Rybak 476 Opublikowano 11 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Jeśli dostanę sma to dodam te 10 dmg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klarys Sam W Domu 2 Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Witol podał link do naprawdę dobrej mapy. Rybak mógł byś ją wgrać na serwer? Oczywiście jeśli będziesz miał chwilkę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybak 476 Opublikowano 11 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Tej mapy nie wgram bo sa zbugowane SPAWNY i przy pelnym serwerze zabija ludzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witol 12 Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 MAPA: de_irak2 DOWNLOAD:]http://cs.gamebanana.com/maps/139990 ?? MAPA: cs_assault2010[/color] DOWNLOAD: [/color]http://cs.gamebanana.com/maps/139973 ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybak 476 Opublikowano 11 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 MAPA: de_irak2 - DODANE MAPA: cs_assault2010 - DODANE Dodalem plugin pokazujacy czas do wybuchu bomby - bo podobno niektorzy nie widza kiedy zostala ona podlozona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LewyMario 1 Opublikowano 12 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 irak2- ct ma szybciej do bsa niz tt, więc troszke dziwnie, bo tt musi sie bronic prawie na respie. assault_ship- radze to wywalic, mapa nieogarnieta moim zdaniem, a jesli ma zostac to trzeba spawny dodac inferno_winter- dodac spawny nozownikowi przydaloby sie lekko zmniejszyc widocznosc snajperowi tak jak andrzej pisal zwiekszyc dmg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witol 12 Opublikowano 13 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 irak2- ct ma szybciej do bsa niz tt, więc troszke dziwnie, bo tt musi sie bronic prawie na respie. assault_ship- radze to wywalic, mapa nieogarnieta moim zdaniem, a jesli ma zostac to trzeba spawny dodac inferno_winter- dodac spawny nozownikowi przydaloby sie lekko zmniejszyc widocznosc snajperowi tak jak andrzej pisal zwiekszyc dmg @irak2: przecież dajmy na to na duście 2ce ct też ma bliżej do bs'a, w tym przypadku do A. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybak 476 Opublikowano 13 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 nozownik - zmniejszysc widocznosc = N I E irak2- zostaje inferno_winter - 16x16 spawnow wiec nie ogarniam assault_ship- to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej(*) Opublikowano 13 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 dodjcie opcje zeby zywi nie slyszeli martwych, nie bedzie problemu z podowiadaniem ani z zaklocaniem gry np. 1v1. nie tlumaczcie sie muta, bo tego nikt nie uzywa, jesli mozecie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybak 476 Opublikowano 13 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 DODANE: 1. Zywi slysza wszystkich zywych , nie slysza martwych 2. Martwi slysza wszystkich martwych , nie slysza zywych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZiołaS 5 Opublikowano 13 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 Proponuję usunięcie mapy : inferno_winter, ponieważ można chodzić po wszystkich txt i mało spawnów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kobys 250 Opublikowano 13 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 I nie wiem czy przypadkiem na tej mapie nie zabija graczy (tzn nie ma tak jakby slotów) przed rundą... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybak 476 Opublikowano 13 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 mapa usunięta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LuzKuba 0 Opublikowano 14 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2013 A ja Proponuje Tak dodać na serwer mapy takie jak (hell, blue, diniaunion) I jeszcze jedno żeby Terminatorowi dodać Mniejszą widzialność nie chodzi o to żeby była jak na nożowniku tylko żeby była odrobinie mniejsza bo ta klasa już się robi słaba jak doszły te klasy jak Weteran i Elektryk , weteran 5 dmg i jeszcze ręce fightera to co może zrobić klasa Terminator. Dziękuje proszę o przemyślenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZiołaS 5 Opublikowano 14 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2013 Zmiana: Generał: ( wymagany 150 lvl ) FAMAS +5 dmg Brak rozrzutu broni podwójny skok szansa na zrespienie się u wroga ubranie szpiega Komandos: ( wymagany 200 lvl ) M4A1 +10 dmg Ograniczony rozrzut 1 skok apteczka Proponuję, aby usunąć na generale ubranie lub szanse, ponieważ nie dość, że jest od 150 lvl a komandos od 200 lvl. To na dodatek generał ma więcej + niż komandos. Zauważyłem też, że generałem gra 1/3 serwera a na komandosie nie widziałem jeszcze, ani jednej osoby. Więc proponuję albo usunąć coś z generała albo dodać coś do komandosa bo te klasy w ogóle nie są do siebie podobne i komandos jest jeszcze gorszy od generała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janosik 0 Opublikowano 14 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2013 No akurat ziołas ma rację torchę jest przesadzony ten generał. Jednak jakby popatrzeć na diabła to już wgl. nie ma co mówić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prof3sor 1 Opublikowano 14 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2013 Proponuję także ulepszyć snajpera, ponieważ na dzien dzisiejszy gra nim jest lekko mówiąc żałosna. Dla przykładu : Mam 150 inteligencji czyli powininenm bić po 150 + bazowe DMG z AWP jakie są na zwykłych serwerach a prawda jest taka, że tych wykokszonych kolesi z lvlami po 200+ bije z awki po mniej niż mam dane w inteligencje (130-140). Żeby zabić takiego kolesia musze trafic go 3x z AWP a on biega jak nie normalny i ma mnie na 4-5 strzałów z m4 lub AK i jak można dobrze grać snajperem? Propozycja : dodać 150% dmg z awp na start + inteligencja tak jak jest na większości serwerów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tato wylacz pralke bo mam 28 Opublikowano 14 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2013 General jest dobry poza tym jak masz na fulla INT w komandosie to ci apteczke ulecza cale hp!!!!wiec pzdr!!ja bym dał ekektrykowi 3 DMg z DEAGLA:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybak 476 Opublikowano 14 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2013 Na serwerze jest ponad 30 map a wy chcecie jeszcze dodawac mapy nie rozumiem tego kompletnie pelno jest map ktorych nawet nie gracie. W generale juz zmienialem szanse na resp z 1/3 na 1/5 to jest wystarczajace oslabienie dla tej klasy. Komandos jest dobry ma ograniczony rozrzut i apteczke w dodatku 10 dmg w broni , ale pomysle i moze cos do niego dodam / zmienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybak 476 Opublikowano 14 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2013 new const nazwa[] = "Snajper";new const opis[] = "Posiada AWP (25dmg + int) oraz Deagle'a, +1 skok w powietrzu"; poprawione na : new const nazwa[] = "Snajper";new const opis[] = "Posiada AWP (60dmg + int) oraz Deagle'a, +1 skok w powietrzu"; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janosik 0 Opublikowano 14 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2013 Można jeszcze zrobić aby błyskawic nie było można walić przed rozpoczętą rundą. Np. respię się na respie przeciwnika i zanim się runda zacznie to juz błyskawicę dostanę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZiołaS 5 Opublikowano 14 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2013 Dokładnie ja też wiele razy się zrespiłem na respie wroga i padałem przed rozpoczęciem się rundy przez błyskawicę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybak 476 Opublikowano 14 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2013 zobacze czy da sie zrobic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janosik 0 Opublikowano 14 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2013 Fajnie by było. Po jest to trochę irytujące jak jeszcze dobrze runda się nie zacznie a ty już leżysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybak 476 Opublikowano 14 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2013 to ma 130 dmg max i jest co 5 s wiec nie wiem jakim cudem ktos lezy na " hita " Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi