awupe 13 Opublikowano 27 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2013 1. Serwer: Only dd2/inferno 2. Nick: "a wu pe?"3. Imię: Karol4. Wiek: 215. Znajomość Amxx(0/10): Jakieś 8, bo pluginów nie pisze 6. Mikrofon(Tak/Nie): Tak7. Czas spędzony na forum: Jakieś 5 h, ale do nadrobienia.8. Opisać siebie: Jestem studentem, więc gram w bardzo różnych porach dnia. Wszystkie wymagania na admina posiadam. Dodam, że adminowałem na 2 sieciach serwerów, przez łączny czas około roku, więc AMXX i adminowanie nie są mi obce. Na platformie steam mam przegrane ponad 2k godzin, więc samą grę, też w miare ogarniam 9. Dlaczego chcesz zostać adminem serwera: Wciąż brakuje adminów, a ja gram dość dużo i za każdym razem gdy widzę cziterów, muszę pisać do Grzegorza na steam. 10. Co zrobisz gdy: -Ktoś używa dopalaczy; Zaczynam od demka i gdy jest to perfidne Wh, Multi, Aim, to Banuje. W momencie, gdy nie jestem pewny, daje ss. -Gdy ktoś nadużywa micro; 1. Ostrzeżenie, jeśli będzie sie powtarzać, to 2. Kick, a jeśli to nie pomoże, to ban (5min do 3h w zależności od "nadużycia") -Nadużywa Kultury na serwerze; Dokładnie to samo, co w przypadku wyżej. 11. Platforma Cs(Non Steam/Steam): Steam. Nadrobiłem godziny na serwie, więc mam nadzieje na pozytywne rozpatrzenie podanka 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kobys 250 Opublikowano 27 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2013 Grałem z nim kilka razy i jak dla mnie ogarnia i będzie odpowiednią osobą na to stanowisko. Duże TAK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
`Prosto ? 0 Opublikowano 27 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2013 hmm, jestem z wami krótko ale na serverze siedzi po godziny, wydaje się być ogarnięty. RÓWNIEŻ DUŻE TAK ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...