BezImiennyy 240 Opublikowano 14 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2014 Nick: BezImiennyyWiek:16Staż gry Counter-Strike:5latek Czy obsługiwałeś wcześniej AMXBans? :NieIle czasu poświęcasz forum?: Dziennie 4-5hCzy korzystałeś ze wspomagaczy?*Jeśli tak to jakich?: Jak to prawie każdy, kiedy zaczynałem grę w cs, na wh latałem, aima czasem też odpalałem żeby zobaczyć jak to działa .Czy byłeś karany w jakikolwiek sposób na naszej sieci: Jeden warn i pare razy ss'y.Doświadczenie na podobnym stanowisku: Nie mam doświadczenia z amxbans, ale przeczytałem poradnik Gemcia i wydaje się łatwy w obsłudze.Informacje o sobie lub uwagi: Jestem adminem bf2 i jak to admin często banuje haksy, gdy ja kogoś banuje to prawie wcale nie widać prośby o ub danego gracza ;d, rekrutacja jest jeszcze otwarta więc chciałbym spróbować. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel -_- 11 888 Opublikowano 15 Października 2014 Właściciel Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 OTWIERAM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaPkUu 658 Opublikowano 15 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 Mógłby dostać szansę. Spełnia wymagania, i już z nami trochę jest. Jestem za okresem próbnym. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ShaD 2 254 Opublikowano 15 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 Stara się i co ważne sam używał cheatów. AmxBans'u się nauczy. Jestem na tak 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rias Gremory 2 600 Opublikowano 15 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 Jestem za okresem próbnym. Dobrze, że odróżnia czitera od skilla lecz ma małe obeznanie w AmxBansie. Sam używał czitów więc powinien wiedzieć na czym co polega. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...