Skocz do zawartości

Pomoc w B-S - James0v ;)


James0v

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, piszę o swoim problemie w nocy i bardzo zmęczony, ale rano nie mam czasu i później trochę też nie bardzo, chodzi mi o problem który nie jest związany z cs mianowicie popularny problem Blue-Screen, jestem kompletnie zielony w dziedzinie informatyki ale jakże pomysłowy, ktoś na górze stworzył takiego James0v'a, że ten cwany wszedł na google i poczytał o tym BS, na początku musiałem sprawdzić co jest powodem tych błędów, sprawdziłem programem BlueScreen-View i okazało się, że plik ntoskrnl.exe jest odpowiedzialny za te błędy, w sumie nic ciekawego później w tych googlach pisali, ujrzałem jeszcze, że jest jedno z wielu wyjść które może się udać a mianowicie wejście w Windows Update i aktualizowanie Ważnych i innych programów, tych programów do zainstalowania miałem 140, owszem miałem tą opcję wyłączoną aby aktualizowało się samo. Instalowało się 3 godziny, po czym puściłem młodziaka na kompa i poszedłem na siłownię, wróciłem po 4 godzinach i sprawdziłem w programie View czy nie było BS, niestety były i to 4, dodam jeszcze, że BS wyskakuje wtedy, kiedy chcę zagrać w grę która wymaga większego wymagania sprzętowego, mecz w PESie rozegram i następnego nie dam rady bo wyskakuje BS. Ogólnie opisałem swój błąd z myślą, że da rade mi ktoś pomóc, oczywiście z wzięciem pod uwagę to, że nie ogarniam dziedziny informatyki a z tego co ja tam widziałem to się bawili w jakieś przekazywanie sobie logów, osobiście nie mam pojęcia jak to się robi i nie załapię tego prędko, pytanie do was, czy mieliście kiedyś taki problem i czy daliście sobie rade z tym gównem. Z góry dzięki. Dobranoc. 
___________________________________________________
Dodam tutaj bo zapomniałem:
Wiem, że możecie pójść na łatwiznę i napisać mi, że muszę wymienić RAM albo zasilacz, ale chcę popróbować porobić coś w komputerze, jeżeli nie wyjdzie no to cóż, kolejne pieniądze w błoto.
 

Odnośnik do komentarza