Jump to content

Skarga na LOL


bieberlOve[x]
 Share

Recommended Posts

Nick :bieberlOve[x]

Data Zdarzenia :zawsze prawie

Osoba/y na które chcesz złożyć skargę :niezlyLOL

Opis Sytuacji :zawsze jak wchodze czy coś i pisze na shoutboxie to ona do mnie pisze jakieś teksty np. idź się lepiej ucz, ogarnij się, zamknij ryj itp. mam już tego dosyć ! Moderator powinien zachować kulture

Dowód :Patrzcie na shoutbox nie raz zresztą kilka osób to potwierdzi.

Link to comment
Share on other sites

zamknij ryj nigdy tak nie powiedzialam wiec nie zmyslaj :) i sama sie czepiasz do mnie :) a jesli ty sie do mnie czepiasz to mam prawo odpowiedziec ,przeciez milczec nie bede .. to ty mowilas jaki ja grafik jestem i jeszcze sama wyzwalas do pojedynku .. ale uwazaj sobie jak chcesz :) a co potwierdzi twój brat spoko :) mój brat tez moze powiedziec co innego :) wiec bratem sie nie poręczaj .

Link to comment
Share on other sites

"Dowód :Patrzcie na shoutbox nie raz zresztą kilka osób to potwierdzi." dobre dowody ;p rownie dobrze mozesz kogos przekonac by tak mowil, wiec moim zdaniem dowodow nie masz zadnych :)Poza tym tylko Paulina robi cos jako mod, nie wspominajac o grafiku. Tylko ona stara sie utrzymac porzadek.Sb sluzy do luznych rozmow, nie musisz nic tam pisac ani czytac a jak juz sie sapiesz to Paula moze cos odpowiedzieć ^^ Pozdro

Link to comment
Share on other sites

Ja się nie sapie Zako. Ale ona myśli, że jak ja jestem najmłodsza to mnie można wyzywać od najgorszych .. I tylko ona stara się utrzymać porządek jako mod ? Haha .. sn0wy najbardziej utrzymuje porządek i wcześniej Skrillex również, ale jej nawet nie ma w top 5 modach .. Jako grafik to najczęściej robi prace to fakt.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site you agree to Privacy Policy