Skocz do zawartości

Bad Camper


Pomoc

Rekomendowane odpowiedzi

Bad Camper 1.4.239
Ten plugin kara graczy, którzy kampią za długo. 
 

  • Instalacja:
    Plik bad_camper.amxx dodaj do addons/amxmodx/plugins
    Plik bad_camper.sma dodaj do addons/amxmodx/scripting
    Plik bad_camper.txt dodaj do addons/amxmodx/data/lang
    Plik snore.wav dodaj do soundsmisc

    Otwieramy w edytorze tekstowym plik amxmodx/configs/plugins.ini i dopisujemy na samym końcu: bad_camper.amxx

    Cvars:
    badcamper_punish Określ w jaki sposób ukarać osoby, zbyt długo kampiących. Wpisując 0 cvar będzie nieaktywny.
    • 1: Uderzenie
    • 2: Redukcja życia
    • 4: Dźwięk
    • 8: Oślepienie
    • 16: Redukcja pieniędzy ( wymagany CSTRIKE module )
    • 32: Atakująca pułapka
      Optymalnie: 12 ( Dźwięk i oślepnie )
    badcamper_sound Typ dźwięku, kiedy badcamper_punish korzysta z niego.
    • 1: Chrapanie
    • 2: Bicie serca
      Optymalnie: 1 ( Chrapanie )
    badcamper_money Określ ile procent pieniędzy zostanie zabrane graczowi, kiedy licznik osiągnie 100%. Działa tylko przy użyciu redukcji pieniędzy.
    Optymalnie: 10 procent.badcamper_limit W jakim czasie licznik ma dojść do 100%.
    Optymalnie: 35 sekund.badcamper_display Określa procent, w którym wyświetlany jest licznik camp. Zakres wartości wynosi od 0 do 100[/b]
    Optymalnie: 1 procent.badcamper_show_spec Określ czy umożliwić widzom zobaczenie licznika camp.
    Optymalnie: 1badcamper_check_all Określ czy zespół wykonujący cel mapy powinien być sprawdzany czy sprawdzać wszystkich.
    • 0: Sprawdza zespół, który musi wykonać cel mapy ( np. TT na de_dust2 ).
    • 1: Sprawdza oby dwa zespoły. 
      Optymalnie: 1
    Aktualne cele, które zostały określone:
    • Jeżeli mapa jest typu de a bomba nie została obsadzona to TT ma główny cel.
    • Jeżeli mapa jest typu de a bomba została podłożona to CT ma główny cel.
    badcamper_immunity_flags Określ flagę dostępu, przy której immunitet będzie aktywny. Dostępne flagi: http://wiki.amxmodx.... ... (AMX_Mod_X)#Access_Levels
    Optymalnie puste, bez immunitetu.badcamper_start Określ ile sekund od rozpoczęcia rundy ma działać licznik camp
    Optymalnie: 4.badcamper_damage_reset Określ komu zostanie wyzerowany licznik podczas potyczki.
    • 0: Licznik nie zostaje wyzerowany.
    • 1: Licznik zostaje wyzerowany atakującemu.
    • 2: Licznik zostaje wyzerowany broniącemu.
    • 3: Oba licznik zostaną wyzerowane tj. atakującemu i broniącemu.
      Optymalnie: 3.
    badcamper_damage_restart Po jakim czasie ma się zacząć zerować licznik.
    Optymalnie: 4 sekundy.badcamper_health Określ ile zabrać życia ( hp ), co 2 sekundy, kiedy licznik doszedł do 100%. Jeżeli kara 'redukcja hp' nie jest włączona, cvar nie będzie działać.
    Optymalnie: 10badcamper_allow Określ ile graczy lub ile procent graczy danego teamu, u którego jest sprawdzane czy kampią ( np. tt na DE_ ). 
    Optymalnie: 0badcamper_min_players Określ minimalna ilość graczy, którzy są połączeni ( obecni na serwerze ) zanim gracze są dozwoleni do kampienia.
    Optymalnie: 0badcamper_announce Określ sposób informowania graczy z przeciwnej drużyny, który gracz campi. 
    • 0: Brak informowania.
    • 1: Informowanie za pomocą czatu.
    • 2: Informowanie za pomocą HUD.
    • 3: Informowanie w HUD / czat. 
      Optymalnie: 3.

    Modules:
  • fun
  • fakemeta
  • cstrike ( wymagane, gdy jest aktywna kara 'redukcja pieniędzy' )
  • csx ( wymagane pod CS, CS:CZ )
  • dodx ( wymagane pod DoD )
  • tfcx ( wymagane pod TFC )
Załączone pliki

Bad_Camper.ZIP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności