Pomoc 43 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 Kompilacja lokalna 1. Na początek ściągamy nasz kompilator, przyjmijmy, że rozpakowujemy go na pulpicie:compiler.rar2. Znajdujemy plugin na forum który nas interesuje; np CODMod: COD MOD [uPDATE]3. Pobieramy potrzebne pliki do kompilacji (pliki z rozszerzeniem: .sma, .inl, .inc)* pliki .sma oraz .inl wrzucamy do głównego katalogu kompilatora* pliki .inc wrzucamy do include4. Wrzucamy je do folderu kompilatora5. Teraz wystarczy uruchomić compile.exe i czekać, aż nasz plugin się skompiluje. W przypadku powodzenia będzie to wyglądało tak:6. Pomyślnie skompilowane pliki (.amxx) znajdziesz w kompilatorze w folderze compiledTeraz wystarczy wrzucić pliki .amxx na naszego HLDSa i gotowe.Jeżeli nadal nie rozumiesz, możesz przeczytać jeszcze drugą wersję: Kompilacja lokalna 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi