pedro 6 Opublikowano 19 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 1. Serwer: [Only DD2] Cs-Classic.pl CLASSIC] | | Pukawka.pl 2. Nick: Pedro?3. Imię: Jakub4. Wiek: 175. Znajomość Amxx(0/10): 86. Mikrofon(Tak/Nie): Tak7. Czas spędzony na forum: 1d 17h 7m8. Opisać siebie: Witajcie mam na Imie Kuba, mam 17 lat w cs'a gram od 10 lat, lubie grać w noge, szachy. Interesuję sie elektroniką, lubie czytać książki podróżnicze teologiczne do kryminałów horrorów . Interesuje sie również cs'em, miałem własną sieć, lecz musiałem serwery SPRZEDAĆ z braku czasu szkoła :/9. Dlaczego chcesz zostać adminem serwera: jest masa cziterów, którzy mnie irytują , pragnę pomóc 10. Linki do reklam: 11. Co zrobisz gdy: -Ktoś używa dopalaczy; demko/ss -Gdy ktoś nadużywa micro; ban na 30 min -Nadużywa Kultury na serwerze; 5 min 12. Platforma Cs(Non Steam/Steam):steam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neska. 3 198 Opublikowano 19 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 TAK wiek amxx steam micro @EDIT + czas na serwerze @EDIT Siwy min. czas na serwerze to 25h ^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kobys 250 Opublikowano 19 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 Ja również na tak, przyda się pomoc na FFa. wymagania na + steam,amx, oraz jak Madzia pisała h na serwerze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Latawiec 1 Opublikowano 19 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 Na TAK, powody up Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miłosz 2 789 Opublikowano 19 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 Madziu czas na serwie to 30h min a ma 23, ale jestem na tak z uwagi że są tam potrzebni admini no i wymagania 2/3. Tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...