ReNe PSD 12 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 1. Nick: ReNe[PSD] 2. Imię: Daniel 3. Wiek:14 w styczniu 15 4. Znajomość Amx(średnie, dobre, bardzo dobre) ewentualnie(0/10): dobre , 6-7/10 ( amx mod menu + parę dodatkowych) 5. Mikrofon(Tak/Nie): Tak 6. Składka (Tak/Nie): Jeśli 1 razowa tak (sms) 7. Link do swojego GT**: http://www.gametracker.com/player/Rene%5BPSD%5D/193.33.176.143:27015/ Miałem dużo godzin na tym serwie ale z tego co wiem to był reset godzin i mam tylko tyle ile widać ( myślę, że to nie sprawi problemu) 8. Opisz Siebie oraz napisz czemu akurat Ty masz zostać adminem: Witam, mam na imię Daniel, mam 14 lat jestem uczniem uczę się przeciętnie, interesuję się częściami do komputerów, grami , sportem oraz dziewczynami:) Grając na Waszym serwerze zauważyłem, że nie ma admina (wakacje , rozumiem ) chcę pomóc Wam ogarnąć serwer oraz zapanować porządek na nim, banować/ kick'ować dzieci/nie ogary, które nie grają zgodnie z regulaminem. Ogólnie mam dobre intencje. 9. Czy posiadasz STEAM(Tak/Nie)podaj Steam_ID jeśli tak: http://steamcommunity.com/id/ReNe0105/ STEAM_0:0:47256207 Posiadam steam lecz wole dostać admina na Ip poniżej napisane (nonsteam) , ponieważ chcę słyszeć innych graczy ReNe[PSD] STEAM_2:0:1891647284 94.251.137.179 Nonsteam 10. Ile czasu możesz poświęcić na serwerze?: Są wakacje więc myślę , że codziennie , minimum 2-3 godzinki , często gram wieczorami , po nocach czasami nawet do rana ;D 11. W jakich godzinach grasz(Dni robocze, weekendy): Jeśli chodzi o okres roku szkolnego to : Pon-Cz 15 - 17, 21-22PT- Nd różnie 12. Staż w grze counter strike 1.6 : 8-9 lat 13. Czy byłeś już adminem?( Nie podajemy linków ): Tak byłem na tym serwerze, zrezygnowałem z powodu braku czasu, teraz mam go więcej (nie chodzi mi o wakacje) Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojego podania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...