Skocz do zawartości

ReNe again


ReNe PSD

Rekomendowane odpowiedzi

1. Nick: ReNe[PSD]

2. Imię: Daniel

3. Wiek:14 w styczniu 15

4. Znajomość Amx(średnie, dobre, bardzo dobre) ewentualnie(0/10): dobre , 6-7/10

( amx mod menu + parę dodatkowych)

5. Mikrofon(Tak/Nie): Tak

6. Składka (Tak/Nie): Jeśli 1 razowa tak (sms)

7. Link do swojego GT**: http://www.gametracker.com/player/Rene%5BPSD%5D/193.33.176.143:27015/  Miałem dużo godzin na tym serwie ale z tego co wiem to był reset godzin i mam tylko tyle ile widać ( myślę, że to nie sprawi problemu)

8. Opisz Siebie oraz napisz czemu akurat Ty masz zostać adminem: Witam, mam na imię Daniel, mam 14 lat jestem uczniem uczę się przeciętnie, interesuję się częściami do komputerów, grami , sportem oraz dziewczynami:) Grając na Waszym serwerze zauważyłem, że nie ma admina (wakacje , rozumiem ) chcę pomóc Wam ogarnąć serwer oraz zapanować porządek na nim, banować/ kick'ować dzieci/nie ogary, które nie grają zgodnie z regulaminem. Ogólnie mam

dobre intencje.

9. Czy posiadasz STEAM(Tak/Nie)podaj Steam_ID jeśli tak: http://steamcommunity.com/id/ReNe0105/ STEAM_0:0:47256207  Posiadam steam lecz wole dostać admina na Ip poniżej napisane (nonsteam) , ponieważ chcę słyszeć innych graczy   

ReNe[PSD] STEAM_2:0:1891647284  94.251.137.179  Nonsteam

10. Ile czasu możesz poświęcić na serwerze?: Są wakacje więc myślę , że codziennie , minimum 2-3 godzinki , często gram wieczorami , po nocach czasami nawet do rana ;D 

11. W jakich godzinach grasz(Dni robocze, weekendy): Jeśli chodzi o okres roku szkolnego to : Pon-Cz  15 - 17, 21-22
PT- Nd  różnie

12. Staż w grze counter strike 1.6 : 8-9 lat

13. Czy byłeś już adminem?( Nie podajemy linków ): Tak byłem na tym serwerze, zrezygnowałem z powodu braku czasu, teraz mam go więcej (nie chodzi mi o wakacje) 
Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojego podania :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach