Sorry 2 Opublikowano 24 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2013 1. Serwer: Zombie Exp Mod 2. Nick: Sorry ladna dupa z twarzy <33. Imię: Patryk4. Wiek: 19 5. Znajomość Amxx(0/10): Panel 8/10 - komendy 5/106. Mikrofon(Tak/Nie): Tak7. Składka(Tak/Nie): Mógłbym (lecz jestem graczem platformy Steam, więc mnie nie obowiązuje) 8. Czas spędzony na forum: Czas niedługo, lecz chwilami rośnie (nie jest wymagany)9. Opisać siebie: Mam imię Patryk, lat 19 mieszkam na mazurach. Zajmuję się gastronomią. Pracuję jako barman. Lubię muzykę 10. Dlaczego chcesz zostać adminem serwera: Jestem dosyć często na serwerze i myślę, że tak zostanie, prócz jakiś wyjątków. Często zdarza się, że gracze łamią regulamin i mógłbym ich karać. Miałem różne posady (h@, j@, moderator, admin serwera) Jestem srogi i konsekwentny, godny zaufania. Nie jestem idealny, ale mógłbym pomóc 11. Linki do reklam: http://cs-blancik.com/viewtopic.php?p=39154#39154http://4um-cs.pl/cs-classic-pl-t10725.htmlhttp://cs-olsztyn.pl/topics611/22015.htm#46137http://cs-wysypisko.pl/showthread.php/60629-cs-classic-pl?p=227710#post227710http://csgarfield.pl/showthread.php?t=34394&p=116025#post11602512. Co zrobisz gdy: -Ktoś używa dopalaczy; screenshoty / demko w zależności od czita i permanentny ban -Gdy ktoś nadużywa micro; mute, >> kick >> ban -Nadużywa Kultury na serwerze; ostrzeżenie, kick, ban 13. Platforma Cs(Non Steam/Steam): Steam! Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojego podania. Pozdrawiam Sorry@Krypton : odnosząc się do Twojej wypowiedzi, jestem sprzeczny. Sądzisz, że nie mam 19 lat, okej, ale przykro mi nie będę Ci wysyłał kopii dowodu Nie używałem mikrofonu na serwerze dotychczas. Jeżeli chodzi o zachowanie to stwierdzam, że nie masz podstaw, żeby mnie osądzać o to, że nie potrafię się zachować. @Legenda: Tobie nie dali admina ze względu na to, że przekupowałeś innych by byli na tak, a ja tylko poprosiłem (nie kierowałem tego do odpowiedniej osoby) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stro