neska. 3,198 Posted August 24, 2014 Share Posted August 24, 2014 Nick na forum: Nessia ♥ Wiek:16 Staż na Forum: Prawie 2 lata Doświadczenie jako Grafik: Nie posiadałam jeszcze tej rangi, ale myślę, że można dać mi szansę. Program w jakim pracujesz: Gimp 2.8 Dlaczego ty?(Kilka argumentów): Jestem aktywna w dziale "Grafika" i chcę pomóc obecnym grafikom w zleceniach. Kila przykładowych prac(najmniej 5): . Link do 10 zleceń wykonanych przez Ciebie: Nie będę dodawać linków.Jestem aktywna w zleceniach, na pewno jest ich więcej niż 10. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Makaveli. 2,153 Posted August 24, 2014 Share Posted August 24, 2014 Jestem na tak. Robi dobre prace i jest aktywna w dziale zleceń. Myślę że przyda się kolejny grafik Link to comment Share on other sites More sharing options...
szoguun 1,568 Posted August 24, 2014 Share Posted August 24, 2014 Jestem na tak + robi fajne prace + jest aktywna + dużo osób chcę kobietę na avatarze lub sygnaturce a ona akurat świetnie robi własnie z takimi renderami No i co tu dużo gadać trzeba ją przyjąć Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pebble 74 Posted August 25, 2014 Share Posted August 25, 2014 Na tak-Estetyka wykonanych prac-Udziela się w zleceniach-Staż na forum-Wiek Link to comment Share on other sites More sharing options...
JayMcKenzie 393 Posted August 25, 2014 Share Posted August 25, 2014 Na tak, jej prace są bardzo estetyczne, na pewno wniesie sporo do działu dla grafików. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zielony Slon 1 Posted August 31, 2014 Share Posted August 31, 2014 prace nie są świetne ale nie mówię że są złe dotego + jest taki że często się udziela z tego co widziałem. Jestem na TAK Link to comment Share on other sites More sharing options...