pedro 6 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 1. Serwer: Bf2 2. Nick: Pedro?3. Imię: Jakub4. Wiek: 175. Znajomość Amxx(0/10): 96. Mikrofon(Tak/Nie): Tak 7. skladka: nie steam8. Czas spędzony na forum: 1d 17h 7m 9. Opisać siebie: Witajcie mam na Imie Kuba, mam 17 lat w cs'a gram od 10 lat, lubie grać w noge, szachy. Interesuję sie elektroniką, lubie czytać książki podróżnicze teologiczne do kryminałów horrorów . Interesuje sie również cs'em, miałem własną sieć, lecz musiałem serwery SPRZEDAĆ z braku czasu szkoła :/10. Dlaczego chcesz zostać adminem serwera: jest masa cziterów, którzy mnie irytują , pragnę pomóc 11. Co zrobisz gdy: -Ktoś używa dopalaczy; demko/ss -Gdy ktoś nadużywa micro; ban na 30 min -Nadużywa Kultury na serwerze; 5 min 12. Platforma Cs(Non Steam/Steam):steam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puma. 1 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 Jestem na TAK. + Chłopak często gra na serwerze. + Jest Ogarniety. + Steam. + Wiek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SHOKE 473 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 Na Tak -steam -ogar -wiek -często na serwie. /Danielek nie rozumiem o co ci chodzi, ale chyba moge zmienić zdanie tak? /grEENN To jest po prostu moje zdanie na jego temat,a inne miałem na twój temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kobys 250 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 Shenzi od czegoś trzeba zacząć, jeszcze nie widziałem żebyś w którymś podaniu się wypowiedział pozytywnie, warto dawać szanse Tak,tak,tak 3 razy TAK, przechodzisz @ahahahahahahaha shenzi jesteś kozakiem dla mnie edytuj posty O to chodzi,że jak napisałem swój post, to Ty raptem zmieniłeś... 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...