Pomoc 43 Opublikowano 28 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 Bad Camper 1.4.239Ten plugin kara graczy, którzy kampią za długo. Instalacja:Plik bad_camper.amxx dodaj do addons/amxmodx/pluginsPlik bad_camper.sma dodaj do addons/amxmodx/scriptingPlik bad_camper.txt dodaj do addons/amxmodx/data/langPlik snore.wav dodaj do soundsmiscOtwieramy w edytorze tekstowym plik amxmodx/configs/plugins.ini i dopisujemy na samym końcu: bad_camper.amxxCvars:badcamper_punish Określ w jaki sposób ukarać osoby, zbyt długo kampiących. Wpisując 0 cvar będzie nieaktywny.1: Uderzenie 2: Redukcja życia 4: Dźwięk 8: Oślepienie 16: Redukcja pieniędzy ( wymagany CSTRIKE module ) 32: Atakująca pułapkaOptymalnie: 12 ( Dźwięk i oślepnie ) badcamper_sound Typ dźwięku, kiedy badcamper_punish korzysta z niego.1: Chrapanie 2: Bicie sercaOptymalnie: 1 ( Chrapanie ) badcamper_money Określ ile procent pieniędzy zostanie zabrane graczowi, kiedy licznik osiągnie 100%. Działa tylko przy użyciu redukcji pieniędzy.Optymalnie: 10 procent.badcamper_limit W jakim czasie licznik ma dojść do 100%.Optymalnie: 35 sekund.badcamper_display Określa procent, w którym wyświetlany jest licznik camp. Zakres wartości wynosi od 0 do 100[/b]Optymalnie: 1 procent.badcamper_show_spec Określ czy umożliwić widzom zobaczenie licznika camp.Optymalnie: 1badcamper_check_all Określ czy zespół wykonujący cel mapy powinien być sprawdzany czy sprawdzać wszystkich.0: Sprawdza zespół, który musi wykonać cel mapy ( np. TT na de_dust2 ). 1: Sprawdza oby dwa zespoły. Optymalnie: 1 Aktualne cele, które zostały określone:Jeżeli mapa jest typu de a bomba nie została obsadzona to TT ma główny cel. Jeżeli mapa jest typu de a bomba została podłożona to CT ma główny cel. badcamper_immunity_flags Określ flagę dostępu, przy której immunitet będzie aktywny. Dostępne flagi: http://wiki.amxmodx.... ... (AMX_Mod_X)#Access_LevelsOptymalnie puste, bez immunitetu.badcamper_start Określ ile sekund od rozpoczęcia rundy ma działać licznik camp. Optymalnie: 4.badcamper_damage_reset Określ komu zostanie wyzerowany licznik podczas potyczki.0: Licznik nie zostaje wyzerowany. 1: Licznik zostaje wyzerowany atakującemu. 2: Licznik zostaje wyzerowany broniącemu. 3: Oba licznik zostaną wyzerowane tj. atakującemu i broniącemu.Optymalnie: 3. badcamper_damage_restart Po jakim czasie ma się zacząć zerować licznik.Optymalnie: 4 sekundy.badcamper_health Określ ile zabrać życia ( hp ), co 2 sekundy, kiedy licznik doszedł do 100%. Jeżeli kara 'redukcja hp' nie jest włączona, cvar nie będzie działać.Optymalnie: 10badcamper_allow Określ ile graczy lub ile procent graczy danego teamu, u którego jest sprawdzane czy kampią ( np. tt na DE_ ). Optymalnie: 0badcamper_min_players Określ minimalna ilość graczy, którzy są połączeni ( obecni na serwerze ) zanim gracze są dozwoleni do kampienia.Optymalnie: 0badcamper_announce Określ sposób informowania graczy z przeciwnej drużyny, który gracz campi. 0: Brak informowania. 1: Informowanie za pomocą czatu. 2: Informowanie za pomocą HUD. 3: Informowanie w HUD / czat. Optymalnie: 3. Modules: fun fakemeta cstrike ( wymagane, gdy jest aktywna kara 'redukcja pieniędzy' ) csx ( wymagane pod CS, CS:CZ ) dodx ( wymagane pod DoD ) tfcx ( wymagane pod TFC ) Załączone pliki Bad_Camper.ZIP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi