Skocz do zawartości

Podanie rewoX


rewoX*

Rekomendowane odpowiedzi

1. Nick: rewoX

 

2. Imię: Łukasz

 

3. Wiek: 20 lat

 

4. Znajomość Amx(średnie, dobre, bardzo dobre) ewentualnie(0/10): 8/10 (myślę, że kwestią czasu będzie przypomnienie sobie kilku rzeczy)

 

5. Mikrofon(Tak/Nie): Tak

 

6. Składka (Tak/Nie): Tak

 

7. Link do swojego GT**: http://www.gametracker.com/player/rewoX/31.186.82.184:27691/ (zdaję sobie sprawę, że na tym linku nie ma wymaganych godzin ale grałem na tylu nickach, że sam ich nie pamiętam, wiele starszych adminów potwierdzi. Jestem na serwerze już od dobrych 5 miesięcy więc godziny się raczej zgadzają)

 

8. Opisz Siebie oraz napisz czemu akurat Ty masz zostać adminem: Mam na imię Łukasz, pochodzę i mieszkam w Warszawie, studiuję ekonomię, interesuję się motoryzacją ;) Zwlekam z tym podaniem już ponad miesiąc ale było to spowodowane brakiem czasu, wiadomo wakacje. Od jutra koniec urlopu oraz wyjazdów więc po pracy będę na serwerze. Chcę zostać administratorem wiadomo aby tępić cheaterów lecz nie tylko dla tego. Coraz częściej można się spotkać na serwerze z totalnym brakiem kultury gdy żadnego z obecnych adminów nie ma na serwerze. Czesto gdy 'otwieram' ktoś pisze : "rewoX ty odpalony chuju offaj to" itp. mnie osobiście denerwuje taki brak kultury i psuje on atmosferę na serwerze.

 

9. Czy posiadasz STEAM(Tak/Nie)podaj Steam_ID jeśli tak: Tak SID: STEAM_0:1:39579213

 

10. Ile czasu możesz poświęcić na serwerze?: jakoś po 2-5h dziennie

 

11. W jakich godzinach grasz(Dni robocze, weekendy): Dni robocze: 15 do godzin wieczornych/20 do nocy - zależy od zmiany w pracy. Za 2 miesiące zawsze po 16 bo zaczyna mi się 2 rok na studiach. Weekendy: ogólnie mam czas cały dzień (jak nie gram to jestem na steam) wieczorami nie zawsze bo jakieś imprezy itp.

 

12. Staż w grze counter strike 1.6: 4 lata

 

13. Czy byłeś już adminem?( Nie podajemy linków): Owszem

 

Pozdrawiam!

  • Like 1
Odnośnik do komentarza