Skocz do zawartości

NosorozechUJ

Użytkownik
  • Postów

    41
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje o Profilu

  • Nick
    fffffffff
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

903 wyświetleń profilu

Osiągnięcia NosorozechUJ

Początkujący

Początkujący (2/14)

  • Młodociany Pisarz
  • Młodociany Gość
  • Zmotywowany Gość
  • Zaprawiony Gość
  • Doświadczony Gość

Najnowsze odznaki

20

Reputacja

  1. NosorozechUJ

    Zombie Mod CS:GO

    Zrodził mi się w głowie jeszcze lepszy pomysł jako item w itemshopie: Generator pola antyinfekcyjnego: stawia się to jak LM, i wytwarza wokół siebie pół-przeźroczysty model sfery w której wewnątrz nie da rady się nikogo zarazić za pomocą paki. Gdyby kosztował 30AP to byłby niezły balans. Łatwiej jest maskę zrobić, ale to brzmi ciekawiej jak dla mnie. Co za tym można jeszcze zrobić mały generator pola antyinfekcyjnego dla jednej osoby oraz duży generator pola antyinfekcyjnego dla bardzo dużej kampy. W dodatku jeszcze inny pomysł na item: Paka Antidotum A regulamin to nie święta księga i można w niej zmieniać. Druga sprawa wydaje mi się, że źle interpretujesz i ja też źle to interpretowałem. Jeśli w ostatniej kampie są 2 osoby to można ich zarazić paką. A jak już rzucam pomysłami: Kup Nemesis - będąc zombie - 500AP Kup Survivor - będac humanem - 500AP I teraz do wyboru, albo można to wybrać przed rozpoczęciem się rundy, albo już w trakcie. W dodatku gdy odblokujemy odpowiednie levele: - Golden Deagle - Electro P90 - Powerful AWP - Frosty Gail - oprócz zwiększonego dmg by spowalniał lekko. - Golden AK47
  2. NosorozechUJ

    Zombie Mod CS:GO

    To sobie myśli gościu, który widzi kampę złożoną z kilku gości. Zazwyczaj w tej kampie są randomy, nie-vipy, "użytkownicy glocków". No i co się dzieje? Paka zostaje rzucona, frustracja sięga zenitu. Natomiast z drugiej strony mamy weteranów - gości vipów, którzy pilnują swojej kampy, żeby zostać w niej samemu. Na takich gości nie poleci już paka, bo albo się nie opłaca, albo gość jest ostatnim. Co w związku z tym? Nowi szybko się zniechęcają i prawdopodobnie długo nie pograją. Co proponuję: zmienić w regulaminie na zakaz rzucania paki na ostatnią kampę zmienić ograniczenia z 2 pak na rundę do 3, 4, 5 pak na mapę. [Chodzi tylko o te do kupienia]
  3. Ty nie masz gościu 17 lat ;p Nie rozumiesz jak działają proste zasady na tym świecie. Jak masz przedział 4h - dzień, to się ciesz, że dostajesz najniższą karę
  4. z tym kupowaniem jetpacka to prawda sam widziałem
  5. Kolega trochę chyba nierozgarnięty, bo jeden: brak wzoru, dwa: ten słowotok mnie nie przekonuje
  6. NosorozechUJ

    Zombie Mod CS:GO

    Powiedział supervip Dla mnie istotne jest by mieć takie rzeczy jak granaty szybko pod ręką
  7. NosorozechUJ

    Zombie Mod CS:GO

    Czyli nie masz kompletnie żadnego wpływu na to? Nawet metodą kombinowania?
  8. NosorozechUJ

    Zombie Mod CS:GO

    Jak dla mnie zmienić nieco kolejność itemów w shopie, trochę głupio mieć pod jedynką jetpack. Raczej powinno być tak, że to co najczęściej używane na początek
  9. https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1428096160 Najlepsza mapa ever
  10. NosorozechUJ

    Zombie Mod CS:GO

    Jakby to miało przejść to polecam dodać to jako czapkę.
  11. NosorozechUJ

    Zombie Mod CS:GO

    Polecam: dodać dla zombie granat wybuchający, który odpycha dodać dla pierwszego/wszystkich zombie long jump dodać dla pierwszego zombie od razu po wylosowaniu zombie madness na 10 sekund (?) stworzyć formułę dla ilości hp dla survivora/nemesisa tak, żeby był grywalny z każdą ilością graczy np: ilość graczy * 150 hp + 100 hp dla survivora ilość graczy * 750hp + 200 hp dla nemesisa zmienić model player/custom_player/legacy/tm_phoenix_heavy.mdl na player/custom_player/legacy/ctm_heavy.mdl dla survivora zmniejszyć szybkość nabijania AP
  12. NosorozechUJ

    Zombie Mod CS:GO

    Moje propozycji specjalnych klas (obok nemezis i survivor😞 assasin - zajebiście szybki, 5 000 hp, jego łapy zadają większe hity sniper - normalny chód, 500hp, zadaje 5 000 hp z awp, Moje jeszcze propozycje trybów rundy (obok zombie swarm, multiple infection) zombie plague - losowy nemezis, losowy survivor, reszta 50:50 ludzie, survivor nie kampi zombie armageddon - 50:50 nemezisy i survivory, survivory kampią zombie apocalypse - 25:25:25:25 nemezisy survivory sniperzy assasyni zombie (wymyślić nazwę) - 50:50 sniperzy vs assasyni zombie (wymyślic nazwę) - jeden snajper, jeden nemek, jeden survivor, jeden assasyn, reszta normalni zombie (wymyślić nazwę) - losowy sniper, losowy assasin, reszta 50:50 normalni Do sklepu: Kup assasina - 300 $ Kup nemezisa - 500 $ Kup snipera - 480 $ Kup survivora - 500 $ Zmiany modeli: model survivora - zmieńcie tego phoenixa na model opancerzonego ct'ka (nowy model w cs'ie) To z tymi snajperami i assasynami w kwestii przyszłości - tak, było to na jakieś becie w 1.6 Niech się misje tutorialowe automatycznie załączają. Ja o nich nie wiedziałem i dopiero kiedy ktoś mi o nich powiedział zacząłem wbijać level. Przez to ktoś się może łatwo zniechęcić do gry.
  13. NosorozechUJ

    Zombie Mod CS:GO

    Parę moich propozycji: nie rozumiem sytuacji, w której glock w łeb zadaje 2 hp dodać liczby o zadawanych obrażeniach wokół celownika tak jak w 1.6 powinna być jasna informacja dla nowych graczy, że łatwo wchodzi level poprzez misje tutorialowe. Mi o tym powiedziano dopiero późno jak dla mnie odgłosy zombie przypominają żabę składającą skrzek: wolę te z 1.6 z zombie plague muzyka na koniec rundy, albo wycie zombie z 1.6 https://youtu.be/9L7mZH2u3Qc?t=2m39s https://youtu.be/QXOo1gErok8?t=9s granat podpalający zamiast nade'a na start
  14. NosorozechUJ

    Wasze propozycje

    @Dark z Rises Ta zmiana jednej cyferki z 0 na 4 ma CRASHOWAĆ I LAGOWAĆ kompy? Proszę cię, ta drobna modyfikacja jest wmontowana w pliki Zombie Plague 5.0, a w 4.3 bodajże też! Nie ma mowy o żadnym crashu i lagu. Jak to ma lagować to też by miało lagować z białej flary. Ps. Zbliża się okres światęczny
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności