Kaszuba 0 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 1. Serwer: Only DD2/INF/NUKE 2. Nick: Kaszuba 3. Imię: Arek4. Wiek: 275. Znajomość Amxx(0/10): 8-106. Mikrofon(Tak/Nie): Tak7. Czas spędzony na forum: 3 H8. Opisać siebie: Miły,Sympatyczny człowiek ze mnie.Mam Doświadczenie w Adminowaniu.Potrafie wyłapać czitera po dwóch pierwszych rundach.Posiadałem 4 Własnie serwerownie.Kiedyś grałem zawodowo teraz juz 4fun.Gram w Cs od 2000 roku Także to juz jest 13 lat.Jak juz Wspomniałem teraz gram dla zabawy , ponieważ mam żone i dziecko i oni są najważniejsi oraz Praca. Oczywiście byłem dawniej Adminem na kilkudziesieciu Serwreronniach Cs-Puchatek,cs-Warszawa,Cs-Sowo,Cs-Cabbage,Cs-Soplica:) 9. Dlaczego chcesz zostać adminem serwera: Mam Doświadzenie oraz podoba mi sie Wasza Sieć10. Co zrobisz gdy: -Ktoś używa dopalaczy; Ban Pernamentny,ScreenShoty, -Gdy ktoś nadużywa micro; Kick Lub Ban na 5 Min -Nadużywa Kultury na serwerze; Ban11. Platforma Cs(Non Steam/Steam): Steam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kobys 250 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 Ja na razie na nie, zbyt mało godzin przegranych na serwerze. Popraw aktywność na forum i złóż podanie za jakiś czas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
awupe 13 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 Znów Ty ? Ja dalej nie widuje Cie na serwie. 2. Zastanawia mnie to: Oczywiście byłem dawniej Adminem na kilkudziesieciu Serwreronniach Cs-Puchatek,cs-Warszawa,Cs-Sowo,Cs-Cabbage,Cs-Soplica:) Jakoś nie chce mi się w to wierzyć. Na nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...