patriotaRM 6 Opublikowano 28 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 1. Nick:PatriotA!.962. Imię:Łukasz3. Wiek: 18[za miesiąc hihi ]4. Znajomość Amx = dobre -85. Mikrofon(Tak/Nie)TAK6. Składka(Tak/Nie):TAK7. Link do swojego GT**:http://www.gametracker.com/server_info/193.33.177.87:27051/top_players/?query=PatriotA%21.96&Search=Search8. Opisz Siebie oraz napisz czemu akurat Ty masz zostać adminem**:Łukasz , lat 18 , jestem z Bytomia - Górny Śląsk , trenuję piłkę nożną od 8 lat.. interesuje sie sportem , kobietami . Uczęszczam do Technikum i chyba to wszystko Chciałbym zostać adminem ponieważ jestem aktywny , dobrze dogaduje się z graczami oraz znam się na tym 9. Czy posiadasz STEAM?(Jeśli tak to podaj Steam_ID):nie10. Ile czasu możesz poświęcić na serwerze?**:obrcnie 4-6 godzin w roku szkolnym 2-311. W jakich godzinach grasz?(Dni robocze, weekend)**: w różnych ale z rana najczęściej 12. Staż w grze Counter Strike 1.6:5 latek 13. Czy byłeś już adminem? tak Csone, grajkownia , cs-classic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makaveli. 2 153 Opublikowano 28 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 Micro masz. Składkę płacisz. Wiek na plus. Aktywnośc na forum i serwie dobra. Brak steam :/ Ale jestem na tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skiperek 197 Opublikowano 28 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 JESTEM NA TAK BEka ze masakra Pamiętaj dawaj na mały bs Albo gdzie Ty ? Za toba XD dobry kontakt troche porywczy ale ogarniety jestem na TAK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pebble 74 Opublikowano 28 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 tak+składka+mikrofon +wiek+amxx-steamTak na marginesie nie piszemy nazw innych serwerowni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...