Skocz do zawartości

JailBreak Mod 1.0.6a by Cypis [Aktualizacja]


Pomoc

Rekomendowane odpowiedzi

Jest to jailbreak napisany przez zemnie, ale też w niektórych częściach ktoś mi pomógł wink.png

Podziękowania dla:
DarkGL - za pomoc przy static tongue.png
Fili:P - za grafikę do broni

Co on ma w sobie:

  • Zablokowanie dhud
  • Zablokowanie motd
  • Zablokowanie latarki dla TT
  • Zablokowanie kupowania bron
  • Podmienienie napisów w cs
  • Modele pieści, palki i rękawic
  • Usunięcie modelów zabitych graczy
  • Jeżeli prowadzący strzela w przycisk to włącza go
  • Możliwość zablokowania brania broni z automatów i leczenia się
  • Podmienienie dźwięków noża
  • Zredukowano obrażenia od noża o 60%
  • Menu wyboru broni w CT
  • Możliwość zablokowania/odblokowania mikrofonu dla TT
  • Inne menu wyboru Teamów
  • Możliwość wybierania zabaw przez prowadzącego
  • Łatwość dodawania zabaw i życzeń (osobnymi pluginami)
  • Automatyczne otwieranie cel w FD
  • Menu dla prowadzącego "czy dać życzenie dla ostatniego więźnia"
  • Możliwość dawania duszka i fd danym więźniom
  • Żywi nie słyszą martwych
  • Pokazuje na HUD który jest dzień i kto jest prowadzącym
  • Wyświetla na HUD kto jest poszukiwanym

Komendy:

Komendy ogólne:

say /menu - główne menu

say /czasgry - pokazuje czas gry przegranej na serwerze


Komendy dla Więźnia:

say /lr - menu z życzeniami dla ostatniego więźnia


Komendy dla Strażnika:

say /oddaj - menu do oddawania prowadzenia

say /obsluga - jak jestes prowadzacym i nie daleś ostatniemu wieźniowi życzenia to po wpisaniu tego wyskoczy ci ponowanie menu z obsluga

say /guns - menu wyboru broni


+revision - służy do przeszukiwania wieźniów


Komendy dla Admina:

jail_addct "< steamid > / <nick>" - służy do banowania graczy tych ktorych nie ma na serwerze żeby niemogli dojsc do CT (flaga - "d")

jail_delct "< steamid > / <nick>" - służy do odbanowywania graczy żeby mogli dojsc do CT (flaga - "d")

jail_menuban - menu banowania obecnych graczy co sa na serwerze żeby nie mogli dojsc do CT (flaga - "d")


+adminvoice - gdy admin mówi mutuje resztę (flaga - "d")


Komendy dla H@:

jail_cele - służy do tego, aby było można otworzyć cele przyciskiem z menu (flaga - "l")

Obsluga jail_cele:

Używa się jail_cele jeżeli na jakiejś mapie nie otwierają się cele z menu prowadzacego

1. Nalezy wpisac w kosnoli jail_cele
2. Podejść do przycisku, którym otwiera się cele
3. Nacelować celownikiem na przycisk, którym otwiera się cele i nacisnąć z menu "Przycisk 1"
4. Jeżeli są dwa przyciski do otwierania cel to należy nacelować na drugi przycisk i nacisnać z menu "Przycisk 2"
5. Po naciśnięciu z menu przycisku powinna wyskoczyć informacja "[Cele] Dodano przycisk 0/1"
6. Bierzemy prowadzacego i otwieramy cele z menu prowadzacego w celu sprawdzenia czy da się otworzyć cele

 

Cvary:

jail_tt_mikro "0" //Ustawia czy mikro dla TT ma byc od poczatku rundy wlaczone (1) lub wylaczone (0) (Standardowo 0)


jail_tt_to_ct "5" //Ustawiamy ile TT ma przypadać na 1 CT (Standardowo 5)


jail_ct_steam "0" //Ustawiamy czy tylko steam moze dojsc do CT (Standardowo 0)


jail_ct_time "60" //Ustawiamy ile gracz ma przegrac zeby mogl dojsc do CT (Standardowo 60min)

Cvary są dopisane do jailbreak.cfg w confings w "paczce"

Instalacja:

Kopiujemy zawartość folderu cstrike z JailBreak.rar do folderu cstrike na serwerze.

 

 

Nic nie trzeba dopisywać do plugins.ini!

Natywy i forwardy (tylko dla developerów)

 

#define JAIL_CONTINUE 0

#define JAIL_HANDLED -1

#define JAIL_FORCE_TT 1

#define JAIL_FORCE_CT 2


/*------------------------------

Rejstruje zabawe i dodaje ja do menu zabaw

@return - zwraca return index'u dodanej zabawy

------------------------------*/

native jail_register_game(name_game[]);


/*------------------------------

Rejstruje zyczenie i dodaje ja do menu zyczen

@return - zwraca return index'u dodanego zyczenia

------------------------------*/

native jail_register_wish(name_wish[]);



/*------------------------------

Zwraca Bool wartości zmiennej, true - mikro dla wieźniów włączone | false - mikro dla więźniów wyłączone

------------------------------*/

native bool:jail_get_prisoners_micro();



/*------------------------------

Zwraca Bool wartości zmiennej, true - walka dla wieźniów włączona | false - walka dla więźniów wyłączona

------------------------------*/

native bool:jail_get_prisoners_fight();



/*------------------------------

Zwraca Bool wartości zmiennej, true - gracz ma freedaya | false - gracz nie ma freedaya

@bool:id - index gracza ktorego chcemy sprawdzic czy ma freeday'a

------------------------------*/

native bool:jail_get_prisoner_free(id);



/*------------------------------

Zwraca Bool wartości zmiennej, true - gracz ma duszka | false - gracz nie ma duszka

@bool:id - index gracza ktorego chcemy sprawdzic czy ma duszka

------------------------------*/

native bool:jail_get_prisoner_ghost(id);



/*------------------------------

Zwraca Bool wartości zmiennej, true - gracz nie moze podnosic broni, brac broni ich z automatu, leczyc sie i wyrzucac broni | false - przeciwnieństwo "true"

@bool:id - index gracza ktorego chcemy sprawdzic czy ma ustawiona blokade

------------------------------*/

native bool:jail_get_user_block(id);



/*------------------------------

Zwraca Bool wartości zmiennej, true - gracz jest poszukiwany | false - nie jest poszukiwany

@bool:id - index gracza ktorego chcemy sprawdzic czy jest poszukiwany

------------------------------*/

native bool:jail_get_poszukiwany(id);



/*------------------------------

Zwraca przez Return index ostatniego więźnia

------------------------------*/

native jail_get_prisoner_last();



/*------------------------------

Zwraca przez Return index prowadzacego straznika

------------------------------*/

native jail_get_prowadzacy();



/*------------------------------

Zwraca przez Return numer dnia

------------------------------*/

native jail_get_days();



/*------------------------------

Zwraca przez Return numer zabawy

------------------------------*/

native jail_get_play_game_id();



/*------------------------------

@bool:wartosc - jak ustawimy true to mikro dla więźniów będzie włączone, jak false to mikro dla więźniów będzie wyłączone

@bool:info - pokazuje informacje w say czy włączyło się czy włączyło mikro dla więźników

------------------------------*/

native jail_set_prisoners_micro(bool:wartosc, bool:info=true);



/*------------------------------

@bool:wartosc - jak ustawimy true to walka dla więźniów będzie włączona, jak false to walka dla więźniów będzie wyłączona

@bool:modele - jak ustawimy true to modele rekawic bokserskich beda właczone, jak false to będą modele piesci

@bool:info - pokazuje informacje w say czy włączono czy wyłączono walke dla więźników

------------------------------*/

native jail_set_prisoners_fight(bool:wartosc, bool:modele=true, bool:info=true);



/*------------------------------

@bool:id - index gracza któremu chcemy dać freeday

@bool:wartosc - jak damy true to ustawi freedaya, jak false to nie

@bool:nextround - jak damy true to ustawi freedaya w nastepnej rundzie, jak false to nie

@return - zwraca "return = 0" kiedy nie moze ustawic freedaya, zwraca "return = 1" kiedy ustawilo freedaya

------------------------------*/

native jail_set_prisoner_free(id, bool:wartosc=true, bool:nextround=true);



/*------------------------------

@bool:id - index gracza któremu chcemy dać duszka

@bool:wartosc - jak damy true to ustawi duszka, jak false to nie

@bool:nextround - jak damy true to ustawi duszka w nastepnej rundzie, jak false to nie

@return - zwraca "return = 0" kiedy nie moze ustawic duszka, zwraca "return = 1" kiedy ustawilo duszka

------------------------------*/

native jail_set_prisoner_ghost(id, bool:wartosc=true, bool:nextround=true);



/*------------------------------

@bool:id - index gracza, któremu chcemy zablokowac podnoszenie broni, branie ich z automatu, wyrzucanie broni, leczenie sie

@bool:wartosc - true jak chcemy zablokowac, false jak odblokowac

------------------------------*/

native jail_set_user_block(id, bool:wartosc);



/*------------------------------

@bool:wartosc - jak ustawimy true to TT bedzie niesmiertelne, jake false to bedzie mozna ich zabic

------------------------------*/

native jail_set_god_tt(bool:wartosc);



/*------------------------------

@bool:wartosc - jak ustawimy true to CT bedzie niesmiertelne, jake false to bedzie mozna ich zabic

------------------------------*/

native jail_set_god_ct(bool:wartosc);



/*------------------------------

@bool:wartosc - jak ustawimy true to CT nie bedzie moglo zabic TT, jake false to bedzie mogło zabic

------------------------------*/

native jail_set_ct_hit_tt(bool:wartosc);



/*------------------------------

@bool:wartosc - jak ustawimy true to TT nie bedzie moglo zabic CT, jake false to bedzie mogło zabic

------------------------------*/

native jail_set_tt_hit_ct(bool:wartosc);



/*------------------------------

@bool:id - index gracza, któremu chcemy dać prowadzacego straznika

Jak damy id=0 to wtedy usuniemy prowadzacego straznika

------------------------------*/

native jail_set_prowadzacy(id);



/*------------------------------

Wyswietla menu z broniami danemu graczowi

@id - index gracza

@bool:bronie - jak ustawimy na true to graczowi wyświetli się menu broni maszynowych do wyboru

@bool:pistolety - jak ustawimy na true to graczowi wyświetli się menu z pistoletami do wyboru

@bitsum_bronie - tu ustawiamy BITOWO jakich broni ma NIEBYĆ w menu broni maszynowych

@bitsum_pistolety - tu ustawiamy BITOWO jakich broni ma NIEBYĆ w menu pistoletów

Notka:

- Jeżeli bool:bronie i bool:pistolety będą ustawione na false to nie wyświetli się menu

- Jeżeli bool:bronie i bool:pistolety będą ustawione na true to najpierw wyświetli się menu broni maszynowych a później menu pistoletów


Przykład usunięcia AWP i SCOUTA z menu broni maszynowych:

jail_set_user_weapons(id, true, false, (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_SCOUT), 0);

------------------------------*/

native jail_set_user_menuweapons(id, bool:bronie, bool:pistolety, bitsum_bronie=0, bitsum_pistolety=0);



/*------------------------------

Otwiera wszystkie cele lub zamyka

------------------------------*/

native jail_open_cele();



/*------------------------------

Natyw ten mozna wykorzystac do wywolywania forwardu OnDayStartPre w celu uruchomienia jakiejs zabawy


@day - index dnia lub zabawy

@bool:fast - jezeli damy true to wywola forward bez sprawdzania czy nie minelo 60s lub nie zmienila sie ilosc graczy, jak false to musi sprawdzac

@return - zwraca "return = 1" jeżeli forwad OnDayStartPre wywoła sie, zwraca "return = 0" jeżeli jest rożnica w graczach lub minelo 60s

------------------------------*/

native jail_set_play_game(day, bool:fast=false);



/*------------------------------

Ustawia predkosc danemu graczowi

@id - index gracza, ktoremu chcemy ustawic predkosc

@Float:speed - wartosc predkosci


Notatka:

Zeby gracz nie mogl chodzi wartosc Float:speed trzeba ustawic na 0.1

------------------------------*/

native jail_set_user_speed(id, Float:speed);



/*------------------------------

Wywołuje się podczas rozpoczesnia dnia (rundy), przed frezztime. Dzięki temu forwardowi mozna dodawac w rozne dni zautomatyzowane zabawy.


@day - jest to index dnia/zabawy

@szInfo[256] - ustawienie informacji na hud (te na zielono)

@szInfo2[512] - ustawienie informacji na hud (te na czerowno)

@setting[10] - tu ustawia sie dane jaki ma miec dzien/zabawa, resetuja sie one po zakonczeniu dnia (rundy)

@gTimeRound - zwraca czas w sekundach do konca dnia (rundy)

------------------------------*/

forward OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound);



/*------------------------------

Rozni sie od OnDayStartPre tym ze wywoluje sie po frezztime i ma mniej argumentow. Sluzy do otwierania cel, wyswietlania czasu na hud, itd. ...


@day - jest to numer dnia/zabawy

------------------------------*/

forward OnDayStartPost(day);



/*------------------------------

Wywołuje się podczas dania ostatniemu więźniowi możliwość wybrania życzenia.

Ten foward nadaje się też do resetowania/ustawiania jakiś zmiennych.


@id - jest to index ostatniego wieźnia

------------------------------*/

forward OnLastPrisonerShowWish(id);



/*------------------------------

Wywołuje się podczas wybrania zyczenie prze ostatniego więźnia.

Ten foward nadaje się też do resetowania/ustawiania jakiś zmiennych


@id - jest to index ostatniego wieźnia

@wish - jest to index zyczenia wybranego przez wieznia


return JAIL_CONTINUE - nic nie zablokuje

return JAIL_HANDLED - zablokuje wybranie zyczenia

------------------------------*/

forward OnLastPrisonerTakeWish(id, wish);



/*------------------------------

Wywołuje się podczas zakonczenia kazdego dnia (rundy), przeznaczyony do resetowania zmiennych.

@day - jest to id_zabawy jeżeli w tym dniu takowa była, lub id_dnia

------------------------------*/

forward OnRemoveData(day);



/*------------------------------

Wywołuje się podczas dolaczania do druzny, nie wywoluje sie jak gracz wchodzi na spect.

@id - jest to index gracza

@team - jest to numer teamu do jakiego gracz chce dojsc

@tt - ilosc osob w TT

@ct - ilosc osob w CT


return JAIL_CONTINUE - nic nie zablokuje

return JAIL_HANDLED - blokuje wybranie teamu, czyli gracz nie wybierze teamu

return JAIL_FORCE_TT - gracz dolaczy do tt

return JAIL_FORCE_CT - gracz dolaczy do ct

------------------------------*/

forward OnJoinTeam(id, team, tt, ct); 

 

 

 

Changelog:

 

 

1.0

 


  • Pierwsze wydanie

1.0.1

  • Naprawienie błędów z freedayem i duszkiem
  • Naprawienie błędów z przeszukaniem więźnia
  • Naprawienie błędów z zabawami

1.0.2

  • Zmienienie struktury w jail_menu i naprawienie przeszukiwania
  • Dodanie do jail_zabawy zablokowanie chodzenia dla CT podczas zabawy polowanie i ganiany
  • Dodanie automatycznego otwierania cel (jeżeli na którejś mapie nie działa należy dodać przez komende jail_cele w podjeść do przycisku który otwiera cele i nacelować na niego i nacisnąć z menu przycisk "1")

1.0.3

  • Zmienienie wyświetlania dni w HUD
  • Poprawienia jail_menu źle działało

1.0.4

  • Usunięcie setting[3]
  • Dodanie blokowania broni dla TT,CT,CT i TT w setting[4]
  • Poprawienie błędów w jailbreak.inc

1.0.5

  • Naprawienie wczytywania ustawień z jailbreak.cfg
  • Naprawienie błędu po podniesieniu tarczy
  • Naprawienie funkcji w jail_menu
  • Podzielenie jail_zabawy na odzielene pluginy
  • Dodanie cvaru jail_tt_mikro

1.0.6

  • "usuniecie" settings[5]
  • ulepszenie natywu jail_set_user_weapons i zmienienie jego nazwy na jail_set_user_menuweapons (opis jego działania można znaleźć w spoilerze)
  • naprawienie błędu z "[HAMSANDWICH] Invalid entity (210)"
  • usunięcie uzywania przez api "msg_DeathMsg"
  • dodanie argumenu "day" do forwardów: OnRemoveData(day), OnGameHudTick(day, count), OnGameHudEnd(day)
  • zaktualizowanie zabaw żeby działały pod wersje 1.0.6
  • dodanie opcji DEBUG w api (standardowo jest on wyłączony)

1.0.6a

  • naprawienie błedu z komenda /lr - TT mogl brac zyczenia bez zgody CT
  • naprawienie błedu z brakiem funkcji "MenuBroni"
  • naprawienie błedu że zabawy mogła inna osoba niż prowadzacy odpalać lub były odpalane w niedziele

 

 

DEBUG:

 

 

1. Opcję DEBUG można włączyć w .sma api
2. Szukamy "//#define DEBUG 1" i usuwamy "//" czy powinno to tak wyglądać "#define DEBUG 1"
3. Zapisujemy .sma i kompilujemy, wrzucamy na serwer
4. Zapisy DEBUG można znaleźć w pliku jail_api_jailbreak.log

Uwaga:
Opcja DEBUG może obciążyć serwer!

 

Plany:

 

  • Usunięcie korzystania z cs_player_models_api.amxx
  • Dodanie cvarów / natywów / forwardów na prośby userów
  • Naprawienie bugów

Download:

 

JailBreak.rar

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Automatycznie wygenerowana wiadomość.

Temat został zamknięty przez któregoś z moderatora.

 

Powód: Brak aktywności.

 

Jeżeli się z tym nie zgadzasz zgłoś to Administratorowi z wyższą rangą.

 

Pozdrawiamy

Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności