Pomoc 43 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2013 Witam Przedstawiam wam moda w ktorym zombie maja cel zabic ludzi. Ludzie maja 150 sekund(cvarem mozna zmienic) na zbudowanie swojej kampy. Zeby zbudowac kampe użyj klawisze "e" (+use) , a potem ukladaj klocki.Instalacja Pluginów AMXX bb_buildtime 150 // Czas budowy bb_preptime "30" //Czas przygotowania (?) (0 wyłącza) bb_zombie_health 2500 // Zdrowie zombie bb_infection_respawn "5" // Odrodzenie zainfekowanych ocalałych(w sekundach) bb_showmovers "1" // Pokazuje ostatniego gracza kto używał danego obiektu bb_lockblocks "1" // Blokowanie obiektów bb_lockmax "10" // Max blokad bb_colormode "1" // Tryb kolorów <0/1/2> 0 - menu, 1- jeden kolor dla danego gracza, 2 - losowo bb_max_move_dist "768" // Max dystans pchania bb_min_move_dist "32" // Min dystans przyciagania bb_min_dist_set "64" // Minimalna odległość do przesuwania klockow bb_resetblocks "1" // Resetowanie obiektów w nowej rundzie bb_zombie_supercut "0" // Jeden cios aby zabić (dla zombie) bb_gunsmenu "1" // Użyj menu broni który jest wbudowany (1) lub użyj jakiegoś innego (0) bb_give_nades h // Jakie granaty maja byc dane graczowi podczas wyboru broni h = HE, f = Flashbang s = Smoke bb_weapons abcdeghijlmnqrstuvwx // Jakie bronie maja byc w menu Scout: aXM1014: bMac-10: cAUG: dUMP45: eSG550: fGalil: gFamas: hAWP: iMP5: jM249: kM3: lM4A1: mTMP: nG3SG1: oSG552: pAK-47: qP90: rP228: sDual Elites: tFiveseven: uUSP: vGlock18: wDeagle: x+use - przeniesienie klocka, najlepeij zbindowac bind f +grab/guns - wybieranie broni/respawn - gdy nie zrespi sie zombie to najlepiej to wpisac/fixspawn - to jest jak czlowiek sie zablokuje /help - pomoc w HUD/rules - zasady w HUD/round - rundy (przyklad: 3 z 4)/respawn, /revive, /fixspawn = Odrodzenie ręczne/class = Otwiera menu klas/lock, /claim = Zablokuj, odblokuj obiekt/whois <color> = Wyswietla kto aktualnie uzywa danego koloru (Tirant uzywa Czerwonego)/colors = Otwiera menu kolorów (zgodnie z CVAR-em)/mycolor = Powraca do twojego koloru/random = Wybiera dla ciebie losowy kolor/guns = Otwiera menu broni dla ciebie/releasezombies = Ręczne rozpoczęcie rundy/guns <target> = Otwiera menu broni dla danego gracza/swap <player> = Zmiana drużyny danemu graczowi/revive <player> = Odradza danego gracza/ban <player> = Ban/Unban danego gracza z budowaniaKonsolabb_buildban <player> // Ban/Unban danego graczabb_unbuildban <player> //Ban/Unban danego graczabb_bban <player> //Ban/Unban danego graczabb_lock //Blokuje/Odblokowuje obiekt na który się celujebb_claim //Blokuje/Odblokowuje obiekt na który się celujebb_revive <player> // Odradza danego graczabb_swap <player> // Zmiana drużyny danemu graczowi (bez śmierci)bb_startround // Wcześniejsze rozpoczęcie rundy (także koniec budowania)Może to komuś ułatwić sprawę. Jeśli chcecie dodać inny plugin związany z tym modem, proszę pisać na PW.Jeżeli chcemy mieć "kredyty", to w kodzie na samym początku szukamy: //Enable this only if you have bought the credits plugin //#define BB_CREDITS i zmieniamy na: //Enable this only if you have bought the credits plugin #define BB_CREDITS Oczywiście konieczna jest ponowna kompilacja. basebuilder65.zip basebuilder65 - Sounds.zip basebuilder64.rar basebuilder65 - Models.zip bb_map_pack.zip Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lato ~wOw~ [t] 729 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2014 Automatycznie wygenerowana wiadomość. Temat został zamknięty przez któregoś z moderatora. Powód: Brak aktywności. Jeżeli się z tym nie zgadzasz zgłoś to Administratorowi z wyższą rangą. Pozdrawiamy Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi