Pomoc 43 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 Jest to jailbreak napisany przez zemnie, ale też w niektórych częściach ktoś mi pomógł Podziękowania dla:DarkGL - za pomoc przy static Fili:P - za grafikę do broniCo on ma w sobie: Zablokowanie dhud Zablokowanie motd Zablokowanie latarki dla TT Zablokowanie kupowania bron Podmienienie napisów w cs Modele pieści, palki i rękawic Usunięcie modelów zabitych graczy Jeżeli prowadzący strzela w przycisk to włącza go Możliwość zablokowania brania broni z automatów i leczenia się Podmienienie dźwięków noża Zredukowano obrażenia od noża o 60% Menu wyboru broni w CT Możliwość zablokowania/odblokowania mikrofonu dla TT Inne menu wyboru Teamów Możliwość wybierania zabaw przez prowadzącego Łatwość dodawania zabaw i życzeń (osobnymi pluginami) Automatyczne otwieranie cel w FD Menu dla prowadzącego "czy dać życzenie dla ostatniego więźnia" Możliwość dawania duszka i fd danym więźniom Żywi nie słyszą martwych Pokazuje na HUD który jest dzień i kto jest prowadzącym Wyświetla na HUD kto jest poszukiwanym Komendy: Komendy ogólne: say /menu - główne menu say /czasgry - pokazuje czas gry przegranej na serwerze Komendy dla Więźnia: say /lr - menu z życzeniami dla ostatniego więźnia Komendy dla Strażnika: say /oddaj - menu do oddawania prowadzenia say /obsluga - jak jestes prowadzacym i nie daleś ostatniemu wieźniowi życzenia to po wpisaniu tego wyskoczy ci ponowanie menu z obsluga say /guns - menu wyboru broni +revision - służy do przeszukiwania wieźniów Komendy dla Admina: jail_addct "< steamid > / <nick>" - służy do banowania graczy tych ktorych nie ma na serwerze żeby niemogli dojsc do CT (flaga - "d") jail_delct "< steamid > / <nick>" - służy do odbanowywania graczy żeby mogli dojsc do CT (flaga - "d") jail_menuban - menu banowania obecnych graczy co sa na serwerze żeby nie mogli dojsc do CT (flaga - "d") +adminvoice - gdy admin mówi mutuje resztę (flaga - "d") Komendy dla H@: jail_cele - służy do tego, aby było można otworzyć cele przyciskiem z menu (flaga - "l") Obsluga jail_cele: Używa się jail_cele jeżeli na jakiejś mapie nie otwierają się cele z menu prowadzacego 1. Nalezy wpisac w kosnoli jail_cele2. Podejść do przycisku, którym otwiera się cele3. Nacelować celownikiem na przycisk, którym otwiera się cele i nacisnąć z menu "Przycisk 1"4. Jeżeli są dwa przyciski do otwierania cel to należy nacelować na drugi przycisk i nacisnać z menu "Przycisk 2"5. Po naciśnięciu z menu przycisku powinna wyskoczyć informacja "[Cele] Dodano przycisk 0/1"6. Bierzemy prowadzacego i otwieramy cele z menu prowadzacego w celu sprawdzenia czy da się otworzyć cele Cvary: jail_tt_mikro "0" //Ustawia czy mikro dla TT ma byc od poczatku rundy wlaczone (1) lub wylaczone (0) (Standardowo 0) jail_tt_to_ct "5" //Ustawiamy ile TT ma przypadać na 1 CT (Standardowo 5) jail_ct_steam "0" //Ustawiamy czy tylko steam moze dojsc do CT (Standardowo 0) jail_ct_time "60" //Ustawiamy ile gracz ma przegrac zeby mogl dojsc do CT (Standardowo 60min) Cvary są dopisane do jailbreak.cfg w confings w "paczce"Instalacja: Kopiujemy zawartość folderu cstrike z JailBreak.rar do folderu cstrike na serwerze. Nic nie trzeba dopisywać do plugins.ini!Natywy i forwardy (tylko dla developerów) #define JAIL_CONTINUE 0 #define JAIL_HANDLED -1 #define JAIL_FORCE_TT 1 #define JAIL_FORCE_CT 2 /*------------------------------ Rejstruje zabawe i dodaje ja do menu zabaw @return - zwraca return index'u dodanej zabawy ------------------------------*/ native jail_register_game(name_game[]); /*------------------------------ Rejstruje zyczenie i dodaje ja do menu zyczen @return - zwraca return index'u dodanego zyczenia ------------------------------*/ native jail_register_wish(name_wish[]); /*------------------------------ Zwraca Bool wartości zmiennej, true - mikro dla wieźniów włączone | false - mikro dla więźniów wyłączone ------------------------------*/ native bool:jail_get_prisoners_micro(); /*------------------------------ Zwraca Bool wartości zmiennej, true - walka dla wieźniów włączona | false - walka dla więźniów wyłączona ------------------------------*/ native bool:jail_get_prisoners_fight(); /*------------------------------ Zwraca Bool wartości zmiennej, true - gracz ma freedaya | false - gracz nie ma freedaya @bool:id - index gracza ktorego chcemy sprawdzic czy ma freeday'a ------------------------------*/ native bool:jail_get_prisoner_free(id); /*------------------------------ Zwraca Bool wartości zmiennej, true - gracz ma duszka | false - gracz nie ma duszka @bool:id - index gracza ktorego chcemy sprawdzic czy ma duszka ------------------------------*/ native bool:jail_get_prisoner_ghost(id); /*------------------------------ Zwraca Bool wartości zmiennej, true - gracz nie moze podnosic broni, brac broni ich z automatu, leczyc sie i wyrzucac broni | false - przeciwnieństwo "true" @bool:id - index gracza ktorego chcemy sprawdzic czy ma ustawiona blokade ------------------------------*/ native bool:jail_get_user_block(id); /*------------------------------ Zwraca Bool wartości zmiennej, true - gracz jest poszukiwany | false - nie jest poszukiwany @bool:id - index gracza ktorego chcemy sprawdzic czy jest poszukiwany ------------------------------*/ native bool:jail_get_poszukiwany(id); /*------------------------------ Zwraca przez Return index ostatniego więźnia ------------------------------*/ native jail_get_prisoner_last(); /*------------------------------ Zwraca przez Return index prowadzacego straznika ------------------------------*/ native jail_get_prowadzacy(); /*------------------------------ Zwraca przez Return numer dnia ------------------------------*/ native jail_get_days(); /*------------------------------ Zwraca przez Return numer zabawy ------------------------------*/ native jail_get_play_game_id(); /*------------------------------ @bool:wartosc - jak ustawimy true to mikro dla więźniów będzie włączone, jak false to mikro dla więźniów będzie wyłączone @bool:info - pokazuje informacje w say czy włączyło się czy włączyło mikro dla więźników ------------------------------*/ native jail_set_prisoners_micro(bool:wartosc, bool:info=true); /*------------------------------ @bool:wartosc - jak ustawimy true to walka dla więźniów będzie włączona, jak false to walka dla więźniów będzie wyłączona @bool:modele - jak ustawimy true to modele rekawic bokserskich beda właczone, jak false to będą modele piesci @bool:info - pokazuje informacje w say czy włączono czy wyłączono walke dla więźników ------------------------------*/ native jail_set_prisoners_fight(bool:wartosc, bool:modele=true, bool:info=true); /*------------------------------ @bool:id - index gracza któremu chcemy dać freeday @bool:wartosc - jak damy true to ustawi freedaya, jak false to nie @bool:nextround - jak damy true to ustawi freedaya w nastepnej rundzie, jak false to nie @return - zwraca "return = 0" kiedy nie moze ustawic freedaya, zwraca "return = 1" kiedy ustawilo freedaya ------------------------------*/ native jail_set_prisoner_free(id, bool:wartosc=true, bool:nextround=true); /*------------------------------ @bool:id - index gracza któremu chcemy dać duszka @bool:wartosc - jak damy true to ustawi duszka, jak false to nie @bool:nextround - jak damy true to ustawi duszka w nastepnej rundzie, jak false to nie @return - zwraca "return = 0" kiedy nie moze ustawic duszka, zwraca "return = 1" kiedy ustawilo duszka ------------------------------*/ native jail_set_prisoner_ghost(id, bool:wartosc=true, bool:nextround=true); /*------------------------------ @bool:id - index gracza, któremu chcemy zablokowac podnoszenie broni, branie ich z automatu, wyrzucanie broni, leczenie sie @bool:wartosc - true jak chcemy zablokowac, false jak odblokowac ------------------------------*/ native jail_set_user_block(id, bool:wartosc); /*------------------------------ @bool:wartosc - jak ustawimy true to TT bedzie niesmiertelne, jake false to bedzie mozna ich zabic ------------------------------*/ native jail_set_god_tt(bool:wartosc); /*------------------------------ @bool:wartosc - jak ustawimy true to CT bedzie niesmiertelne, jake false to bedzie mozna ich zabic ------------------------------*/ native jail_set_god_ct(bool:wartosc); /*------------------------------ @bool:wartosc - jak ustawimy true to CT nie bedzie moglo zabic TT, jake false to bedzie mogło zabic ------------------------------*/ native jail_set_ct_hit_tt(bool:wartosc); /*------------------------------ @bool:wartosc - jak ustawimy true to TT nie bedzie moglo zabic CT, jake false to bedzie mogło zabic ------------------------------*/ native jail_set_tt_hit_ct(bool:wartosc); /*------------------------------ @bool:id - index gracza, któremu chcemy dać prowadzacego straznika Jak damy id=0 to wtedy usuniemy prowadzacego straznika ------------------------------*/ native jail_set_prowadzacy(id); /*------------------------------ Wyswietla menu z broniami danemu graczowi @id - index gracza @bool:bronie - jak ustawimy na true to graczowi wyświetli się menu broni maszynowych do wyboru @bool:pistolety - jak ustawimy na true to graczowi wyświetli się menu z pistoletami do wyboru @bitsum_bronie - tu ustawiamy BITOWO jakich broni ma NIEBYĆ w menu broni maszynowych @bitsum_pistolety - tu ustawiamy BITOWO jakich broni ma NIEBYĆ w menu pistoletów Notka: - Jeżeli bool:bronie i bool:pistolety będą ustawione na false to nie wyświetli się menu - Jeżeli bool:bronie i bool:pistolety będą ustawione na true to najpierw wyświetli się menu broni maszynowych a później menu pistoletów Przykład usunięcia AWP i SCOUTA z menu broni maszynowych: jail_set_user_weapons(id, true, false, (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_SCOUT), 0); ------------------------------*/ native jail_set_user_menuweapons(id, bool:bronie, bool:pistolety, bitsum_bronie=0, bitsum_pistolety=0); /*------------------------------ Otwiera wszystkie cele lub zamyka ------------------------------*/ native jail_open_cele(); /*------------------------------ Natyw ten mozna wykorzystac do wywolywania forwardu OnDayStartPre w celu uruchomienia jakiejs zabawy @day - index dnia lub zabawy @bool:fast - jezeli damy true to wywola forward bez sprawdzania czy nie minelo 60s lub nie zmienila sie ilosc graczy, jak false to musi sprawdzac @return - zwraca "return = 1" jeżeli forwad OnDayStartPre wywoła sie, zwraca "return = 0" jeżeli jest rożnica w graczach lub minelo 60s ------------------------------*/ native jail_set_play_game(day, bool:fast=false); /*------------------------------ Ustawia predkosc danemu graczowi @id - index gracza, ktoremu chcemy ustawic predkosc @Float:speed - wartosc predkosci Notatka: Zeby gracz nie mogl chodzi wartosc Float:speed trzeba ustawic na 0.1 ------------------------------*/ native jail_set_user_speed(id, Float:speed); /*------------------------------ Wywołuje się podczas rozpoczesnia dnia (rundy), przed frezztime. Dzięki temu forwardowi mozna dodawac w rozne dni zautomatyzowane zabawy. @day - jest to index dnia/zabawy @szInfo[256] - ustawienie informacji na hud (te na zielono) @szInfo2[512] - ustawienie informacji na hud (te na czerowno) @setting[10] - tu ustawia sie dane jaki ma miec dzien/zabawa, resetuja sie one po zakonczeniu dnia (rundy) @gTimeRound - zwraca czas w sekundach do konca dnia (rundy) ------------------------------*/ forward OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound); /*------------------------------ Rozni sie od OnDayStartPre tym ze wywoluje sie po frezztime i ma mniej argumentow. Sluzy do otwierania cel, wyswietlania czasu na hud, itd. ... @day - jest to numer dnia/zabawy ------------------------------*/ forward OnDayStartPost(day); /*------------------------------ Wywołuje się podczas dania ostatniemu więźniowi możliwość wybrania życzenia. Ten foward nadaje się też do resetowania/ustawiania jakiś zmiennych. @id - jest to index ostatniego wieźnia ------------------------------*/ forward OnLastPrisonerShowWish(id); /*------------------------------ Wywołuje się podczas wybrania zyczenie prze ostatniego więźnia. Ten foward nadaje się też do resetowania/ustawiania jakiś zmiennych @id - jest to index ostatniego wieźnia @wish - jest to index zyczenia wybranego przez wieznia return JAIL_CONTINUE - nic nie zablokuje return JAIL_HANDLED - zablokuje wybranie zyczenia ------------------------------*/ forward OnLastPrisonerTakeWish(id, wish); /*------------------------------ Wywołuje się podczas zakonczenia kazdego dnia (rundy), przeznaczyony do resetowania zmiennych. @day - jest to id_zabawy jeżeli w tym dniu takowa była, lub id_dnia ------------------------------*/ forward OnRemoveData(day); /*------------------------------ Wywołuje się podczas dolaczania do druzny, nie wywoluje sie jak gracz wchodzi na spect. @id - jest to index gracza @team - jest to numer teamu do jakiego gracz chce dojsc @tt - ilosc osob w TT @ct - ilosc osob w CT return JAIL_CONTINUE - nic nie zablokuje return JAIL_HANDLED - blokuje wybranie teamu, czyli gracz nie wybierze teamu return JAIL_FORCE_TT - gracz dolaczy do tt return JAIL_FORCE_CT - gracz dolaczy do ct ------------------------------*/ forward OnJoinTeam(id, team, tt, ct); Changelog: 1.0 Pierwsze wydanie 1.0.1 Naprawienie błędów z freedayem i duszkiem Naprawienie błędów z przeszukaniem więźnia Naprawienie błędów z zabawami 1.0.2 Zmienienie struktury w jail_menu i naprawienie przeszukiwania Dodanie do jail_zabawy zablokowanie chodzenia dla CT podczas zabawy polowanie i ganiany Dodanie automatycznego otwierania cel (jeżeli na którejś mapie nie działa należy dodać przez komende jail_cele w podjeść do przycisku który otwiera cele i nacelować na niego i nacisnąć z menu przycisk "1") 1.0.3 Zmienienie wyświetlania dni w HUD Poprawienia jail_menu źle działało 1.0.4 Usunięcie setting[3] Dodanie blokowania broni dla TT,CT,CT i TT w setting[4] Poprawienie błędów w jailbreak.inc 1.0.5 Naprawienie wczytywania ustawień z jailbreak.cfg Naprawienie błędu po podniesieniu tarczy Naprawienie funkcji w jail_menu Podzielenie jail_zabawy na odzielene pluginy Dodanie cvaru jail_tt_mikro 1.0.6 "usuniecie" settings[5] ulepszenie natywu jail_set_user_weapons i zmienienie jego nazwy na jail_set_user_menuweapons (opis jego działania można znaleźć w spoilerze) naprawienie błędu z "[HAMSANDWICH] Invalid entity (210)" usunięcie uzywania przez api "msg_DeathMsg" dodanie argumenu "day" do forwardów: OnRemoveData(day), OnGameHudTick(day, count), OnGameHudEnd(day) zaktualizowanie zabaw żeby działały pod wersje 1.0.6 dodanie opcji DEBUG w api (standardowo jest on wyłączony) 1.0.6a naprawienie błedu z komenda /lr - TT mogl brac zyczenia bez zgody CT naprawienie błedu z brakiem funkcji "MenuBroni" naprawienie błedu że zabawy mogła inna osoba niż prowadzacy odpalać lub były odpalane w niedziele DEBUG: 1. Opcję DEBUG można włączyć w .sma api2. Szukamy "//#define DEBUG 1" i usuwamy "//" czy powinno to tak wyglądać "#define DEBUG 1"3. Zapisujemy .sma i kompilujemy, wrzucamy na serwer4. Zapisy DEBUG można znaleźć w pliku jail_api_jailbreak.logUwaga:Opcja DEBUG może obciążyć serwer! Plany: Usunięcie korzystania z cs_player_models_api.amxx Dodanie cvarów / natywów / forwardów na prośby userów Naprawienie bugów Download: JailBreak.rar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lato ~wOw~ [t] 729 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2014 Automatycznie wygenerowana wiadomość. Temat został zamknięty przez któregoś z moderatora. Powód: Brak aktywności. Jeżeli się z tym nie zgadzasz zgłoś to Administratorowi z wyższą rangą. Pozdrawiamy Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi