to wtedy spójrz na to w strone osób tylko tryhardują że gość sobie wejdzie po tygodniu i ma możliwość cię dogonić, bez sens.

Co do klas to od mojego pierwszego wpisu przyszła mi do głowy klasa, która ma jakiś rodzaj cc a jej główną specjalnością jest zadawanie obrażeń x1.3/5/7/x graczom pod wpływem właśnie jakichś spowolnień/zamrożeń/oślepień. Chyba, że jest już jakaś taka a ja o niej nie wiem to mnie poprawcie.

 

 

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne, co do osób, które tryharduja absolutnie nie chodzi o dogonienie ich tylko bardziej wyrównanie do średniej. Nie wiem na ile na ile potrafią być skomplikowane pluginy i czy potrafią czerpać informacje ze zbieranych na bieżąco danych ale gdyby potrafiły to myślałem bardziej o tym, że plugin wylicza średnią z poziomów na serwerze i na podstawie tego zwiększa %exp/monety lub dodaje wcześniej ustalone wartości. Potrzebuje pewnej klaryfikacji w sprawie możliwości i zasobności pluginów.

Co do rtv no to sam właśnie nie jestem pewny co o tym myślę, słyszałem parę razy jak ludzie o tym mówią i myślałem, że może więcej osób się też tu wypowie ale bez odzewu to raczej kwestia do wyrzucenia.

Jeśli chodzi o mapy no to faktycznie mam nadzieje, że któreś z tych przeze mnie podanych się sprawdzi albo właśnie te bardziej standardowe/znane się doda jak cbble/aztec/rats itp.

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naprawić/Przywrócić Piromana, nie wiem co tam się stało i co zmieniane było natomiast wcześniej DMG z molotova był powiększony o obrażenia z perku z +DMG. Osobiście grałem Piromanem bardzo dużo i zawsze go mainowałem - obecnie kiedy brakuje wspomnianego wyżej buffa dla mnie to totalny dogshit.

Ta klasa jest kontrą i jest potrzebna, daje fun mimo tego że sporo osób po prostu tą klasą nie gra i grać nie będzie, tak jak np. ja Pułkownikiem czy Elitarnym. S. 

 

@ -_-

 

 

 

 

D1jdrJ.gif

  • Like 1
  • Uwielbiam 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
W dniu 17.05.2023 o 17:27, Ryuu napisał(a):

Jasne, co do osób, które tryharduja absolutnie nie chodzi o dogonienie ich tylko bardziej wyrównanie do średniej. Nie wiem na ile na ile potrafią być skomplikowane pluginy i czy potrafią czerpać informacje ze zbieranych na bieżąco danych ale gdyby potrafiły to myślałem bardziej o tym, że plugin wylicza średnią z poziomów na serwerze i na podstawie tego zwiększa %exp/monety lub dodaje wcześniej ustalone wartości. Potrzebuje pewnej klaryfikacji w sprawie możliwości i zasobności pluginów.

Na serwerze masz boost tygodniowy, który jest o wiele lepszym rozwiązaniem, bo można dostosować boost mniej więcej do tego co będzie się działo w danym tygodniu

W dniu 15.05.2023 o 09:47, Ryuu napisał(a):

Możecie dać znać co sądzicie o tych mapach i np: dogram je wcześniej byście mogli też je sprawdzić

  • Like 1
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Co można by było zrobić?

  • Rusher
    • Dodanie mu mnożnika dmg (ogólnie, nie per broń)
  • Tester (do wyboru)
    • a) większe obrażenia od 100 lvl (np: o 50%, choć najlepiej byłoby to ustalić per broń)
    • b) Szansa na: zatrucie, oślepienie, zamrożenie, podrzucenie, odrzucenie
  • Piroman
    • Poprawienie tego DMG zgodnie z wiadomością @ demichu
  • Snajper
    • Tutaj znowu problemem jest dmg, ale może by dodać coś na wzór skilla, że gdy nie trafi ze snajperki, to znika na 2 sekundy po tym strzale (?) - zawsze coś nowego do tej klasy*
  • Nowa klasa, ale tutaj widzę tylko jedną propozycje od @ Ryuu
    • "Co do klas to od mojego pierwszego wpisu przyszła mi do głowy klasa, która ma jakiś rodzaj cc a jej główną specjalnością jest zadawanie obrażeń x1.3/5/7/x graczom pod wpływem właśnie jakichś spowolnień/zamrożeń/oślepień. Chyba, że jest już jakaś taka a ja o niej nie wiem to mnie poprawcie."
  • Zmiana misji globalnych
    • 1 tydzień - przegranie x rund
    • 2 tydzień - trafienie x razy
    • 3 tydzień - przegraj x czasu na serwerze
    • 4 tydzień (powrót) zabij x kurczaków lub zniszcz x elementów
  • Eventy
    • 3 tydzień
      • Nagrody: xp / monety
      • Typ: po zabiciu danej osoby albo wypada coś i po złapaniu otrzymujesz to, albo po prostu po zabójstwie otrzymujesz te rzeczy
    • 4 tydzień event
      • Nagrody: xp / monety / usługi
      • Typ: zdobywanie danych rzeczy podczas gry, które potem wymieniasz na nagrody
  • Dodanie nowych map które podał @ Ryuu (zrobię to dzisiaj jak nie będzie graczy) -> WGRANE

 

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, -_- napisał(a):

Tester (do wyboru)

  • a) większe obrażenia od 100 lvl (np: o 50%, choć najlepiej byłoby to ustalić per broń)
  • b) Szansa na: zatrucie, oślepienie, zamrożenie, podrzucenie, odrzucenie

 

Imo a. Jeśli ostatecznie będzie b to tylko zatrucie bo reszta już jest na serwerze.
 

48 minut temu, -_- napisał(a):

Snajper

  • Tutaj znowu problemem jest dmg, ale może by dodać coś na wzór skilla, że gdy nie trafi ze snajperki, to znika na 2 sekundy po tym strzale (?) - zawsze coś nowego do tej klasy*

 

Snajper jest po prostu do wywalenia.

 

48 minut temu, -_- napisał(a):

Nowa klasa

ja bym popróbował po prostu przywrócić kilka starych klas których dawno nie było.

 

48 minut temu, -_- napisał(a):

Eventy

  • 3 tydzień
    • Nagrody: xp / monety
    • Typ: po zabiciu danej osoby albo wypada coś i po złapaniu otrzymujesz to, albo po prostu po zabójstwie otrzymujesz te rzeczy

 

Imo coś wypada i trzeba zebrać.



Reszta spoko. Jedynie co bym dodał to misje na wpłacanie punktów klanu bo wiele osób jest w klanach i nic nie wpłaca a może dzięki misji więcej osób zaangażowało by się w klany.

Usunąć misje clutch !

Edytowane przez 28.10 kozak motyl
-_-,

"ja bym popróbował po prostu przywrócić kilka starych klas których dawno nie było."
To podaj proszę przykłady takich klas

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, 28.10 kozak motyl napisał(a):

ja bym popróbował po prostu przywrócić kilka starych klas których dawno nie było.

- Myśliwy
- Furiat
- Podporucznik (chyba tak sie nazywał)
- Hitman (wiem był ostatnio ale imo jest potencjał)
- Generał
- Specjalista

Błagam Usuńcie misje clutch.
 

-_-,

Podporucznik i Hitman odpada. Obie klasy zbyt często wracały by znowu je dodawać. Może kiedyś

Co do reszty, czekam na opinie innych graczy

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rusher brzmi dobrze.

Co do testera jestem bardziej za efektami bo to raczej na tym ma polegać ta klasa, na elemencie losowości, tego co Ci aktualnie wybierze gra do testowania.

Ze snajperem dobry pomysł bo chociaż w jakimś stopniu rekompensuje braki na wyższym poziomie, dlatego ewentualnie dodałbym to od właśnie jakiegoś poziomu.

Misje i eventy wydają się spoko. Też podpisuje się pod usunięciem clutchy.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi na przykład bardzo podobała się kiedyś postać piromana z ump, zmiana broni na ump w piromanie jak dla mnie byłaby idealna ale nie wiem czy zgodzi się ze mną reszta graczy. Jesli nawet nie zamieniac mu broni to stworzyć klase z ump. Jest wiele klas i właściwie każda broń już jest a  nawet się powtarzają a ump dalej nie ma, a na przykład ja uwielbiam tą broń i myslę że nie tylko ja.

Jesli mowa o nowych klasach to mam takie propozycje:
a) Major - broń ump i dodatkowy dmg bez przelicznika, aczkolwiek sama broń robi mały dmg więc przydałoby się go sporo, a najlepiej więcej od któregoś lvla, na przykład co 20lvl +1 dmg albo co 30lvl.
- 2 granaty na początku rundy z czego jeden to zawsze smoke a drugi losowy lub co 20 sekund losowy granat (bez stackowania) ale też początkowy 1 smoke na początku
- pod Use_Class raz na runde, od 70lvl 2 razy na runde może widzieć przez smoke.

b) Pilot - broń mp7 i dmg zależny od int.
- Pod Use_Class raz na runde może zrzucić "napalm" na 1 przeciwnika od 80lvl na 2 przeciwników i przez kilka sekund zadawać im dmg zależny od inteligencji

c) Grom - broń m4a4 lub ump i dodatkowy dmg
- szansa 1/14 od 80lvl 1/12 od 140lvl 1/10 na wyrzucenie broni przeciwnika
- dostaje dodatkowe dolary za trafienie w glowe (nie zabójstwo)

To wszystko ogólnie to są luźne propozycje, które od jakiegoś czasu siedziały mi w głowie. Myślę że na pewno któraś z tych klas mogłaby inaczej urozmaicić rozgrywkę niż dotychczas. Nie do końca wiem jak działają przeliczniki i ile dodatkowego dmg byłoby okej dlatego pozostawiam to dalszej dyskusji i własnym propozycjom, na pewno wszyscy razem coś wymyslimy.
 

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Quarell napisał(a):

Mi na przykład bardzo podobała się kiedyś postać piromana z ump, zmiana broni na ump w piromanie jak dla mnie byłaby idealna ale nie wiem czy zgodzi się ze mną reszta graczy. Jesli nawet nie zamieniac mu broni to stworzyć klase z ump. Jest wiele klas i właściwie każda broń już jest a  nawet się powtarzają a ump dalej nie ma, a na przykład ja uwielbiam tą broń i myslę że nie tylko ja.

Jesli mowa o nowych klasach to mam takie propozycje:
a) Major - broń ump i dodatkowy dmg bez przelicznika, aczkolwiek sama broń robi mały dmg więc przydałoby się go sporo, a najlepiej więcej od któregoś lvla, na przykład co 20lvl +1 dmg albo co 30lvl.
- 2 granaty na początku rundy z czego jeden to zawsze smoke a drugi losowy lub co 20 sekund losowy granat (bez stackowania) ale też początkowy 1 smoke na początku
- pod Use_Class raz na runde, od 70lvl 2 razy na runde może widzieć przez smoke.

b) Pilot - broń mp7 i dmg zależny od int.
- Pod Use_Class raz na runde może zrzucić "napalm" na 1 przeciwnika od 80lvl na 2 przeciwników i przez kilka sekund zadawać im dmg zależny od inteligencji

c) Grom - broń m4a4 lub ump i dodatkowy dmg
- szansa 1/14 od 80lvl 1/12 od 140lvl 1/10 na wyrzucenie broni przeciwnika
- dostaje dodatkowe dolary za trafienie w glowe (nie zabójstwo)

To wszystko ogólnie to są luźne propozycje, które od jakiegoś czasu siedziały mi w głowie. Myślę że na pewno któraś z tych klas mogłaby inaczej urozmaicić rozgrywkę niż dotychczas. Nie do końca wiem jak działają przeliczniki i ile dodatkowego dmg byłoby okej dlatego pozostawiam to dalszej dyskusji i własnym propozycjom, na pewno wszyscy razem coś wymyslimy.
 

Robiłem już klasy z UMP, niestety nikt nie chciał grać klasami z taką bronią, w przypadku UMP musiałbyś dać taką umiejętność która ma duży wpływ na gre bo inaczej klasa będzie martwa tak jak 2 albo 3 poprzednie które wprowadziłem kiedyś.

a) W sumie umiejętność ciekawa, ale zbyt problematyczna, pod względem osób które rzeczywiście "widzą" przez smoka ciężko będzie odróżnić takich graczy, dlatego też zostały usunięte klasy z WH podobnymi umiejętnościami pod (Use_class), pomijając pytania w przypadku szpiega łatwo wykryć czy był rzucony granat WH czy nie.

b) Osobiście uważam, że taka klasa nie powinna być na serwerze co losowemu przeciwnikowi robi takie "kuku" tego typu umiejętności moim zdaniem pasują tylko na perki.

c) W sumie to jest stary Złodziej w pierwszej formie z tego co pamiętam nawet UMP miał i niestety był całkowicie nie grywalny. Dodatkowo działałby on praktycznie jak aktualny złodziej tylko ze dostawał by dolary, co jest bez sensu szczerze mówiąc. 

może obrócenie + dmg w plecy dla UMP, tylko większa szansa na obrócenie bo z tego co pamiętam to UMP dosyć wolno strzelał? ale coś mi świta, że już była taka klasa.
Ze starych klas, jedyna jaką bym chciał znowu zobaczyć to Thorn, a on chyba nawet miał UMP

 

  • Like 3
  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie Piromana faktycznie kiedyś był dobry pamiętam go jeszcze z bizonem oraz 3 minami al'a Saper lubiłem uprzykrzać nim życie innych graczy  hm ogólnie zgodzę się z tym że klasa ginie na tle pozostałych klas ponieważ nikt nie ma na tyle psychy aby grać nim od pierwszego poziomu ale ja nie o tym piszę z propozycją do podniesienie mu DMG z molotova bo o ile w early game jest dosyć mocny tak kiedy gracze posiadają wymaksowane życie jego umiejętności zostają w tyle (Nie mówię o podpaleni per tick bo to może zostać) bardziej skłaniam się ku temu aby podnieść mu obrażenia od Molo może sprawić aby Molotov (Flaszka która wybucha żywym ogniem) miała też opcje podpalić gracza który w nią wlazł a tak że zwiększył mu ilość min "Molotov" per LvL np że na 65 LvL ma 2 a na 85 ma już 3 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do RTV spróbowałbym po prostu z np. 90% aby decyzja była praktycznie wszystkich graczy i pomysł z 5min jest spoko żeby nie intować graczy, którzy wykupili np. pkt klanu albo mają dobre staty.

Pomysł ze zleceniami na najlepszego gracza z każdej drużyni +

Mniej granym mapą zwiększyć benefity typu: monety, exp dla zachęty

Pomysł z niewidką na snajperze jest fajny chociaż spoko jakby miał tez np. boosta ileś % do speeda aby dało się uciec z pozycji lub kiedyś był zwykły insta kill 1/3 chyba, chociaż jest to mniej ciekawa opcja

Hitman moim zdaniem też na +

Zwiększenie dmg dla rushera +

Powrót strikera czyli bizon +dmg z inta (chyba lepiej bez norecoila żeby nie był zbyt op) lub może jakiś % na mnożnik dmg np: x3 chociaż takie klasy już chyba istnieją

Totalnie powalony pomysł to klasa z jakimś SMG, która ma przy trafieniu % na tp na plecy przeciwnika lub tp przeciwnika 1m przed ciebie + wtedy dostaje np boosta do wytrzymałości czy coś żeby nie było tak łatwo cię zabić.

Klasa ze strzykawką np: 1lvl-1 100lvl-2 150lvl-3 czy inne progi. Po użyciu strzykawki boost na pare sekund do hp/speeda/dmg a po upływie czasu np. kilka sekund debuffa dla wyrównania.

 

Edytowane przez Misko Jones
  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, demichu napisał(a):

XM myślicie odpada na tego Rushera?

Nawet z pomniejszonym DMG? 🤭

Imo można spróbować ale w razie czego, żeby nie zwlekać ze zmianą gdyby był jednak zbyt mocny.

  • Like 1
  • Uwielbiam 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Ryuu napisał(a):

Imo można spróbować ale w razie czego, żeby nie zwlekać ze zmianą gdyby był jednak zbyt mocny.

No też bym optował za tym zeby spróbować, pewnie na początku będzie mocny bo mało HP każdy ma. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności