-=eXtreMe=- 0 Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 1. Serwer: Zombie Mod 2. Nick: eXtreMe3. Imię: Piotr4. Wiek: 145. Znajomość Amxx(0/10): 7/106. Mikrofon(Tak/Nie): Nie7. Składka(Tak/Nie): Jak będzie kasa , no to zapłacę .8. Czas spędzony na forum: Mała , 1h. To się da nadrobić.9. Opisać siebie: W cs gram już od 4 lat , interesuję się Piłką Nożną.10. Dlaczego chcesz zostać adminem serwera: Ponieważ , na serwerze jest mało adminów. Dużo osób jak jest zombie , skanuje chce temu zapobiec. Akurat , teraz mam ferie więc będę mógł się opiekować serwerem. Miałem admina na wielu serwerach , więc mam doświadczenie .11. Linki do reklam: 1. http://cs-zaborze.pl/viewtopic.php?p=170913#170913 2. http://www.cs4u.czo.pl/topics15/8277.htm#8288 3. http://www.cs-mlawa.czo.pl/topics15/13657.htm#13681 4. http://www.turek-city.pl/index.php?/topic/22249-cs-classicpl/ 5 .http://skillersi.pl/topics70/cs-classicpl-vt2274.htm#597812. Co zrobisz gdy: -Ktoś używa dopalaczy; demko , ban. -Gdy ktoś nadużywa micro; ostrzeżenie , ban -Nadużywa Kultury na serwerze; ostrzeżenie , ban .13. Platforma Cs(Non Steam/Steam): Steam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojdoss 35 Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Mysle ze nie bedziesz takim za przeprosz3niem chamskim adminem jak np. OneShot czy jKos tak, nic do niego nie mam ale,dzis mnie wkurzyl bo nieraz woli pograc niz spelniac obowiazki... . Pisze na u@ ze mnie obrazaja to nic nie zrobil z tym, a innych banowal... Potem zloze Skarge zreszta. Jestem na TAK! +wymagania +przyda sie wiecej adminow bo naprawde gdy zadnego nie ma kazdy skanuje, kampi zombie itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danor 2 Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Na tak, steam, wymagania i reklamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...