Gość Dlaczego? Opublikowano 28 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2013 1. Serwer: FFA (DD2/Inferno) 2. Nick: Dlaczego?3. Imię: Mikołaj4. Wiek: 18 5. Znajomość Amxx(0/10): 6/106. Mikrofon(Tak/Nie): Tak7. Czas spędzony na forum: 18 min (wolę grać niż siedzieć na forum )8. Opisać siebie: Nazywam się Mikołaj, mam 18 lat, mieszkam w Sopocie. Chodzę do LO. W tym roku piszę maturę, potem jakaś wyższa uczelnia w planach ( pożyjemy, zobaczymy ) Gram zawodowo w hokej od 14 lat. W CS-a gram od 7 lat. Dziennie spędzam na graniu około 3/4 godziny. 9. Dlaczego chcesz zostać adminem serwera: Ponieważ grając na tym serverze mogę pomóc, a po za tym ja sam, tak jak i inni gracze, irytuję się gdy widzę ludzi na cheatach .10. Co zrobisz gdy: -Ktoś używa dopalaczy; Wchodzę na SPEC'ta by się upewnić, Demko,SS,Perm. -Gdy ktoś nadużywa micro; Kolejno: Ostrzeżenie, Kick, Ban 5 min, Ban 15 min, Ban 2 godziny. -Nadużywa Kultury na serwerze; Kolejno: Ostrzeżenie, Kick, Ban 5 min, Ban 15 min, Ban 2 godziny. 11. Platforma Cs(Non Steam/Steam):Steam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
awupe 13 Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 Ja na TAK. Gra dość sporo, ogarnia, zgłasza czitów na u@. Nie wiem jak tam wygląda sprawa z ilością adminów, ale aktywnych nie ma zbyt wielu, więc przydałaby się pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krypton 983 Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 Na Tak Tam admin jest bardzo potrzebny a on spełnia all wymagania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheBest147 45 Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 Tak Wymagania przydasz sie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...