THC Bodzio 2 Opublikowano 20 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2014 1. Serwer: BF2+FFA 2. Nick: Bodzio3. Imię: Kuba4. Wiek: 195. Znajomość Amxx(0/10): myślę że 7/8 dawno adma nie miałem ale szybko sobie przypomne co i jak .6. Mikrofon(Tak/Nie): tak <rzadko używam> 7. Składka(Tak/Nie): nie bardzo ,biedny jestem .8. Czas spędzony na forum: nw9. Opisać siebie: Jestem uczniem , mam dużo wolnego czasu który przeważnie poświęcam na grę w csa jedynie moją wadą jest kultura ale da się ją zmienić jak otrzymam adma to tyle na mój temat .10. Dlaczego chcesz zostać adminem serwera: ponieważ często jestem obecny na tym serwie , widzę tam dużo . i chciał bym zaprowadzić tam porządek tzn. pomóc tylko w zaprowadzeniu porządku bo każdy robi co chce.11. Co zrobisz gdy: -Ktoś używa dopalaczy; dam mu bana ! ss'y <wstaw na forum > -Gdy ktoś nadużywa micro; kick , jak nie pomoże to ban 5 min / 30 min/ godzina/ cały dzień -Nadużywa Kultury na serwerze; kick / 5 min /30 min / godzina / 1 dzien12. Platforma Cs(Non Steam/Steam):non steam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andre 459 Opublikowano 20 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2014 Na Tak wymagania h na serwie tylko bądź bardziej aktywny na forum 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BlazE 565 Opublikowano 20 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2014 jestem na Tak. Gra często.. idzie sie z nim dogadać. Wporządku typek. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vernon 114 Opublikowano 20 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2014 masz ns i nie placisz skladki wiec to juz musi ocenic opiekun. w podpunktach 11 pytania pierwsza czynnoscia lepiej niech bedzie upomnienie a potem kick. niech bedzie ze jestem na tak tylko nie pal za duzo zielska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...