Jimmy(Czeste chmury geste) 4 Opublikowano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2014 1. Nick: Czeste chmury geste2. Imię: Waldemar3. Wiek: 254. Znajomość Amx(średnie, dobre, bardzo dobre) ewentualnie(0/10): wydaje mi się, że co najmniej dobre, 6-7/105. Mikrofon(Tak/Nie) Tak6. Składka(Tak/Nie): Niech Wam będzie, nie zbiednieje ;]7. Link do swojego GT**: http://www.gametracker.com/server_info/193.33.177.101:27156 - nie jest do mojego ale właśnie w tej chwili zauważyłem, że jestem w top10 na serwerze.8. Opisz Siebie oraz napisz czemu akurat Ty masz zostać adminem**: Mam 25 lat, w csa gram od 2007 roku z przerwami(nie licząc grania w kawiarenkach x lat temu), przerwy te spowodowane były wyjazdami za chlebem za granicę. Najdłuższa to 14 miesięcy rozłąki z csem (pobyt w UK) a tak to po 3 miesiące 2x (Niemcy i Norwegia).Potrafię odróżnić dobrego gracza od czitera. Byłem już adminem kilka razy. Pierwszy raz już pół roku po rozpoczęciu przygody z csem. Później praktycznie przez 2.5 roku byłem adminem na sieci serwerów Bermud, która już praktycznie nie istnieje(jest jeden serwer ale pusty) a swego czasu była jedną z najlepszych w Polsce. Byłem adminem na serwerach FFA, 4FUN, TP i na Onlydd2, które to najbardziej ostatnio preferuje i od początku tego roku gram tylko na takich serwerach. Na tym serwerze gram blisko pół roku z przerwą ponad miesiąc po sprzedaży serwera. Ale jakoś powróciłem. Po prostu, żeby dalej nie zanudzać znam się bardzo dobrze na tej robocie, wiem co gdzie i jak i po co na co i w jakim celu. Wykonywałem tą funkcję zawsze z zaangażowaniem i poświęceniem, bowiem wiem ile znaczy czysta i kulturalna gra, bez cziterów, obrażających i prowokujących typów... Myślę, że na serwerze cieszę się dobrą opinią u większości graczy co potwierdzicie w komentarzach wiadomo nikt nie jest idealny. Chętnie pomagam nowym graczom jak i adminom, którzy dopiero co zaczynają swoją przygodę z amx'em i adminowaniem.Z góry dziękuję za pozytywne opinie i zapewniam, że wasze