Skocz do zawartości

Jak kompilować lokalnie pluginy


Pomoc

Rekomendowane odpowiedzi

Kompilacja lokalna

1. Na początek ściągamy nasz kompilator, przyjmijmy, że rozpakowujemy go na pulpicie:
compiler.rar

2. Znajdujemy plugin na forum który nas interesuje; np CODMod:  COD MOD [uPDATE]

3. Pobieramy potrzebne pliki do kompilacji (pliki z rozszerzeniem: .sma, .inl, .inc)
* pliki .sma oraz .inl wrzucamy do głównego katalogu kompilatora
* pliki .inc wrzucamy do include


4. Wrzucamy je do folderu kompilatora

amxx_1316189631__plikikompilacja.jpg

5. Teraz wystarczy uruchomić compile.exe i czekać, aż nasz plugin się skompiluje. W przypadku powodzenia będzie to wyglądało tak:

amxx_1316189691__skompilowane.jpg

6. Pomyślnie skompilowane pliki (.amxx) znajdziesz w kompilatorze w folderze compiled

Teraz wystarczy wrzucić pliki .amxx na naszego HLDSa i gotowe.

Jeżeli nadal nie rozumiesz, możesz przeczytać jeszcze drugą wersję:

Kompilacja lokalna

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności